1900-1919 1920-1929 1930-1939 1940-1949 1950-1959 1960-1969 1970-1979 1980-1989 1990-1999 2000->

1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999

1995

Firmos istorija:
Sausį
Citroën savo darbuotojams pristato tarptautinį projektą Magellan, kurio tikslas - 1997aisiais už Europos ribų parduoti 100.000 automobilių, o 2000aisiais - 200.000.
Graikijoje ZX Break laimi titulą "Geriausias 1994ųjų universalas". Pagrindinis faktorius, pažymėtas žiuri - puikus prekės vertės ir kainos santykis.
Sausį Ispanijoje Citroën Hispania gauna "Gamybos kokybės" prizą ir prizą "1994ųjų kompanija".
Vasarį Aulnay galutinio surinkimo gamykla pagamina milijoninį Citroën ZX. ZX parduodami šešiasdešimtyje šalių ir gamyba vis didinama. Ispanijoje didžioji dalis parduota sausį ir vasarį (beveik 6.000).
Xantia laimi puokštę prizų: Didžiosios Britanijos laikraštis "Fleet News" jį pavadina Geriausiu 1995ųjų automobiliu, pralenkinčiu Ford Mondeo ir Peugeot 405. Barzilijoje Xantia išrinkta Metų automobiliu prieš Opel Astra. AFPA (Prancūzijos motorizacijos spaudos asociacija) suteikia Xantiai du prizus: Techninės naujovės prizą ir Motorizacijos spaudos prizą. "Car Magazine" apdovanoja Xantia "Geriausos technologiinės naujovės" prizu.
Kovą SCEMM nugali keletą Europos kompanijų, laimėdama konkursą gaminti štampavimo įrangą vokiečių automobilių gamintojui VAG.
Balandį SAME pradeda gaminti ML pavarų dėžes vietoj ME pavarų dėžių, kurios buvo montuojamos į PSAGrupės modelius M2, H ir mikroautobusiukų segmentuose. Ji taip pat pristatoo 16V 1.7ltr benzininį variklį ir kompaktiškos versijos dyzelinį variklį, skirtą Xantia.
Gegužę Vigo (Ispanija) galutinio surinkimo gamykla pagamina keturmilijoninį automobilį: ZX TD Volcane. Birželį gamykla pradeda gaminti Citroën AX, kurie prieš tai buvo gaminami Aulnay gamykloje.
Birželį Peugeot Citroën Industrie tampa pirma gamykla PSA Grupėje, gavusi ISO 9001 sertifikatą.
Citroën ir reklaminė agentūra Euro RSCG pasikviečia talentingą amerikiečių atletą Carl Lewis reklamuoti naują Xantia Activa.
Birželį
Citroën laimi Grand Prix Spécial žurnalo "Stratégies" prizą už visas reklamines 1994-1995ųjų kampanijas.
Liepą Rennes gamykla pagamina 500.000ąją Xantia ir savo pirmą ZX.
Tarptautinėje automobilių parodoje Šanchajuje (birželio 27 - liepos 2), Citroën pakviečia aukščiausius rangu Prancūzijos kompanijų Kinijoje vadovus apžiūrėti Kinijoje parduodamų Citroën modelių gamą: AX, Xantia, XM Evasion ir  - be abejo - the ZX Fukang bei ZX Rallye Raid.
Perkėlus ZX gamybą į Rennes, Aulnay gamykla padeda ruoštis Saxo gamybai.
Švęsdamas DS 40metį, International Citroën Car Club Rally (ICCCR) organizuoja didžiulį sąskrydį "dvigubo ševrono entuziastams". Įvykis rengiamas rugpjūčio 18-20 Michelin bandomajame treke Clermont-Ferrand. Apie 20.500 žmonių susirenka į renginį apžiūrėti demonstruojamus 4.350 automobilių.
Lapkritį Tarptautinis automobilių centras Paryžiuje rengia parodą pažymėti DS 40metį.

Citroën yra atstovaujamas 77 šalyse, kur tinklą sudaro beveik 900 pardavimo punktų. 1995aisiais pardavimai už Europos ribų buvo 54.243 automobiliai (padidėjo beveik 9% virš 1994ųjų lygio).
Rugsėjo 12 Citroën pasirašo didelį kontraktą su Malaizijos automobilių gamintoju Proton, numatant AX pagrindu sukurto automobilio surinkimą ir pardavimą. Modelis, kuriam priskirtas "nacionalinio automobilio" statusas, parduodamas Proton pavadinimu.
Taip pat rugsėjį Citroën pasirašo susitarimą su automobilių nuomos firma Eurodollar. Pagal šį susitarimą sukurta dukterinė firma Citergauna priėjimą prie daugiau kaip 5 Europos ir pasaulio valstybių rinkos.
Lenktynių trasoje Jean-Luc Pailler penktą kartą iš eilės tampa Prancūzijos kroso čempionu, vairuodamas Xantia Turbo 4x4. Caty Caly iškrečia pokštą, laimėdama Prancūzijos moterų kroso čempionės titulą, Grupėje A vairuodama ZX 16V trečią kartą.
Sumaniai asistuojami ZX Rallye Raid, Citroën ir Lartigue-Périn laimi Granada-Dakar ralį antrus metus iš eilės ir Pasaulio Crossrallye taurę trečius metus iš eilės. Kenneth Hansen tampa Europos Crossrallyei vicečempionu, vairuodamas Citroën ZX Turbo 4x4, o Jean-Luc Pailler laimi trečią vietą, vairuodamas Citroën Xantia Turbo 4x4.
Equip'Auto parodoje spalį Citroën atsarginių dalių skyrius įrengia septynis ekspozicijų plotus, kuriuose dėmesys sutelkiams į klientų aptarnavimo temą.
Rugsėjį Vyriausioji vadovybė pristatė Citroën Bendrąją misiją skirtingiems skyriams. Šiame projekte numatyta 10 tikslų, kurių pasiekimas leistų Citroën tapti viena iš trijų populiariausių pasaulio markių.
Spalį Citroën pasirašo kontraktą pateikti į Kiniją 3.000 Xantia 2.01 VSX.
Lapkritį Jacques Calvet atidaro Wuhan gamyklą, pažymėdams 1.000ojo ZX Fukang pagaminimą.
Lapkritį Sevelnord gamykla pagamina 100.000ąjį U60 mikroautobusiuką.
Bendras PSA Peugeot-Citroën-Fiat automobilis tampa pirmu Europoje pagal metų pardavimus, užimdamas 28% rinkos (iš jų 7% Evasion).
Automobiles Citroën perduoda 63 automobilius į automobilių aptarnavimo apmokymo padalinius. Šitie automobiliai aprūpinti moderniausia įranga, kad kursantai galėtų dirbti su modeliais, kuriuos jiems vėliau teks remontuoti.

Gaminami modeliai:
Metų pradžioje Citroën paleidžia dvi specialias serijas: Xantia Temptation ir ZX Flash. Xantia Temptation - siūlo naują komfortą ir pristatymą - gaminama trijų spalvų: Véga Green, Mauritius Blue ir Quartz Grey. Viduje yra veliūriniai apmušalai ir elektrinis paketas (centrinis užraktas, laipsninis vidaus apšvietimo užgesimas). ZX Flash - siūlydamas visas savybes, kurios pavertė ZX sėkme - gaminamas 3 ir 5 durų. ZX Flash ir Xantia Temptation siūlomi su dviem benzininiais varikliais kiekvienas modelis - 1124cc, 60AG ir 1360cc, 75AG; 1580cc, 90AG ir 1761cc, 103AG - ir toks pats dyzelinis variklis: 1905cc, 71AG bei 92AG Xantia Turbo.
Kovą Citroën pagamina 400 multipleksinių XM. Multipleksingas yra aukšto našumo sistema, kuri supaprastina ir optimizuoja elektrinius ryšius. Energija ir duomenys siunčiami  tuo pačiu laidu (magistrale). Centrinis įrenginus kontroliuoja prietaisų darbą, o pranešimų ekranas pateikia vairuotojui išamią informaciją.
Specialios serijos AX Tonic, ZX Tonic ir ZX Break Tonic pasirodo rinkoje. Jos numatytos atitikti lūkesčius jaunųjų klientų, kurie ieško stilingo automobilio su gyvu įvaizdžiu. Šie modeliai gaminami 3 ir 5 durų, su varikliais: benzininu 954cc - 50AG, 1360cc - 75AG, 1360cc - 75AG atitinkamai arba dyzeliniu 1527cc - 58AG, 1905cc - 71AG ir 92AG, 1905cc - 71AG ir  92AG atitinkamai. Tonic modeliai gaminami keturių spalvų: Anatra Green, Buckingham Blue, Blason Red ir Banquise White (kovas/balandis).
Pavasarį pasirodo Citroën C15 Messenger, lansktus automobilis su jautriu variklu (sukimas 110Nm/2000apm). Modelis siūlo aukštus našumo standartus su mažu kuro sunaudojimu (6.2ltr/100km), C15 Messenger aprūpintas vairo stiprintuvu komforto padidinimui. 1769cc dyzelinio variklio galia 60AG.
Pristatyta Frankfurto Autoasalone, Xantia Break pasirodo pardavimo salonuose birželį. Naujas automobilis siūlo daugybę patrauklių bruožų - plaukiančios aerodinaminės linjos ir stilingas interjeras, 1690dm3 bagažinė, trys tikros sėdynės gale, hidraulinė arba hidraktyvi pakaba ir didelis ilgis (22cm ilgesne nei sedanas). Xantia Break gaminama su benzininiais arba dyzeliniais varikliais (1.8i, 2.0i 16V, 2.0i Turbo CT ir 1.9 Turbo D su X, SX ir VSX  vidine įranga. Dar daugiau, Xantia pati gauna dar 4 naujus variklius: turbodyzelinį (2.1 Turbo D), du 16 vožtuvų
benzininius (1.8i 16V ir 2.0i 16V) ir trečią turbininį variklį (2.0i Turbo CT).
Rugpjūtį pradedama pardavinėti speciali serija ZX Image. Gaminamas kaip 3 ar 5 durų sedanas, jis aprūpintas automobilio spalvos buferiais ir priešrūkiniais žibintais. Image išvaizda sustiprinta veliūro sėdynėmis ir durų panelėmis, tonuotais langais ir stilingu išmetimo vamzdžiu. Image Break gaminamas su susukamu bagažo uždangalu. ZX Image gaminamas su vienu benzininiu varikliu: 1360cc, 75AG - ir dviem dyzeliniais varikliais, 1905cc, 71AG ir 92AG turbo.
Rugsėjį Citroën ir Microsoft pasirašo susitarimą sukurti mobilaus biuro koncepciją ir vykdo tyrimus, naudodami prototipus Evasion bazėje. Automobilio vidus aprūpintas stalu su vietomis 3-4 žmonėms, Siemens S3 mobiliu telefonu ir Siemens Nixdorf PC su Windows 95.
Rugsėjį Tranporto parodoje Citroën pristato vieną iš didžiausių komercinių automobilių gamą pasaulyje. Pristatomas Jumpy, kurio pardavimus numatyta pradėti spalį. Sukurtas  pramoninio bendradarbiavimo suterties tarp Fiat Auto, Automobiles Peugeot ir Automobiles Citroën pagrindu, Jumpy yra kompaktiškas, funkcionalus ir visapusiškas. Veždamas 815kg krovinį ir turėdamas 4m3 tūrio krovinių skyrių, Jumpy gaminams 4 versijų: uždaras kėbulas, kėbulas su langais, kombi ir atviras sunkvežimis. Visos versijos galimos su trim varikliais: 1.6i benzininis, 1.9 dyzelinis ir 1.9 turbo dyzelinis.
Tuo pat metu Citroën restruktūrizuoja C15 gamą, pasiūlydami du vidaus įrangos variantus: First ir Club. First yra 475kg modelis su šonų apsauga, podėliukais ir alkūnių atramomis vairuotojo pusėje. Club veža 600kg, turi dyzelinį variklį, vairo stiprintuvą ir centrinį užraktą. C15 aprūpintas benzininiu varikliu, 1124cc, 60AG arba dyzeliniu varikliu, 1769cc, 60AG.
Spalį ribota 24.300 egzempliorių (iš jų 11.800 Prancūzijai) serija išleidžiama Xantia Sensation. Naujas automobilis dažomas keturiomis spalvomis, viena iš jų Impulsion Red. Lanksti ir jautri, Xantia Sensation siūlo elektropaketą kaip standartą. Automobilis gaminamas su plačiu variklių pasirinkimu: du benzininiai (1580cc, 90AG ir 1761cc, 112AG) ir trys dyzeliniai (1905cc, 71AG ir 92AG turbo ir 2.1 turbo dyzelinis, 110AG).
Lapkritį pardavinėjamas Citroën AX Electric. Prieš gamybą 18 mėnesių vyko išbandymai, pradėti 1993 gruodį La Rochelle, kuriuose dalyvavo privatūs savininkai, profesionalai, kompanijos ir vietinės valdzžios įstaigos. Naudotojai nebuvo anoniminii, vertindami: vairavimo malonumas, bestresinis valdymas, ekonomija ir pan. AX Electric siūlo maksImalią variklio galią 20kW, maksimalų greitį 91km/h ir važiavimo nuotolį mieste 75km. Jis gaminamas 3 durų, 4 vietų sedans ir 2 vietų tarnybinė versija.
Lapkritį Citroën pradedA gaminti dvi specialias serijas: AX Miami ir ZX Miami (3 ir 5 durų ir ZX universalas). Jie nudažyti nauja spalva: Blason Red. AX Miami išbaigtas jaunos, sportiškos išvaizdos (sportinio tipo priekinės sėdynės, nauji Néo audiniai ir t.t.), o ZX Miami siūlo priešrūkinius žibintus ir naujuS apmušalus (Flag ir Fluni). AX Miami gaminamas su benzininiu 954cc, 50AG arba dyzeliniu 1527cc, 58AG varikliais, o ZX Miami gaminams su varikliais: du benzininiai, 1124cc, 60AG ir 1360cc, 75AG, ir du dyzeliniai, 1905cc, 71AG ir 92AG turbo.
Besiruošiant Citroën Saxo gamybos pradžiai, prasidėsiančiai 1996ųjų vasarį, apie ką buvo atskleista spaudai lapkričio 21, Rennes-la Janais gamykla gruodį paskelbia, kad ji perima ZX Break gamybą. Šis žingsnis leidžia Aulnay gamyklai suskoncentruoti ties nauju  Saxo. 
Pagaminta automobilių - 746.501 Istorijos momentai:

1994Istorija1996