1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1970 
1971 
1972 
1973 
1974 
1975 
1976 
1977 
1978 
1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1969 1970 1971

 Firmos istorija:

Saigone (Pietų Vietnamas) pradeda veikti Dalat gamykla, kurioje surenkami automobiliai, sukurti panaudojant Babybrousse modelį, kuris pats sukurtas Méhari pagrindu.
Babybrousse surinkimo pajėgumai pradeda dirbti Abidjan (Dramblio Kaulo Krantas).
Nanterre (Paryžiaus regionas) gamykloje atsidaro naujas skyrius, kuriame bus renkami varikliai GS.
Maroko ralyje penki DS21'ai s yra tarp septynių automobilių, tepasiekusių finišą.
Pagal Citroėn'o didžiųjų automobilinių tyrimų tradicijas organizuojamas ilgo atstumo ralis Paryžius-Kabulas-Paryžius. Jame dalyvauja 1.300 dalyvių, visi jaunesni nei 30 metų, ir visi važiuoja 2CV, Dyane ar Méhari.

 Gaminami modeliai:

Sausį Citroën suintriguoja technikos entuziastus M35 prototipu, varomu Wankelio varikliu, kuris sukurtas po bendrų studijų su Comobil. 995cc vieno rotoriaus variklis išvysto 49AG/5500apm. Įvertintas 6CV, M35 turi 4 bėgių pavarų dėžę, važiuoja 144km/h greičiu ir naudoja 9.7ltr/100km. Laboratorija ant ratų, M35 turi Ami 8 kėbulą, bet aprūpintas hidropneumatine pakaba, kuri pirmą kartą pritaikyta tokio dydžio modeliui. Citroën pateikia pavyzdžius dideliais atstumais važinėjantiems klientams, iš kurių bus gaunami atsiliepimai. 1970asiais ribotomis serijomis kaip 2 durų 4 vietų coupé pagaminti 267 M35.
Kovą išleidžiamas SM, liuksusinis coupé, sukurtas pagal 1968ųjų susitarimą su Maserati. Maserati 2670cc variklis (179AG/5500apm), 5 bėgių pavarų dėžė, hidropneumatinė pakaba su automatiniu aukščio reguliavimu ir 4 diskiniai stabdžiai su nepriklausomomis priekio ir užpakalio stiprinimo sistemomis. Stabdžių galingumas derinamas prie automobilio svorio ir pasiskirstymo, kai vairo stiprintuvas veikia visiškai nauju principu: automatinis ratų centravimas (net stovint) ir jėga priklausomai nuo greicio. Šešios lempos turi automatinį gulsčiavimą. Įvertintas 15CV, SM važiuoja 200km/h greičiu ir naudoja 12.5ltr/100km. SM yra serijinis automobilis, derinantis didelį greitį su saugumu. Tarp 1970ųjų kovo ir 1972ųjų gruodžio pagaminti 7.808 SM.
Paryžiaus Autosalone pristatomas GS: 4 cilindrų plokščias 1015cc oru aušinamas variklis (55.5AG/6500apm), 4 bėgių greičių dėžė, 6CV, 149km/h, 9.68ltr/100km, 4 diskiniai stabdžiai su dvigubos sistemos stiprintuvu ir pilnai nepriklausoma hidropneumatinė pakabos sistema. Gamintas 4 vietų 4 durų sedanas ir 5 durų universalas. Tarp 1970ųjų rugsėjo ir 1981ųjų liepos pagaminti 1.896.742 GS.
DS 21gauna 5 bėgių pavarų dėžę su mechaniniu ryšiu.
Pradėtas gaminti Type 350 serijos vilkikas N08. Type 450 pakrauto svoris išauga iki 7.990kg benzininei versijai - dabar jau 530 Club - ir iki 8.000kg dyzelinei, dabar C530 K.

 Pagaminta automobilių - 535.660


1971 Dalat Babybrousse

1970 M35

1970 Wankel variklis

1970 SM

1971 GS

1971 GS Break