1900-1919 1920-1929 1930-1939 1940-1949 1950-1959 1960-1969 1970-1979 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978 1979 1980-1989 1990-1999 2000-> |
Firmos istorija: SA Pirmininku-Generaliniu direktoriumi tampa François Rollier.Société Anonyme Automobiles Citroën Pirmininku-Generaliniu direktoriumi tampa Raymond Ravenel. Citroën pasirašo sutartis su Inda SA (Paragvajus), Quinatar SA (Urugvajus) ir Aviles Alfaro (Ekvadoras) rinkti 2CV ir 3CV modelius. SOGAMM (Société d'Outillage Général Appliqué aux Moules et Modèles) įkuriama Stains (netoli Paryžiaus) kaip dukterinė kompanija. Ji specializuojasi prototipų kėbulų ir mechanizmų, kokybės kontrolės standartų ir atitinkamos įrangos kūrimu, taip pat gamina formas presavimui. Šis skyrius anksčiau buvo Clichy gamykloje. Maroko ralyje (Rallye du Maroc) SM dalyvaja pirmą kartą ir laimi: pirmą vietą Deschaseaux-Plassard, trečią Consten-Motte ir ketvirtą Neyret-Terramorsi. Po sėkmės rali Paryžius-Kabulas-Paryžius, Citroën organizuoja dar vieną ilgų atstumų rali Paryžius-Persepolis-Paryžius. Penki šimtai 2CV keliauja iš Les Halles (už Paryžiaus) į Pietų Iraną. Gaminami modeliai: GS gauna "Metų automobilio" titulą.Pagaminta automobilių - 665.691 |
SM Maroko ralyje 2CV ralyje Paryžius-Persepolis-Paryžius 1971 GS "permatomas" |