1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1970 
1971 
1972 
1973 
1974 
1975 
1976 
1977 
1979 
1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1978 1979 1980

 Firmos istorija:

Société Anonyme Automobiles Citroën Valdybos pirmininku tampa Jacques Lombard.
Prancūzijoje pradeda dirbti Trémery gamykla (Lotaringija), gaminanti moderniausius benzininius ir dyzelinius variklius. Gamykla suprojektuota pagal naujus organizavimo principus lanksčiam vadovavimui.
Paryžiuje uždaroma Gutenberg gamykla. Jos darbą perima Trémery.
Naujas kompiuteriais aprūpintas projektavimo ir gamybos centras įrengiamas Saint-Ouen gamykloje netoli Paryžiaus.
Citroën pasirašo sutartį dėl FAF gamybos Senegale, Dramblio Kaulo Krante, Gvinėjoje-Bissau ir Centrinės Afrikos Respublikoje.
Argentina atveria savo rinką ir nutraukiama gamyba Catila gamykloje.
Pasirašomas susitarimas dėl CX ir GSA gamybos Tailande.

 Gaminami modeliai:

Gegužę išleidžiamas Méhari 4x4: nauja pavarų dėžė (7 greičiai į priekį: 4 normalūs pirmyn + 3 pamažinti per reduktorių - ir vienas atgal), redukcinė pavara su kardanu į užpakalinius ratus, diferencialo blokavimas: 602cc variklis (29AG/5750apm), 3CV, 100km/h. Tarp 1979ųjų gegužės ir 1982ųjų liepos pagaminti 1.213 Méhari 4x4.
Liepą CX 2000 pakeičiamas CX Reflex ir Athena, papildant CX 2400 ir CX 2500 Diesel.
Société Française de Mécanique pagamina naują 4 cilindrų lengvo lydinio, su viršutiniu paskirstymo velenėliu, 1995cc variklį (106AG/5500apm).
Gruodį išleidžiamas CX Limousine ir šarvuotas CX Prestige Haute Protection.
Rugsėjį GS Club, Pallas ir X3 pakeičiami GSA Club, Pallas ir X3: 1300cc variklis (65AG/5500apm), pasirenkant paprastą ar automatinę pavarų dėžes, naujas 5 durų kėbulas ir naujas vidaus įrengimas.

 Pagaminta automobilių - 815.173


1979 Mehari 4x4

1981 CX 2400

1980 GSA Club