1900-1919 1920-1929 1930-1939 1940-1949 1950-1959 1960-1969 1970-1979 1980-1989 1990-1999 2000->

1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999

1999

Firmos istorija:
Citroën pradeda vykdyti planą, numatantį gauti ISO 900 sertifikatą, versiją 2000. Tikslas turi būti pasiektas metų pabaigoje. Projektu siekiama pagerinti gamybos procesus, kad padidinti kliento pasitenkinimą.
1.000.000ninė Xantia nueina nuo surinkimo linijos Rennes-la Janais gamykloje.
Sausio 4 pardavimo salonuose kainos pradedamos rodyti frankais ir eurais. Sąskaitos išrašomos abiem valiutomis, klientai gali mokėti bet kuria.
Po metus užtrukusių bandymų Pantin padalinyje Paryžiuje, Citroën nusprendžia išplėsti “ekspres-kėbulo” paslaugą visiems pardavimo salonams. Skirta tik smulkiems kėbulo remontams, ši paslauga siekia išnaudoti potencialą, siūlomą turimų kėbulo tvarkymo pajėgumų. Ši paslauga taip pat atspindi Citroën rūpesčius dėl kainos aiškumo ir greičio.
Somuva, Citroën importuotojas Gujanoje, laimi kontraktą patiekti 100 Saxo Prancūzijos Nacionaliniam kosminių studijų centrui (CNES). Šie automobiliai bus naudojami inžinierių ir technikų, važinėjančių tarp Kourou ir kosminio centro.
Atsižvelgiant į numatomus Europos apribojimus, Citroën atstovų dažymo dirbtuvės pereina prie vandens pagrindu pagamintų dažų. Šie produktai sujungia žemą tirpiklių apimtį su lengvu naudojimu ir puikia kokybe.
PSA Grupė pradeda SECOIA programą (prancūziška automobilių pramonės aptarnavimo ir ekologijos santrumpa). Ši programa numato kad gamyklos ir pardavėjai bendrauja su patvirtintais dėvėtų automobilių supirkėjais automobilių dalių ir komponentų surinkimo, remonto ar perdirbimo srityse. Sertifikuotos gamintojo, suremontuotos dalys gali būti parduodamos kientams žemesne kaina, išlaikant kokybės standartus.
Antikorozinė garantija pratęsiama nuo penkių iki dvylikos metų.
Gruodžio 13 Aulnay gamykla pagamina 1.000.000ninį  Saxo, kurio paklausa vis didėja, gaminama 1.360 automobilių kasdien.
Citroën sumuša savo istorinį pardavimų rekordą, parduodamas virš milijono keleivinių ir komercinių automobilių per metus. Iš to skaičiaus pardavimai Prancūzijoje sudaro 30% ir kitose šalyse 70%, iš jų 12% už Vakarų Europos ribų. Tai treti metai iš eilės, kai Citroën pagerina savo pasaulinių pardavimų rekordus.
Didžiojoje Britanijoje dizaino specialistų žiuri DS paskelbia “šimtmečio produktu”.
Prancūzijos “Automobile Magazine” apdovanoja Citroën dizaino trofėjumi už konceptinius automobilius C3, C6 Lignage ir už demonstracinį automobilį Pluriel.
“Citroën le journal” laimi tarptautinį komunikacijų prizą, teikiamą UJJEF (Prancūzijos bendrovių žurnalų ir žurnalistų sąjunga).
Citroën įkuria pardavimų tinklalapį http://www.citroen.fr, veikiantį tandeme su bendruoju tinklalapiu http://www.citroen.com. Pardavimų tinklalapio lankytojai gali rasti viską apie modelius, paslaugas ir sporto rezultatus ir netgi pasitikrinti savo žinias apie Markę.
Didžiojoje Britanijoje žurnalas “What Van” apdovanoja Berlingo ir Partner duetą "Auksiniu apdovanojimu už geriausią lengvajį komercinį auomobilį".
Taip pat Didžiojoje Britanijoje Xsara HDi Caravan Club pavadina “Metų vilkiku”. Ji nugalėjo 10 varžovų pagal vilkimo pajėgumą, pagreitėjimą ir stabilumą.
Pradedama statyti Porto Real gamykla Brazilijoje, kuri 2001aisiais pradės gaminti Xsara Picasso.
Po 15 meų nebuvimo Citroën grįžta į Keniją, kur 4WD automobiliai sudaro 40% bendros 11.700 automobilių rinkos. Atstovybės Kisumu ir Mombasa turi taip pat suteikti Markei bazę tolimesniam plėtimuisi į Ugandos ir Tanzanijos rinkas.
Pažymint 75tį, dukterinė kompanija Citroën Belux organizuoja parodą “Citroën nuotaika: Citroën Belgijoje”. Balandžio 20 dukterinė kompanija gauna ISO 9002 sertifikatą.
Kinijoje ZX Fukang gamyba pasiekė 50.000 vienetų, jie perkami visų pirma bendrovių, valstybinių įstaigų, taxi kompanijų, autmobilių nuomos firmų ir privačių firmų.
Kenneth Hansen laimi Europos Rallycross
čempionatą, vairuodamas Xsara
Gaminami modeliai:
Po Xantia, Xsara dabar gaun HDi dyzelinį variklį. Xsara HDi turi akustinį skydą, kuris sugeria vibracijas, pavarų dėžę su naujais perdavimo santykiais ir užpakalinius diskinius stabdžius.
ABS stabdžiai tampa standartiniais Xsara šeimai.
Ribota serija išleidžiama Xsara Séduction. Pasirinkimas: penki varikliai; kėbulo spalvos buferiai, šoninės apdailos ir užpakalinio vaizdo veidrodėlių laikikliai, kuriuos galima pasirinkti 7 spalvų; oro kondicionavimas; distancinio valdymo centrinis užraktas; 4 oro pagalvės.
Ribota serija išleidžiama Xantia Séduction. Pasirinkimas: trys varikliai, benzininiai ir dyzeliniai, specialus interjero ir eksterjero stilius.
HDi variklis, ekonomiškesnis ir švaresnis nei jo pirmtakai, laipsniškai pereina visai gamai.
Rinkoje debiutuoja Xsara 1.6i su auto-aktyvia pavarų dėže, sukurta PSA Peugeot Citroën, Renault ir Siemens.
LPG gama praplečiama.
Išleidžiami Xsara Coupé VTR ir pakeisto stiliaus Saxo.
Ribota serija išleidžiamas Saxo Spot, 1.1i variklis (60AG (44.1kW)/6000apm).
Rugsėjį išleidžiamas
naujas Saxo, po 878.000 automobilių išleidimo. Labiau išlenktas variklio kapotas, švarios linzės priekiniai žibintai, ryškesni ševronai ant radiatoriaus grotelių,  padidintas pasyvus saugumas ir pagerintas komfortas.
Gruodį išleidžiama Xsara Picasso. Naujasis automobilis su
jungia kelias automobbilių šeimas: sedano eleganciją ir našumą su mikroautobusiuko erdve, draugišku dizainu ir lankstumu.
Pagaminta automobilių - 999.200 Istorijos momentai:

1998Istorija2000