1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1990-1999 
1990-1999 
1990 
1991 
1992 
1993 
1994 
1995 
1996 
1997 
1998 
1990 
2000-> 

  1990 1991 1992

 Firmos istorija:

Sausio 17 Citroën ZX Rallye-Raid, vairuojamas Ari Vatanen, nugali 13tame Paryžius-Tripolis-Dakaras rali (9.186km).
Citroën ZX oficialiai debiutuoja Ženevos Autosalone. Kiekvienas ZX, išvažiuojantis iš Aulnay gamyklos, yra pačių paskutinių novatoriškų sprendimų produkto projektavimo ir mokymo (tokių, kaip MAPI - natūralaus dydžio ZX vidaus maketas, ar mokomasis mini konvejeris, simuliuojantis surinkimo procedūras realiame laike) srityje rezultatas. Kompanija netgi sukuria žaidimą, kuris turi padidinti personalo supratimą apie ZX ir jo aplinką.
Kompanija pasirašo susitarumą su profsąjungomis dėl darbų klasifikavimo. Tarp naujų priemonių yra programa, pakelianti darbininko profesinę kvalifikaciją, pakeitimai, atveriantys kompanijos struktūrą ir leidžiantys palengvinti priėjimą prie stebėtojo statuso, ir naujos sąlygos, lemiančios administracinio ir techninio personalo priėjimą prie vykdančiojo statuso (ETAM).
Tarptautinė 100 žurnalistų žiuri kartu su savaitraščiu "Auto-Moto" paskelbia Citroën šimtmečio automobilių gamintoju už jo novatoriškus projektus.
Superkompiuteris Cray Y-MP2E-232 atvežamas į Citroën ofisą žymiai padidinti skaičiavimo pajėgumus projektavimo padaliniuose su jo astronominėmis apdorojimo galimybėmis (600 MIPs). Citroën naudoja Cray technologiją nuo 1987.
AX Tonic reklamavimo kampanija "Le roi de la ville, c'est elle" paskelbiama geriausiu 1990ųjų plakatu. Kompanija taip pat gauna žurnalo "Stratégies" prizą kategorijoje "Technologija, media panaudojimas" už jos nemokamų laikraščių platinimą pažymėti nacionalinį Citroën ZX pasirodymą (47 dienraščių, platinamų 360 mietų, 3.200.000 specialių laidų).
Prancūzijos automobilių spaudos asociacija apdovanoja Citroën prizu už technines naujoves už Activa 2' polinkio apribojimo sistemą.
Trys ZX Rallye-Raid nugali dešimtose kroso Pharahos' Rally varžybose, nugalėdami dešimtyje iš vienuolikos etapų.
Spalio 14 Jacques Calvet pristato Citela, tikrai veikiantį elektromobilį.
Citroën BX 4x4 Turbo, vairuojamas Jean-Luc Pailler, laimi 1991ųjų Prancūzijos ralikroso prizo varžybose.
Citroën gauna "Auksinį apdovanojimą" liukso kategorijoje iš Pasaulinės tiesioginės prekybos agentūrų asociacijos už Citroën XM reklamavimo paštu kampanijos "Les moments rares" kokybę ir originalumą.

 Gaminami modeliai:

Kovą Citroën ZX pasirodo ekspozicijose kaip "Collection" iš 4 modelių, kiekvienas iš jų su savo charakteristikomis ir identiškumu. Reflex, Avantage, Aura ir Volcane yra nutaikyti keturiems skirtingiems klientų tipams. Kolekcijoje yra keturi 4 cilindrų benzininiai varikliai (60AG/5800apm, 75AG/5800apm, 89AG/6400apm ir 130AG/6000apm), kurie gali būti lengvai pritaikyti atitikti vis griežtėjančius galingumo standartus įvairiose šalyse. Patenkanti tarp AX ir BX, ši ketvirta šeima užbaigia Citroën bendrą visumą ir nutaiko gamintojo pastangas užkariauti vidutinės klasės automobilių rinką (M1). ZX, 4.07 m, 5 vietų, 5 durų, priekiu varomas, hatchback sedanas, yra pirmas automobilis Europoje su stumdoma užpakaline sėdyne su reguliuojamomis nugaros atramomis. Jis taip pat turi didžiausius vidaus matmenis M1 kategorijoje (nuo 1.67m iki 1.71m). Citroën ZX taip pat siūlo didelę technologinę naujovę - "programuojamą savaime pasisukančią" užpakalinę ašį. Tai leidžia užpakaliniams ratams suktis ta pačia krytptimi kaip ir priekiniai, kad padidinti stabilumą kelyje posūkiuose.
Pakeisto dizaino ir padidinto naujojo Citroën AX New Generation šeima sudaryta iš 28 įvairių modelių, kad atitikti augančius vis reiklesnių klientų reikalavimus. Esminiai pakeitimai - nauja, labiau lenkta šasi, pilnai perprojektuotas interjeras (naujas prietaisų skydelis), nauji varikliai ir du nauji modeliai: GTI ir 4x4. GTI 4 cilindrų 1360cc variklis (plonsienis lietos geležies blokas) gamina 100AG/6800apm, o 4x4 variklis gamina 75AG/5800apm.
Frankfurto Autosalone pirmąkart pristatomi: Citroën ZX Diesel ir Citroën XM Break. ZX Diesel variklis sukurtas XUD variklio pagrindu, kad patenkinti augančius vis reiklesnių klientų reikalavimus ir atitikti griežtus aplinkosaugos reikalavimus įvairiose šalyse.
XM Break stilius, kartu su jo stabilumo kelyje privalumais ir didžiuliu malonumu vairuojant, sustiprina Citroën pradėtį aukščiauisios klasės rinkoje. Vokietijos dvimėnesinis žurnalas "Auto Motor und Sport" suteikia Citroën XM savo apdovanojimą už labiausiai importuojamą liuksusinį automobilį.
Lapkričio mėnesį Prancūzijos žurnlas "Auto Moto" po palyginamosios septynių dyzelių modelių analizės, tiesiogiai lyginant su AX, ZX ir XM, paskelbia Citroën dyzelių karaliumi. Citroën AX Caban Diesel pasirodo pirmas super ekonomiškoje klasėje. Citroën ZX Diesel Avantage pavadintas "Dyzelių karaliene" ir XM D12 Break Turbo nugalėjo "aukščiausios klasės universalo" kategorijoje.

 Pagaminta automobilių - 811.892


1992 ZX Rallye-Raid

1991 Citela

1991 ZX Aura

1991 ZX Reflex vidus

1991 ZX Avantage vidus

1991 ZX Aura vidus

1991 ZX Volcane vidus

1993 XM Break