1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1970 
1971 
1972 
1973 
1974 
1975 
1976 
1977 
1978 
1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1970 1971 1972

 Firmos istorija:

SA Pirmininku-Generaliniu direktoriumi tampa François Rollier.
Société Anonyme Automobiles Citroën Pirmininku-Generaliniu direktoriumi tampa Raymond Ravenel.
Citroën pasirašo sutartis su Inda SA (Paragvajus), Quinatar SA (Urugvajus) ir Aviles Alfaro (Ekvadoras) rinkti 2CV ir 3CV modelius.
SOGAMM (Société d'Outillage Général Appliqué aux Moules et Modèles) įkuriama Stains (netoli Paryžiaus) kaip dukterinė kompanija. Ji specializuojasi prototipų kėbulų ir mechanizmų, kokybės kontrolės standartų ir atitinkamos įrangos kūrimu, taip pat gamina formas presavimui. Šis skyrius anksčiau buvo Clichy gamykloje.
Maroko ralyje (Rallye du Maroc) SM dalyvaja pirmą kartą ir laimi: pirmą vietą Deschaseaux-Plassard, trečią Consten-Motte ir ketvirtą Neyret-Terramorsi.
Po sėkmės rali Paryžius-Kabulas-Paryžius, Citroën organizuoja dar vieną ilgų atstumų rali Paryžius-Persepolis-Paryžius. Penki šimtai 2CV keliauja iš Les Halles (už Paryžiaus) į Pietų Iraną.

 Gaminami modeliai:

GS gauna "Metų automobilio" titulą.

 Pagaminta automobilių - 665.691


SM Maroko ralyje

2CV ralyje Paryžius-Persepolis-Paryžius

1971 GS "permatomas"