1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1970 
1971 
1972 
1973 
1974 
1975 
1976 
1977 
1978 
1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1972 1973 1974

 Firmos istorija:

Pradeda veikti Aulnay-sous-Bois gaykla (Paryžiaus regionas). Jos paskirtis - palaipsniui perimti darbą iš Quai de Javel gamyklos. Aulnay yra viena moderniausių tuometinių gamyklų su jos kėbulų surinkimo konvejerinėmis linijomis, automatizuota dažykla, kompiuterių valdomomis dalių pristatymo ir gamybos sistemomis.
Fiat pasitraukia iš Pardevi ir grąžina savo 49% akcijų Michelin. Fiat ir Citroėn toliau bendradarbiauja specifinėse pramonės ir komercinėse veiklose.
Maroko ralyje 3 DS23, vairuojami Neyret-Terramorsi, Bochnicek-Kernmayer ir Ponnelle-de Serpos finišuoja antras, trečias ir ketvirtas atitinkamai.
Po didelės ilgų atstumų ralio Paryžius-Kabulas-Paryžius sėkmės, Citroën organizuoja "Raid Afrique", 8.000km rali nuo Abidžano (Dramblio Kaulo Krantas) į Tunisą (Tunisas). Virš šimto jaunuolių sudalyvauja poromis, visi vairuodami 2CV.

 Gaminami modeliai:

Vasarį išleidžiamas Ami Super, automobilis su Ami kėbulu, bet 4 cilindrų 1015cc GS varikliu (61AG/6750a[m), įvertintas 6CV ir važiuojantis 140km/h geičiu.
Paryžiaus Autosalone pristatomas GS Birotor, prieš pradedant jo gamybą 1974 kovą. Bandymai, atlikti su M35, leido sukonstruoti naują Comotor Vankelio variklį, šįkart su 2 rotoriais; 1990cc, 3 bėgių pavarų dėžė, 107AG/6500apm. Įvertintas 11CV, automobilis važiuoja 175km/h greičiu ir naudoja 12.8ltr/100km. GS Birotor yra tylesnis ir eiklesnis nei standartinis GS. Tarp 1973ųjų kovo ir 1975ųjų kovo pagaminti 847 GS Birotor.
Rugsėjį išleidžiamas SM Automatic, su padidintu 2965cc varikliu (standartinis elektronio įpurškimo variklis siūlomas su automatine pavarų dėže), 190AG/6500apm, 17CV, 205km/h, 13.48ltr/100km.Tarp 1973ųjų rugsėjo ir 1975ųjų rugsėjo pagaminti 1.612 AM Automatic.

 Pagaminta automobilių - 750.762


2CV - Raid Afrique dalyviai

1973 Ami Super prietaisų skydelis

1974 GS Birotor

1974 SM Injection