1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1990-1999 
1990-1999 
1990 
1991 
1992 
1993 
1994 
1995 
1996 
1997 
1998 
1990 
2000-> 

  1989 1990 1991

 Firmos istorija:

80 Citroën atstovų tinklas įkuriamas Rytų Vokietijoje.
Citroën susijungia su Peugeot didžiulėje koordinuojamoje atsarginių dalių tiekimo programoje visai Europai.
Gruodį Automobiles Citroën pasirašo bendros įmonės sutartį su Kinijos gamintoju SAW (Second Automobile Works), su sąlyga, jog Kinjos vyriausybė pilnai finansuos projektą. Tokiu būdu įkuriama Aeolus Citroën Automobile Company, kuri Kinijoje gamins ir padavinės Citroën ZX.
Po pirmo kokybės ratelio įkūrimo praėjo 10 metų, Rennes gamykloje įkuriamas 1.000 ratelis.
Archi-Citroën projekte kompanija pašaukia 350 architektūros studentų suprojektuoti 2000ųjų atstovybę.
Firmos kampanija "Notre meilleur accélérateur c'est l'émotion" apdovanojama "Stratégies" žurnalo pirmuoju prizu darbuotojų komplektavimo kategorijoje.
Liepą oficialiai atskleidžiamas Citroën ZX Rallye Raid, tuo pažymint Citroën sugrįžimą į tarptautinį automobilizmo sportą.
Liepos 23 dviguba Citroën pergalė 8tojo Baja Aragon kroso lenktynėse, kai Ari Vatanen ir Bruno Berglund pelno šlovę su savo ZX Rallye Raid, o kita ZX komanda Jacky Ickx ir Christian Tarin perkerta finišo liniją antri.
Paryžiaus Autosalone Citroën įrengia didžiulį trijų matmenų displėjų, kuriame pbrėžiamas trijų pristatomų automobilių techninės inovacijos: Activa 2, XM ir ZX Rallye Raid.
Christine Driano laimi 1990 Prancūzijos ralio čempionatą AX Sport, Grupėje A trečią kartą. William Borel lami RORC ir Metų jachtos čempionatus antrus metus iš eilės su savo prototipine jachta "One Tonner Citroën".

 Gaminami modeliai:

Citroën XM paskelbtas "1990 metų automobiliu", laimėdamas 14 nacionalinių ir tarptautinių prizų.
Vasarį išleidžiama nauja speciali BX Image serija 4 versijomis: BX 15 TGE, BX 16 TGS, BX 19 TGD ir BX TGD.
Liepą į rinką patenka naujas XM modelis - XM V6.24, su nauju V6 90° varikliu su elektroniniu įpurškimu, 200AG/6000apm, sukimas 26.5mkg/3600apm. XM V6.24 parduodamas su "exclusive" įranga: oda, Afrikos palisandras, integruotas automatinis kondicionavimas, radijas, lieti lengvo lydinio ratlankiai ir hidrakyvi pakaba bei ABS. Priekinių sėdynių saugos diržų ribotuvas užtikrina maksimalią vairuotojo ir keleivio apsaugą.
Pasirodo "specialios" serijos, kai Citroën siūlo modelius, skirtus atitikti tam tikrų pirkėjų grupių gyvenimo stilių (įvaizdis, poilsis, sportas ir pan.). Serijos palaipsniui tampa masinės gamybos modelių dalimi, papildydamos BX šeimą: BX Millésime, BX Image ir BX Calanque.
AX šeima taip pat "specializuojama" - AX Spot, AX Thalassa, AX Image, AX Volcane ir AX K.Way - anksčiau ribota serija, tačiau dabar serijinis modelis.
Liepos 27 pagaminamas paskutinis 2CV.
Paryžiaus Autosalone, Citroën atskleidžia dvi naujas BX versijas - BX 4x4 Diesel ir BX 4x4 Evasion Diesel su pastovia integruota transmisija. Abu modeliai varomi 4 cilindrų 1905cc dyzeliniu varikliu (71AG/4600apm, sukimas 12.5mkg/2000apm).
C25 šeimos Series 2 iš esmės modifikuojamas, kinta išorinis dizainas, vidinė įranga ir variklių specifikacijos, kur labiausiai pakinta XUD dyzelinis variklis. Prijungus 5 bėgių pavarų dėžę, šis variklis turi 41AG/4600apm galingumą ir 12.5mkg/2000apm sukimą.
Autosalone taip pat pristatomi du elektriniai komerciniai automobiliai, C15 ir C25. Tačiau žvaigžde tampa Activa 2, veikiantis prototipas su 3ltr V6.24 varikliu (200AG), su automatine 4 bėgių pavarų dėže, aktyvia polinkių eliminavimo sistema ir daugiafunkciniu VDU.

 Pagaminta automobilių - 812.373


1992 C25

1990 Activa-2