1900-1919 1920-1929 1930-1939 1940-1949 1950-1959 1960-1969 1970-1979 1980-1989 1990-1999 2000->

2000 2001 2002 2003

2000

Firmos istorija:
Visi Citroën padaliniai Europoje gauna ISO 9002 sertifikatą. Lapkritį Markė gauna ISO 9001 versija 2000 sertifikatą visoms veiklos sritims, pirmą automobilizmo istorijoje.
Citroën pastato uždarą publikai istorinį centrą Aulnay. Bendras plotas 6.700m2, jame saugoma beveik 300 senoviškų ir konceptinių automobilių.
Citroën tinklas perima 14 aptarnavimo linijų, numatytų sukurti kliento pasitenkinimą visose srityse: nuo patarimų iki skubaus kėbulo remonto, preliminarios techninės apžiūros iki nereikalaujančio išankstinio susitarimo aptarnavimo operacijų.
Citroën tarnyba pritraukia vis naujus klientus. Pardavimai išauga 48% tarp 1999ųjų sausio ir 2000ųjų sausio. Ketvirtus metus iš eilės pasiektas naujas pardavimų rekordas -  
1.141.800 automobilių - 13.4% prieaugis, palyginti su praėjusiais metais (tame tarpe 451.000 vienetai Xsara ir Xsara Picasso).
Magda Salarich, Europos pardavimų ir marketingo vadovė ir Citroën Hispania generalinė direktorė, paskelbta "Metų moterimi" žurnalo “Automotive News Europe” ir “Metų verslininke” Ispanijos moterų-verslininkių asociacijos. Ji taip pat laimi "Moterys kartu" prizą, suteikiamą UNESCO asociacijos "Kartu pasaulyje".
DS tampa trečiu Šimtmečio automobilio varžybose, surengtose Las Vegas. Citroën buvo vienintelis automobilių gamintojas, kurio trys automobiliai nominuoti pusfinaliuose: Traction Avant, 2 CV ir DS. DS patenka po Ford T ir Mini, aplenkdamas Volkswagen Beetle ir Porsche 911.
Pirmąkart parodytas 1999ųjų gruodžio 25, Xsara Picasso reklaminis filmas, sukurtas Euro-RSCG Works vaizduoja robotą-tapytoją automobilių surinkimo linijoje. Europos reklaminių filmų festivalyje Clermont-Ferrand filmas “Robots” laimi žiuri prizą ir prizą už geriausią Europos reklaminę kampaniją.
Xsara Picasso spaudos pristatymas taip pat labai sėkmingas - jis laimi pirmą prizą 
Press Relations 2000 Grand Prix, organizuotame žurnalo "CB News", “Pramonės ir paslaugų” kategorijoje.
Citroën įkuria naują tinklalapį savo atstovams: http://www.citroen-pr.fr. Šis tinklalpis skirtas užsakinėti atsargines dalis on-line.
CitroMobile paroda organizuota Utrechte, Olandija: 10.000 lankytojų, ekspozicijos plotas 7.000m2 ir 5.000 naujų ir senų automobilių.
Savo intraneto puslapyje, Citroën įkuria naują portalą, prieinamą visam personalui. Skirtas propaguoti ryšius ir bendradarbiavimą, ši interaktyvi vidinė struktūra siūlo vis didejantį infomacijos srautą.
Didžiojoje Britanijoje Saxo laimi “hot hatch” titulą kaip geriausias sportinis modelis B segmente.
2000ųjų rugsėjio 20 - 2001ųjų sausio 28 Reklamos muziejuje Paryžiuje vykata paroda “Citroën: reklamos saga”. André Citroën buvo vienas reklamos pionierių ir paroda apžvelgia išskirtinį kursą, kuriuo praėjo Markė nuo 1920ųjų iki šiandienos.
Tinklas Braziijoje gauna ISO 9002 sertifikatą, kaip ir keletas Europos dukterinių firmų: Austrija, Belgija, Danija, Vokietija, Slovėnija, Šveicarija.
Citroën padidina pardavimus Kinijoje. Importuotojas Dongfeng Citroën Automobile Company planuoja pasamdyti daugiau pardavimo ir po-pardavimų veiklos specialistų. Sausį Pekine atidaromas Citroën apmokymo centras.
Izraelyje Citroën laimi prizą kaip geriausias prancūziškų gaminių importuotojas. Kompanija D.Lubinski Ltd, Citroën importuotojas Izraelyje, yra trečias pagrindinis automobilių importuotojas.
Citroën pasirašo susitarimą su Irano automobilių gamintoju Saipa, numatant rinkti  Xantia Irane nuo 2000ųjų pabaigos.
Kovo 1 Markė atidaro dukterinę firmą Slovakijoje.
Trečius metus iš eilės Belgijoje Berlingo tampa populiariausiu komerciniu automobiliu (7.507 naujai parduotų).
Xsara Picasso tampa pirmu mikroautobusiuku, laimėjusiu “Metų šeimos automobilio prizą” Olandijoje.
Pasirašomas kontraktas su Rusijos automobilių gamintoju Doninvest gaminti Berlingo Rusijoje. Automobilius pardavinės Tagaz.
Iš Turkijos kovą pranešama apie rekordinius pardavimus: 957 automobiliai, palyginus sus 165 1999ųjų kovą. Vien Berlingo parduota 567.
Săo Paulo, Brazilijoje, Citroën atidaro paradvimų atstovybę su vien moterišku personalu: viso 23 darbuotojos. Numatyta metų pabaigoje pradėti gaminti Xsara Picasso Porto Real gamykloje.
Per metus parduota 1.007.000 automobilių.
Citroën Sport persikelia iš Vélizy į Versailles. Nauji pastatai tiek elegantiški, tiek funkcionalūs.
Xsara Kit Car dalyvauja įvairiose Europos lenktynėse, o Xsara T4 – keturių varomų ratų modelis su turbininiu varikliu – patvirtinamas Prancūzijos ralio čempionatui.
Citroën lieka ištikimas savo politikai populiarinti motosportą, duodant keliems šimtams jaunųjų Europos vairuotojų  galimybę užsiimti šiuo sportu už mažą kainą. Saxo taurė organizuojama aštuoniose Europos valstybėse. Rali kroso lenktynėse, Kenneth Hansen – žmogus su devyniais Europos titulais – dar kartą išvažiuoja į trasą su Xsara Turbo 4W , kuri išvysto daugiau nei 500AG. Neužmirštamas ir Saxo iššūkis bei Saxo Kit Car trofėjus.
Su Xsara T4 Philippe Bugalski gauna Prancūzijos ralio čempiono titulą trečius metus iš eilės, o Jesús Puras laimi ispaniškąjį titulą penktą kartą iš eilės su Xsara Kit Car. Europos ralio čempionate Citroën gauna Konstruktorių titulą, o Bruno Thiry paima Vairuotojų taurę. Vairuojantys Saxo Kit Car laimi nacionalinių čempionų titulus savo kategorijose. Rallycross lenktynėse Kenneth Hansen laimi aštuntą Europos titulą su savo Xsara Type WRC. Pierre Llorach ir jo Saxo Kit Car laimi Prancūzjos čempionato titulą turistiniame Divizione 2 antrus metus iš eilės. Laurent Terroitin laimi nacionalinį titulą Divizijone 1 su Xsara Type WRC. Prancūzijos žvyro ralio čempionate Sébastien Loeb laimi titulą dviejų varomų ratų kategorijoje su Saxo Kit Car.
Citroën Sport pristato naują Xsara WRC: 2056cc turbininis variklis su šviežio oro sistema, 510AG.
Prancūzijos Rallycross čempionate Jean-Luc Pailler laimi titulą Divizijone 1 su Xantia Turbo 4WD, o Marc Amourette nugali Divizijone 2 su Saxo Kit Car.
Citroën programa naujam sportiniam sezonui numato dešimt rali Prancūzijos čempionato sezone ir tris pasaulio čempionate(Katalonija, Korsika ir San Remo). Philippe Bugalski ir Jean-Paul Chiaroni psiekia pergalę pirmose keturiose sezono varžybose, jų tarpe Tour of Corsica, prancūziškąją Pasaulio ralio čempionato atkarpą. Po pergalės Katalonijos ralyje  (balandžio 18-21), Xsara Kit Car dominuoja WRC gretose (World Rally Car) antrą kartą.
Sezono viduryje Jesús Puras ir Marc Marti laimi pirmas varžybas Europos čempionate, El Corte Ingles ralyje, kuris irgi įskaitomas nacionaliniame čwmpionate. Ispanijos komanda taip pat atvažuoja antra Korsikos rali.
Tebūdama antrus metus rali lenktynėse, Xsara Kit Car laimi devynias lenktynes iš dešimties Prancūzijoje ir aštuonias iš devynių Ispanijoje. Kaip ir 1998aisais, Philippe Bugalski laimi Prancūzjos čempiono titulą ir Jesús Puras Ispanijos titulą.
Citroën Sport gamina Saxo Kit Car žvyrkelių versijas dalyvauti žvyrkelių čempionatuose dviejų varomų ratų automobiliais. Sustiprintas kėbulas su įmontuotu saugos rėmu, aliumininė karterio apsauga, 1587cc variklis, maksimalus galingumas200AG/8500apm, priekiniai varomi ratai, kera-metalinė dviguba diskinė sankaba, stabdžiai su ventiliuojamais diskais, svoris 880kg (leidžiamas minimumas).
Ženevos Autosalone Citroën pristato Xsara Picasso, C3 Lumičre, C6 Lignage ir Berlingo Dynavolt. Konceptiniai C3 ir C6 parodo, kaip Citroën planuoja patenkinti klientų reikalavimus netolimoje ir vidutinės trukmės ateityje. Konceptinis automobilis C3 yra pagrindinio automobilio tyrimų rezultatas. Jis yra patrauklus, praktiškas, lengvas naudoti, raminantis, ekonomiškas ir lankstus (miestas ir užmiestis, kasdieninis ir poilsinis). C6 Lignage parodo, kokią formą gali įgauti Markės planuojamas aukščiausios klasės automobilis architektūros ir išvaizdos požiūriu. Jis simbolizuoja kelionės meną Citroën požiūriu. Grynai eksperimentinis automobilis, Berlingo Dynavolt prideda vidaus degimo variklį, varomą LPG, prie Berlingo Electric.
Frankfurto Autosalone Citroën pristato Xsara Windows CE, Xsara Picasso, Pluriel demonstracinį automobilį ir C3 bei C6 konceptinius automobilius. Labai originalus automobilis, Pluriel netelpa nė į vieną tradicinę automobilių kategoriją. Įdomaus interjero ir  – kas svarbiau – eksterjero moduliarumo automobilis, Pluriel keičia savo kėbulo stilių, prisitaikydamas prie didelės panaudojimų įvairovės. Dvi nuimamos arkos per visą kėbulo ilgį, nuimamas medžiaginis stogas, dvigubas dugnas priekyje, be centrinio statramsčio, Pluriel gali greitai ir lengvai pavirsti sedanu su nuimamu stogu, atviru poilsio automobiliu ar pikapu.
Ženevos Autosalonas pritaiko temą “Vairavimas į trečią tūkstantmetį ”. Citroën stande (1280m2) pristatoma daugybė automobilių. Visų akys nukreiptos į Pluriel ir naujus gaminius, parodomus pirmą kartą: trečios kartos (Hydractive 3) hidraulinę pakabą, Xsara Dynactive ir Xsara Windows CE. Xsara Dynactive turi 55kW (75AG) vidaus degimo variklį ir 25kW (34AG) elektrinį motorą. Elektroninis kontroleris optimizuoja kiekvieno iš jų naudojimą. Atstumas 1.000km, be teršalų, 35% kuro sąnaudų ir CO išmetimo sumažinimas. Xsara Windows CE yra prmas serijinis komunikacinis automobilis - trijų metų bendradarbiavimo su Microsoft rezultatas, jis turi aibę savybių: radiją su CD dėtuvu, laisvų rankų telefoną, balsu aktyvuojamą GPS navigacijos sistemą, SMS, elektroninį paštą ir įrangą duomenų keitimuisi su bet kur esančiomis informacinėmis sistemomis.
Paryžiaus Autosalone Citroën pristato C5, novatoriškos architektūros automobilį. Savo įspūdingomis proporcijomis ir galinga laikysena ant kelio, C5 išreiškia statusą, našumą, jėgą ir stiprumą. Priekio dizainas liudija, jog tai šiuolaikinis, aerodinamiškas ir sportiškas automobilis, o užpakalis rodo, jog tai komfortabili, erdvi mašina su visomis iš tikrai puikaus kelionių pagalbininko charakteristikomis. Markė pristato konceptinį automobilį Osmose, skirtą sutaikyti pėsčiuosius ir motoristus. Padarytas miestui, atviras aplinkiniam pasauliui, Osmose yra ateities a
utomobilis. Markė taip pat pristato Modutop: paskutinį Berlingo novatorišką patobulinimą. Naujoji versija derina jautrų ir stiprų variklį su pagerintu saugumu ir komfortu ir ypatinga "sandėliukų" talpa, leidžiančia efektyviai panaudoti visą keelivių skyriaus erdvę. Visa salė skirta ryšių technologijoms. Tarp jų Citroën stende yra kommunikacinė Xsara. Paroda sumuša lankomumo rekordus, ją aplanko 1.436.351 lankytojas, 15% daugiau nei 1998aisiais.
Po parodos Osmose konceptinis automobilis gabenamas į ekspoziciją Georges Pompidou centre Paryžiuje.
Gaminami modeliai:
Vasarį pradedamas pardavinėti Jumpy (Dispatch) HDi. Galima pasirinkti vieną iš dviejų variklių: naują 2.0 HDi, 95AG (69kW)/4000apm, ir 2.0 HDi 110AG(80kW)/4000apm, 1997cc .
Naujas specialios serijos Berlingo Chrono turi šonines slystančias duris ir keturis variklius: 1.4, 55kW (1360cc), 1.8, 66kW (1761cc), 1.9D 51kW (1868cc) ir 2.0 HDi 66kW (1997cc). vairuotojo ir keleivio oro pagalvės, apšildomas išorinis užpakalinio vaizdo veidrodėlis, tritaškiai diržai visose sėdynėse, oro kondicionierius, distancinio valdymo centrinis užtraktas.
Pasirodo pakeisto stiliaus Xsara: nauji priekiniai žibintai su įmontuotomis priešrūkinėmis lempomis, perprofiliuoti kėbulo spalvos buferiai, kėbulo spalvos apdailos VTR, VTS ir Exclusive įrangos modeliuose. Nauji benzininiai varikliai: 1.6i 16V (110AG) 5 bėgių
ir automatinė, 2.0i 16V (137AG), 5 bėgių ir automatinė pavarų dėžės , 15 colių padangos visiems modeliams, skirtingo pajėgumo vairo stiprintuvas, ABS su elektroniniu stabdymo jėgos paskirstymu ir eilė naujų funkcijų, galimų panaudojant multiplex elektroniką.
Pagaminta automobilių - 1.168.500 Istorijos momentai:
1999Istorija2001