1900-1919 1920-1929 1930-1939 1940-1949 1950-1959 1960-1969 1970-1979 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978 1979 1980-1989 1990-1999 2000-> |
Firmos istorija: Ispanijoje pradeda veikti Orense gamykla, kuri gamina mechaninius komponentus Vigo gamyklai.Prancūzijoje įkuriama SMAE (Société Mécanique Automobile de l'Est) Metz (Lotaringijos regionas) kaip dukterinė Citroën ir Peugeot kompanija. SMAE yra dvi gamyklos: Metz-Borny (pavarų dėžės) ir Metz-Tremery (varikliai, pradėjo veikti 1979), o taip pat tiekia mechaninius agregatus PSA kompanijoms ir kitiems klientams. Kompiuterizuotas atsarginių dalių centras atidarytas Melun-Sénart (už Paryžiaus ribų) aprūpinti Citroën aptarnavimo organizaciją visame pasaulyje. Citroën pasirašo "turnkey" sutartį su Rytų Vokietija pastatyti pilną gamyklą pastovaus greičio jungtims gaminti, Citroën firminį gaminį nuo Traction Avant laikų. Visa pradėta gaminti Belgijoje. Fiat, Peugeot ir Citroën pasirašo susitarimą naujo lengvo universalaus automobilio bendram kūrimui. Rennes-La Barre Thomas gamykla nustoja gaminti guolius. Gaminami modeliai: Vasarį CX 2500 Diesel pakeičia CX 2200 Diesel: 2500cc variklis (75AG/4250apm), 5 bėgių pavarų dėžė. Įvertintas 10CV, CX 2500 Diesel yra greičiausias neturbininis dyzelinis sedanas pasaulyje (156km/h).Kovą ribota 1.800 automobilių serija išleidžiama GS Basalte. Kovą taip pat pristatoma Acadiane, naujas lengvas universalus automobilis Dyane bazėje, pakeisiantis 2CV sunkvežimuką. Acadiane įrengtas 602cc variklis (31AG/5750apm), 3CV, važiuoja 100 km/h greičiu. Paryžiaus Autosalone pristatoma 5 durų 5 vietų Visa su dviejų variklių pasirinkimu. Special ir Club turi plokščią 2 cilindrų oru aušinamą 652cc variklį (36AG/5500apm), 4CV ir 124km/h greitis, o Super turi Peugeot 4 cilindrų eilinį skysčiu aušinamą 1124 variklį (57AG/6250apm), 5CV ir 144km/h greitis. Kaip ir LN 1976aisiais, Visa yra bendradarbiavimo tarp Citroën ir Peugeot rezultatas. Spalį LN pakeičia LNA: 652cc variklis (36AG/5500apm), 4CV, 126km/h, 5.2 ltr/100km. Visa ir LNA tampa pirmais automobiliasi pasaulyje su AEI (kietos būsenos elektroninis įpurškimas). Lapkritį FAF (Facile à Fabriquer, Facile à Financer arba "Lengva gaminti, lengva finansuoti") pristatomas Dakaro mugėje. Panaudojant 2CV struktūrą ir mechanines dalis, FAF turi kėbulą, pagamintą lankstyto plieno lakštų, ką galima daryti be sunkiųjų įrengimų. Sukurtas specialiai patenkinti besivystančių kraštų reikmėms, FAF tampa kelių surinkimo susitarimų Afrikos šalimis objektu. Pagaminta automobilių - 807.504 |
1979 Acadiane 1978 Visa Club & Special 1979 LNA 1978 FAF Break |