1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1990-1999 
1990-1999 
1990 
1992 
1993 
1993 
1994 
1995 
1996 
1997 
1998 
1990 
2000-> 

  1992 1993 1994

 Firmos istorija:

Kompanija pasirašo naują struktūrinį susitarimą su AXA grupe dėl jų dukterinėms kompanijoms ir atstovams priklausančių dirbtuvių patvirtinimo ir tiesioginio apmokėjimo. Šis susitarimas leidžia įsitvirtinti remonto dirbtuvių, patvirtintų draudimo kompanijų, tinkle ir sustiprina įsiskverbimą tarp draudimo turėtojų.
15tas ralis Paryžius-Dakaras startuoja sausio 1. Kompaniją atkakliai persekioja nesėkmės, tačiau Citroën ZX Rallye Raid visdėlto užima dvi iš pirmųjų trijų vietų bendroje klasifikacijoje.
Xantia, gaminama Rennes gamybos centre, kovo mėnesį debiutuoja Europoje 36tame Ženevios Autosalone. Jacques Calvet, Automobiles Citroën Pirmininkas, surengia konferenciją tarptautinei spaudai. Tuo metu Xantia techniniai privalumai ir estetinis žavesys liaupsinami choreografiniame šou su lazeriais ir judančiais vaizdais.
Kovo 17 Automobiles Citroën pasirašo susitarimą su Egipto kompanija Power JAC Citroën automobilių surinkimui ir pardavimui Egipte. Gamyba bus pradėta nuo 2.000-3.000 automobilių kasmet ir gali pasiekti 20.000.
Citroën centralizuoja visus savo neautomobilinius sportus į buriavimą ir tampa Marc Pajot-Canal+ komandos partneriu siekiant laimėti Americas Cup'1995.
Reikalaujant Paryžiaus, Créteil ir Versailles regioninėms mokymo valdžios organams, Citroën Aulnay organizuoja "darbo muges", kuriose informuoja vidurinių mokyklų mokytojus ir darbo pasirinkimo patarėjus. Keletas tokių renginių bus rengiama metų bėgyje.
Liepą Caen gamykla pradeda savo "kvalifikacijos apmokymo" programą: 200 žmonių gaus 96.000 valandas apmokymo per tris metus kad tikti paaukštinimui.
Citroën ir Panvest grupė įkuria pardavimų firmą Taivanyje pardavinėti Citroën automobilius.
Nugalėję Portugalijos Baja ralyje, po trijų savaičių Pierre Lartigue ir Michel Périn atvažiuoja pirmi Ispanijos Baja savo ZX Rallye Raid.
Jachta Saint-Quentin-en-Yvelines-Citroën, vadovaujama Thierry Peponnet iš Marc Pajot komandos, laimi buriavimo Tour de France.
Aulnay gamykloje pagamintas dumilijoninis AX.
Rugsėjį nauja Sevelnord gamykla švenčia metines Lieu-Saint-Amand vietovėje prie Valenciennes. Gamykla gamins naują mikroautobusiuką.
Spalį Citroën užima 14.1% Prancūzijos rinkos, geriausias rezultatas per 10 metų.
Po nuotykingų lenktynių Timo Salonen ir Fred Gallagher laimi 12tą Pharaohs' Rally savo ZX Rallye Raid. Jean-Luc Pailler laimi Europos treko lenktynių čempionatą savo BX 4x4 Turbo. Citroën yra dukart laimėtojas pirmame Kroso pasaulio taurės rali: kompanija yra pirma konstruktorių kategorijoje, o Pierre Lartigue laimi vairuotojų kategorijoje.
Citroën pradeda naują reklaminę Xantia kampaniją "Bučinys". Kampanija naudoja naują vaizdą ir naują šūkį "Atrask, kuo Citroën gali padėti tau". Nauja komunikacijų startegija bazuojasi ant trijų Citroën pagrindinių vertybių: Ryžtingumo, Patrauklumo ir Partnerystės.
Gruodį Marc Pajot-Canal+ komanda su jachta "Carat VII Citroën" laimi Pasaulio taurės 50 pėdų kategorijoje lenktynėse aplink pasaulį, kurios baigiasi Key West, Floridoje.
Apmokymo srityje Citroën toliau vysto savo politiką tvirtinti ryšius su techninėmis mokyklomis. Ši politika atsisipindi automobilių gamintojo apsisprendime prisitaikyti prie naujų ekonominių sąlygų ir vaidinti aktyvų vaidmenį.

 Gaminami modeliai:

l993ieji pradedami dideliu įvykiu - vasarį pateikiami nauji Citroën keleivinių automobilių variantai: Citroën ZX Volcane Turbo Diesel (1905cc, 185km/h); Citroën BX Evasion Cottage Diesel ir Turbo Diesel ir Citroën XM Turbo CT BVA universalas ir sedanas.
Ribota serija išleistas Citroën ZX Flash toliau didina puikią Citroën ZX Coupé vertę įrangos požiūriu. Standartu tampa užpakalinis valytuvas, tonuoti stiklai, sportinis vairas ir šoninė apsauga.
Kovo 1 rinkoje pasirodo Xantia. 4.40m, 5 durų sedanas yra bendradarbiavimo tarp Citroën ir Bertone dizaino centrų. Visa Citroën technologinė kultūra panaudota Xantia projektavimui, sujungiant tikrą vairavimo malonumą su galinga aktyvia saugos sistema, pavadinta Hydractive 2. Siūlomos trys skirtingos elektroninio įpurškimo sistemos: Xantia 2.0i 16V 1998cc, 155AG; Xantia 2.0i 1998cc, 123AG ir Xantia 1.8i 1761cc, 103AG. Pardavimai palydimi galingos reklaminės kampanijos naudojant visas didžiąsias priemones: TV, radiją, nacionalinę ir vietinę spaudą, žurnalus ir skelbimų lentas. 3 milijonai brošiūrų išdalinta ir 300.000 video kasečių pateikta klientams, turintiems konkurentų automobilius. Tiek nacionalinė, tiek tarptautinė spauda sveikina naują kompanijos vėliavnešį.
Balandį pristatomos dvi naujos automatinės ZF4 bėgių pavarų dėžės: Xantia 2.0i SX ir Xantia 2.0i VSX, 1998cc, 130AG.
Naujas ir atrakcingas ribota 8.500 egzempliorių serija gaminamas AX Audace pradedamas parduoti balandžio pabaigoje. Nudažytas ryškiomis ir neįprastomis spalvomis, šis modernus ir naujoviškas produktas yra puikus pirkinys su 954cc varikliu, 3 ar 5 durų, 5 bėgių pavarų dėže, tonuotais langais ir plačiomis padangomis.
Birželio 4 pristatomi 5 nauji dyzeliniai Xantia modeliai: 2 atmosferiniai (Xantia 1.9D, X ir SX įranga, 1905cc, 71AG/4600apm) ir 3 turbininiai (Xantia Turbo D, X, SX ir VSX įranga, 1905cc, turbokompresorius, 92AG/4000apm). Didelis galingumas ir tylus darbas yra šių naujų modelių požymis, plius malonus vairavimas ir mažas kuro sunaudojimas (6.2ltr-6.5ltr).
Liepą pradedami pardavinėti 1994ųjų metų modelių automobiliai, su įvairiais žymiais patobulinimais, didinančiais konkurentabilumą. Citroën akcentuoja savybes, didinačias komfortą ir vairavimo malonumą, o taip pat saugumą (saugos diržai visuose automobiliuose yra su fiksatoriais). Akcentuojaams saugumas benzininiuose XM, Xantia ir ZX modeliuose, kurie visi aprūpinami kodiniais variklio imobilizatoriais.
Citroën pradeda gaminti 3 durų AX Furio (1360cc, kuro įpurškimas, 75AG/6200apm). Club, Caban ir Allure versijos aprūpinamos 5 bėgių pavarų dėžėmis. AX šeimoje jau 22 modeliai.
Visi ZX modeliai aprūpinti tonuotais langais (išskyrus Reflex). Taip pat Aura 1.4i pradedama gaminti standartiškai su vairo stiprintuvu. Naujas 1580cc daugiataškio įpurškimo variklis (89AG/6000apm) pradedamas naudoti Aura ir Avantage. Aura 1.8i (103AG) pradedama pardavinėti 3 ir 5 durų verijomis su automatine pavarų dėže. ZX šeima išauga iki 29 modelių.
Heuliez grupė pradeda gaminti 1994ųjų metų BX versijas sausį. Šios serijos - benzininis BX 1.6i Image ir dyzeliniai 1.9D ir 1.7TD. Viso gaminama dvylika versijų (sedanas ir universalas).
1994 metais pasirodo du nauji Xantia modeliai: 1.6i X (1580cc, 89AG/6000apm) ir 1.8i SX su automatine pavarų dėže. Žemo perdavimo skaičiaus pavarų dėžė su žemu fiskaliniu įvertinimu siūloma kaip nemokama opcija Xantia 2.0i SX ir VSX. Xantia šeimoje jau 14 modelių.
Hydractive 2 pakabos sistema pritaikoma Citroën XM. Nauja sistema automatiškai persijungia nuo vieno pakabos režimo prie kito ("normal" į "sport"). Visa XM šeima aprūpinama vieno prisilietimo vairuotojo pusės automatiniais langais, perimetrine ir volumetrine aliarmo sistemomis ir kodiniu variklio imobilizatoriumi. XM šeimoje 31 modelis.
Komercinių automobilių tarpe C15 aprūpinamas radijo įrangos paruošimu (600kg ir 675kg versijos), priekiniais galvos atlošais (475kg versija) ir ledo tirpinimo sistema ant užpakalinių durų (C15 RE ir RD šeimos versijos). Šeimos versijai kaip opcija galimi tonuoti stiklai.
1.400 and 1.800kg C25 verijos gauna vairo stiprinimą, o 1.000 ir 1.400kg versijos standartiškai aprūpinamos slystančiomis šoninėmis durimis.
Gruodį baigiama BX gamyba.

 Pagaminta automobilių - 691.504


1994 Xantia Turbo D