1900-1919 1920-1929 1930-1939 1940-1949 1950-1959 1960-1969 1970-1979 1980-1989 1990-1999 2000->

2000 2001 2002 2003

2001

Firmos istorija:
Citroën perkelia savo pagrindinę būstinę į Colisée III, rue Fructidor, 17tame Paryžiaus rajone. Ten jau yra apmokymo centras, pagrindinis pardavimų salonas. Priimamajame išdėstyti Markės automobiliai.
26ta Retromobile paroda priima temą “Retrospective 1961”. Citroën pristato eilę senoviškų modelių, jų tarpe DS kabrioletą, Ami 6 sedaną ir 2CV 4WD.
Sumušdama savo pačios rekordą pagal pardavimus penktus metus iš eilės, Markė padaro tolimesnį progresą pirmoje 2001ųjų pusėje. Per šį periodą Citroën pardavė 652.000 automobilius visame pasaulyje: 9.8% daugiau nei pirmais 2000ųjų mėnesiais. Augimas tolygiai išdėstytas visose rinkose.
Per pirmus penkis 2001ųjų mėnesius automobiliai su dyzeliniais varikliais sudaro 57% naujų Citroën pardavimų Vakarų Europoje. HDi varikliai tebėra reikalaujami klientų dėl jų kokybės ir našumo įvairose srityse: vairavimo malonumo, kuro ekonomijos ir aplinkosaugos.
Xsara Picasso paima pirmą vietą mikroautobusiukų palyginime, paruoštame “L’Auto Journal”.
Kovo 1 pradedama reklaminė C5 kampanija, paruošta agentūros Euro RSCG Works. Lozungas “Technologja tueri būti 100% naudinga” iliustruoja progresą, siūlomą C5 naudojant skaitmenines technologijas, tokias kaip Hydractive 3 pakaba, kuri optimizuoja komforto/stabilumo kelyje balansą priklausomai nuo vairavimo stiliaus, ar avarinio stabdymo sistema, kuri minimizuoja stabdymo kelią.
Citroën praneša apie gerėjančius rezuktatus Mercosur rinkoje: pardavimai išaugo 28% tarp 1999ųjų ir 2000ųjų. Peugeot Citroën do Brasil plečia savo pramoninę bazę šioje strateginėje rinkoje, atidarydama naują Porto Real gamyklą.
Čekijoje Citroën įkuria dukterinę firmą, kuri turi 26 parduotuves.
Markė grįžta į Alžyrą po keleto metų nebuvimo. Alžyro auto parodoje Citroën pristato septynis automobilius, jų tarpe C5 ir Xsara Picasso.
Padėtas pamatinis akmuo naujai Citroën Polska pagrindinei būstinei. Patalpose, kurių plotas bus 8.898m2, bus ir pardavimo ekspozicija.
Kovo 2 Citroën dukterinė firma Olandijoje ir Amsterdam atstovybė gauna ISO 9001 versija 2001 sertifikatą.
Pagrindinis 2001 įvykis yra Citroën sugrįžimas į Pasaulio rali čempionatą su Xsara WRC, kuri turi dalyvauti keturiose lenktynėse.
Citroën tęsia dalyvavmą nacionalinuose rali čempionatuose
Prancūzijoje ir daugelyje Europs šalių. Jis taip pat dalyvauja Prancūzijos ir Europos Rallycross čempionatuose.
2001 Citroën lieka ištikimas savo politikai skaitinti moto sportą, organizuodamas Saxo taurę, Saxo Challenge, Saxo Rallycross Challenge ir Saxo ledo vairavimo Challenge.
Markė taip pat dalyvauja Super 1600 Trophy, FIA naujai sukurtose varžybose su dviejų varomų ratų Saxo ir keturių varomų ratų Saxo.
71ame Ženevos Autosalone Citroën pristato HPi tiesioginio įpurškimo variklį, įrengtą C5, dalelių filtrą ant 2.2 HDi ir stiklinį stoglangį Xsara Picasso. Stende dominuoja liekni, impozantiški C5 ir C5 Break siluetai.
Beveik 1.250.000 automobilių parduota visame pasaulyje, padidinant pardavimus 10.9%.
Gaminami modeliai:
Citroën C5 pasirodo rinkoje kovą, reklaminėje kampanijoje akcentuojant technologiją klientui. Naujasis automobilis turi HDi variklius ir dalelių filtrą 2.2 HDi versijai. Neįprastų proporcijų automobilis, C5 siūlo raminantį kelio vaizdą ir puikius komforto standartus. Nauja Hydractive 3 pakaba, kuri keičia automobilio aukštį priklausomai nuo greičio, suderinant su plačia komforto ir saugumo įrangos įvairove, padaro C5 nauju atskaitos tašku jo segmente.
Birželį išleidžiamas C5 Break, kuris priimamas labai šiltai.
Rinkoje pasirodo Xsara HDi 110AG.
Draugiškas, funkcionalus Berlingo gauna naują TU5JP4 variklį: 1587cc, 4 vožtuvai cilindrui, 110AG/5750apm, aumažintas CO2 išmetimas ir kuro sunaudojims.
C5 ir C8 HDi varikliai  aprūpinami  dalelių filtrais PF, panaikinant praktiškai visas nesudegusio kuro ir suodžių daleles iš išmetimo dujų. Ši technologija aplenkia EU reikalavimus.
Parduota automobilių - ~1.250.000 Istorijos momentai:
2000Istorija2002