1900-1919 1920-1929 1930-1939 1940-1949 1950-1959 1960-1969 1970-1979 1980-1989 1990-1999 2000->

2000 2001 2002 2003

2003

Firmos istorija:
Citroën Berlingo laimi Geriausiai parduodamo 2002 universalo prizą Belgijoje, kur parduota 3.712 Berlingo. Citroën gauna Laivyno Vadovo rinkimų prizą, teikiamą Effective Media (leidykla, leidžianti prekybinius žurnalus didelėms kompanijoms ir laivynams) kartu su FEBIAC (Belgijos automobilių ir dviračių pramonės federacija).
Xsara Picasso didžiausios Čilės automobilizmo žurnalo "Milautos"įvardinta Čilės Metų automobiliu'2003.
Chorvatijos Motorizacijos žurnalistų asociacija (HUAN) pripžino C3 kaip "Geriausią 2002 projektą.
Citroën C3 1.4 HDi ir Citroën C8 2.2 HDi laimi atitinkamai 2003ųjų "Kompaktiško automobilio" ir "Žmonių vežėjo" prizus Portugalijoje.
Praėjus metams po atidarymo, Citroën Varšuvos atstovybė gauna ISO 9001 2000ųjų metų sertifikatą, galiojantį visoms veiklos rūšims. Nors visa Lenkijos automobilių rinka smuko 2002, Citroën padidina pardavimus 17% palyginti su 2001, padidindamas užimamos rinkos dalį nuo 3.7% iki 4.6%.
Vasario mėnesį vykusiame Rusijos lenktynių ant ledo čempionate laimi dvi pirmąsias vietas:
1600 Open kategorijoje laimi
Sergejus Uspenskis iš UService+ Maskvoje antrus metus iš eilės su Saxo Super 1600; Dimitrijus Naryškinas iš UService+, irgi laimi 1600 GT kategorijoje su Saxo Group N.
Citroën pradeda Pasaulinį ralio čempionato 2003 pirmą pilną sezoną pergale Xsara WRCsais: Sébastien Loeb–Daniel Elena, Colin McRae–Derek Ringer ir Carlos Sainz–Marc Marti laimi visa komanda pirmose lenktynėse, užimdami pirmas tris prizines vietas Monte Carlo Rally.
Lenktynių sezono atmosferai kaistant, Ženevos Autosalone Citroën pristato C2 Citroën Sport, parodydamas savo planus startuoti - ir nugalėti - dar ilgus metus.
Ženevos autosalone Citroën C3 Pluriel paskelbimas 2003ųjų Metų kabrioletu (išrinktas 17 vedančių autožurnalistų iš 11 šalių)
Ženevos autosalone pristatytas konceptinis automobilis C2 Citroën Sport  (1587cc, 225AJ/8500apm).
Citroën, rūpindamasis saugumu keliuose, kartu su Prancūzijos kelių saugumo organizacija išleidžia knygą “Automobilio saugumas vaikams”, kurios milijonas egzempliorių bus paskirstytas Prancūzijos vietinės valdžios atstovų 2003aisiais.
Citroën taip pat remia “Capitaine de soirée” operaciją, siūlydamas C3 Pluriel kaip pirmos vietos prizą. Pradėta prieš tris metus, “Capitaine de soirée” skirta 18-24 amžiaus grupei ir skatina jaunimą pobūvių metu išsirinkti "kapitoną", kuris vakaro metu negertų ir saugiai išvežiotų draugus namo. Kad paskatinti jaunimą dalyvauti, kiekvienas "kapitonas" kviečiamas dalyvauti konkurse, kurio nugalėtojas 2004ųjų pradžioje gaus Citroën C3 Pluriel.
Antrus metus iš eilės lenkų žurnalo “auto motor i sport” skaitytojai išrenka kategorijos "Geriausias metų automobilis" nugalėtoju. Citroën Saxo
tampa kategorijos "Prieinamas automobilis" nugalėtoju.
Siekiant atnaujinti veiklą Alžyre, Citroën bendradarbiauja su Alžyro Apmokymų ir profesinio švietimo ministerija, įkurdamas Prancūzijos-Alžyro skyrių, kur būtų gamyboje apmokoma automobilių aptarnavimo: pradinio techninio, ypač CIT Industrie Automobile, Citroën’o atstovo Alžyre; techninės priežiūros CIT Industrie Automobile po-pardavimų tinkle; įkurti Alžyro profesinio apmokymo pajėgumus automobilių priežiūros srityje, bendradarbiaujant su Alžyro Apmokymų ir profesinio švietimo ministerija. Susitarimą vasario 24 pasirašo Chergou, Vyriausias profesinio apmokymo direktorius ir Bricout, Tarptautinių pardavimų grupės direktorius. Pagal šį susitarimą Citroën pateiks įrankius, automobilius apmokymui ir techninę dokumentaciją.
Jau daugelį metų vystant aplinkos apsaugos strategiją, Citroën sukūrė eilę aukštos technologijos sprendimų, pritaikytų plačiai naudotojų poreikų gamai. Siekiama dviejų pagrindinių tikslų: sumažinti anglies dvideginio (CO2) išmetimą ir pagerinti gyvenimo mieste kokybę. Tuo tikslu kuriama:
• eilė mažos taršos variklių, tarp jų HDi su dalelių filtrais ir 2.0 HPi tiesioginio įpurškimo benzininiai;
• elektriniai Saxo ir Berlingo modeliai, taip pat automobiliai, varomi gamtinių dujų (NGV) ir suskystintų dujų (LPG), tokie kaip Berlingo, Saxo ir Jumper;
• tyrimai, pateikantys sėkmingas sistemas - hibridiniai automobiliai, tokie kaip Xsara Dynactive, - ir kuro kasetės
Citroën užima ketvirtą vietą sparčiai augančioje Kinijos automobilių rinkoje, kurioje labai verttinami naujovės ir technologijos.
1992aisiais įkurta DCAC (Dongfeng Citroën Automobile Company): bendra įmonėa, įkurta Citroën (Kinijoje: Xue Tie Long, arba “Sniego ir plieno darkonas”) ir Dongfeng Motor Corporation. 2002ųjų gruodyje kooperacija tarp PSA Peugeot Citroën ir Dongfeng Motor Corporation išplečiama įkuriant naują bendrą įmonę: Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA). Kinijoje pagaminta daugiau kaip 350.000 Citroën automobilių.
2002aisiais Citroën pardavimai Kinijoje išaugo 60% (parduota 85.100 automobilių), pagrindinai naujųjų Elysée (sukurta specialiai Kinijos rinkai). Per pirmus du 2003ųjų mėnesius Citroën 136% padidina pardavimus Kinijoje (parduota 16.900 automobilių).
Pirmą 2003ųjų ketvirtį Citroën pardavimai Turkijoje auga, pardavus 1.150 automobilių, 550% šuoliu užimant 4% rinkos.
Aulnay gamykla (Paryžiaus regionas) pagamina 6.000.000inį automobilų - C3.  C3 yra naujausias serijinis modelis, gaminamas ir Madride (Ispanija) bei Porto Real (Brazilija).
Atidaryta 1973, Aulnay gamykla gamino DS,, CX, HY, LN (ir LNA), Visa, AX, ZX, Saxo ir C3. Dabartiniu metu Aulnay gamykla, skirta gaminti nedidelius automobilius, gamina
Citroën'ui du medelius: Saxo ir C3. 2002aisiais čia pagaminta beveik 158.000 C3.
Balandžio 15 pradėtas statyti naujas Citroën Hungary pastatas Budapešte. Jame bus  komercinės patalpos bei techninio apmokymo centras Vengrijos tinklo darbuotojams, naujų ir dėvėtų automobilių salonai, privalomo techninio aptarnavimo centras, mechaninio ir kėbulų remonto dirbtuvės, atsarginių dalių sandėlis. Vengrjos atstovybė, įkurta 1994aisiais,  užėmė 5.5% rinkos - septinta vieta. Tinklas (45 pardavimo salonai), sertifikuotas ISO 9001-2000, apima visą šalį.
Prancūzijos geografijos draugijos iniciatyva ir remiant Automobiles Citroën, Prancūzijos nacionalinis automobilizmo muziejus Mulhouse organizavo parodą apie nepaprastą Croisičre Jaune nuotykį. 2003.04.29-10.05 demonstruojami trys P21 pusvikšriai, tuometinis dokumentinis filmas ir nuotraukų kolekcija, tautiniai drabužiai ir meno kūriniai, jų tarpe dailininko Jakovlevo piešiniai.
C8, Citroën žmonių vežėjas, gavo penkias žvaigždutes EuroNCAP avarijų testo bandymuose, apimančiuose aktyvaus ir payvaus saugumo sistemas.
Rusijoje Citroen kartu su “Mobile TeleSystems” GSM operatoriumi realizavo unikalų projektą: nuo gegužės 12 iki rugpjiūčio 31Rusijos klientai galėjo nuspirkti Citroën Xsara MTS 1.6i 16V su “laisvų rankų” sistema Parrot CK 3000 su Bluetooth technologija.
Londone, Dizaino muziejuje
2003.08.01-10.12 atidaryta paroda, skirta Flaminio Bertoni, kuris sukūrė tokius klasikinius automobilius kaip Citroën DS 19 ir Citroën 2CV.
Coupes de l’Age d’Or  lenktynėse birželio 28-29 pristatomi automobiliai iš Citroën Conservatoire, kartu su Amicale des Clubs Citroën. Pažymint naujo C3 Pluriel pasirodymą, buvo parodyta “convertibles” kolekcija: 1924 C3 kabrioletas, B2 Landaulet, C4 Roadster, Traction kabrioletas, 2 CV Sahara irMéhari Plage. Taip pat parodytas C2 Citroën Sport. Įvykyje dalyvavo apie 120 automobilių, pristatytų Citroen entuziastų.
2003.06.03-09.30 Musée des Blindés Saumure surengta paroda, skirta atminti Croisičre Jaune ir Croisičre Noire. Parodyti abiejose ekespedicijose dalyvav3 automobilia, taip pat Croisičre Jaune stovyklaviet4s rekonstrukcija.
2002ųjų rugsėjį architektė Manuelle Gautrand laimėjo architektūrinį konkursą naujam Citroën pastatui Avenue des Champs Elysées Paryžiuje, kuris turi būti pastatytas per sekančius du metus. Ta proga birželį, remiant Citroën, La Galerie d’Architecture (11 Rue des Blancs Manteaux, 4tas Paryžiaus rajonas) surengė Manuelle Gautrand skirtą parodą, kur galima pamatyti jos kūrinius ir modelį naujo Citroën pastato 42 Avenue des Champs Elysées, atidaromo 2005aisiais..
Rusijoje veikia 5 Citroën importuotojai, kur tinklas plečiasi: 20 salonų 2003ųjų pradžioje, tikslas 30 2003ųjų pabaigoje. St Petersburge, pažymint miesto įkūrimo 300sias metines, atidarytas naujas Auto Acžxis salonas, kuriame yra pardavimų salė, dirbtuvės, atsarginių dalių sandėlis.
Kenneth Hansen laimėjo Europos Rallycross čempionato Švedijos etapą, dalyvaujant 20.000 žiūrovų Höljes.
Carlos Sainz laimi Turkijos ralį ant žvyro, važiuodamas Xsara WRC.
Sainz-Marti užima antrą vietą Argentinos ralyje, Sébastien Loeb ir Daniel Elena užima trečią vietą Kipro ralyje.
Pasaulinio ralio čempionato pusiaukelėje Citroën užima antrą vietą Gamintojų čempionate. Vairuotojų čempionate Carlos Sainz užima antrą vietą, tik vienu tašku atsilikdamas nuo lyderio. Sébastien Loeb ir Colin McRae užima penktą ir septintą vietas atitinkamai.
Per pirmą 2003ųjų pusmetį Citroën pardavimai išaugo 10.7% (726.000).
Vakarų Europoje Citroën lengvųjų ir komercinių automobilių pardavimai
padidinti 7.4% (6.5% pirmą 2002ųjų pusmetį), užimant 2.8% rinkos - rekordas Markės istorijoje. Lengvųjų automobilių rinkoje pardavimai padidinti 8.2%, užimant 2.6% rinkos. Ta pati tendencija išsilaikė žmonių vežėjų rinkoje - pardavimai padidėjo 3.6%, užimant 11.4% rinkos.
Kitose pasaulio dalyse, nežiūrint nepalankių automobilių pramonei rinkos tendencijų, Citroën pademonstravo stiprų komercinį charakterį, 29.2% padidindami pardavimus. Citroën pardavimai už Vakarų Europos ribų pasiekia 124.000 automobilių per pirmą 2003ųjų pusmetį, padidėjant 29.2% palyginus su pirmu 2002ųjų pusmečiu.
Mercosur šalyse dėl blogų ekonominių sąlygų, pardavimai krenta 32%, rinkos apimtis sumažėja iki 1.4%, vietoje 1.9% 2002aisiais.
Kinijoje Citroën pardavimai išauga 55% iki 52.000 automobilių per pirmą 2003ųjų pusmetį.
Centrinėje ir Rytų Europoje Citroën plečia pardavimus, užimdamas 5.6% (vietoje 4.9% 2002ųjų tą patį periodą).: Vengrijoje Citroën padidina pardavimus 21%, užimdamas 5.5% rinkos; Chorvatijoje Citroën padidina pardavimus 29%, užimdamas 9.1% rinkos; Lenkijoje . 
Citroën padidina pardavimus 35%, užimdamas 5.1% rinkos.
Spaudoje pasirodo pirmosios konceptinio automobilio C-Airlounge nuotraukos.
Modeliai:
Ženevos autosalone pristatyta C3 versija su nauju varikliu 1.4 HDi 16V (92AJ), su SensoDrive automatizuota rankine pavarų dėže.
Nauja C8 V6 Automatic versija aprūpinta V6 208AJ benzininiu varikliu su auto-adaptyvine automatine pavarų dėže su sekvenciniu valdymu, išleidžiama dviejų įrangos lygių - C8 Exclusive ir C8 Exclusive Captain Chair. Taip pat siūlomas naujas 2.0i 16V BVA variklis su automatine pavarų dėže. Autoamtine sekvencine pavarų dėže aprūpinta ir  C8 2.0i 16V.
C-Airdream gavo naujas pilnai elektrines stabdymo ir vairavimo sistemas. Drive-by-wire technologijos panaudojimas leidžia revoliciniu būdu pakeisti vidinę architektūrą, pilnai perdarant vairavimo sistemą.
Xsara Picasso gauna naują variklį 2.0i 16V (137AJ) ir auto-adaptyvinę automatinę pavarų dėžę su sekvenciniu valdymu. Naujausia versija, pavadinta  Xsara Picasso 2.0i 16V Automatic ir pateikiama su Exclusive įranga - standartiškai aprūpinta elektroninio stabilumo programa ESP (Electronic Stability Program), avarinio stabdymo stiprintuvu
- EBA (Emergency Braking Assistance) ir autopilotu.
Pateikiama atnaujinta Xsara
versija su nauju, jau išbandytu C3, varikliu 1.4 HDi (70AJ). Eksterjero atnaujinimas - pakeistas priekinis buferis po didesnėmis radijatoriaus grotelėmis, priešrūkiniai žibintai; interjero atnaujinimas -priekinis panelis, prietaisų skydelis,  sėdynės
Berlingo NGV atstovauja naujausią Citroën idėją kurti dvejopo kuro sistemas (benzinas/ gamtinės dujos). Berlingo NGV serijinė gamyba planuojama nuo 2003ųjų antro ketvirčio, papildant esančią Saxo ir Jumper liniją. Šių automobilių paskirtis dvejopa: gamtos apsauga ir eksploatacijos kaštų sumažinimas savivaldybėms ir specializuotų automobilių laivynus naudojančioms firmoms (savivaldybių tarnybos, oro uostų aptarnavimas ir pan.).
Balandžio pabaigoje pristatytas C2, naujas 3-durų salonas, numatytas pradėti gaminti paskutinį 2003ųjų kevirtį. skirtas vežti 4 žmones, C2 užbaigia Citroën kompaktiškų automobilių seką kartu su C3 ir C3 Pluriel, naudojant tą pačią platformą. Galimi varikliai: benzininiai
1.1i - 44.1kW (61AJ)/5.500apm, 1.4i - 54kW (75AJ)/5.400apm, 1.6i 16V - 80 kW (110AJ)/5.750apm; dyzelinis 1.4 HDi - 50kW (70AJ)/4.000apm. Ypač tylus ir ekonomiškas šis antros kartos HDi common-rail varilis siūlo puikias tokio tūrio variklio galimybes. Taip pat žymiai plačiau siūloma  SensoDrive pavarų dėžė. Siūlomas didelis kiekis standartinės ir papildomos komforto įrangos:  kintamos galios elekrinis vairo stiprintuvas, oro kondicionierius su automatine temperatūros kontrole, elektroninis parkavimo pagalbininkas, autopilotas. Saugumo požiūriu C2 yra priešakyje su ESP, ABS, EBA ir 6 oro pagalvėmis.
Gegužę Citroën išleidžia “Buddha-Bar” C3, specialią ribotą seriją, inspiruotą įžymaus Paryžiaus klubo. Buddha-Bar C3 įrengtas kaip standartinis su tobula VDO Dayton mono-CD hi-fi sistema su distanciniu valdymu ir 6 garsiakalbiais, taip pat aliumininę apdailą ant prietaisų skydelio bei durų. Kiekvienam pirkėjui įteikiamas originalus dovanų paketas su “Buddha-Bar volume V” CD, dveji Buddha-Bar marškinėliai ir “Arôme Relax” rinkinys. 5.000 Buddha-Bar C3 pagaminti Classique ir Elégance versijų, penkių spalvų: Lucia blue, Lenz green, Ardent red, Onix  black, Aluminium grey.
Pažymint Citroën veiklos Australijoje 80metį, ileidžiama speciali serija su odiniu salonu, “Pack Automatique” ir “Pack Look”: Citroën C5 2.0 HDi BVA, 80th Anniversary Edition.

Parduota automobilių -
Istorijos momentai:
2002Istorija2004