1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1970 
1971 
1972 
1973 
1974 
1975 
1976 
1977 
1978 
1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1971 1972 1973

 Firmos istorija:

Jugoslavijoje Citroën susitaria su Tomos ir Iskra sukurti Cimos, Prancūzijos-Jugoslavijos bendrą kompaniją, gaminančią 2CV, Dyane, Ami 8, GS ir eilę mechaninių komponentų.
Citroën įkuria pramoninę ir komercinę dukterinę kompaniją Johannesburge (Pietų Afrika).
Citroën susitaria su STIA (Société Tunisienne d'Industrie Automobile) dėl 2CV ir 3CV modelių surinkimo.
Susitariama su Globus importo kompanija Islandijoje dėl Citroën modelių pardavimo.
Type H surinkimo pajėgumai Olandijoje uždaromi, surinkus 10.016 egzempliorių. Grenelle gamykla Paryžiaus l5tame rajone uždaroma, josdarbą perima Caen gamykla.
Liepą Citroën visuomeninių santykių skyrius paskelbia naują lenktynių tipą : 2CV RallyCross. Pirmos tokios varžybos įvyksta netoli Argenton-sur-Creuse.

 Gaminami modeliai:

Rugsėjį DS21 pakeičiamas DS23. Naujas automobilis gali būti su karbiuratoriniu (124AG/5250apm) arba su įpurškiminiu (130AG/5250apm) 2347cc varikliu.
Įvertintas 13CV, DS23 važiuoja 188km/h greičiu ir naudoja 12litres/100km. Tarp 1972ųjų rugsėjo ir 1975ųjų balandžio pagaminti 48.464 egzemplioriai.
Vietoj versijos su karbiuratoriumi pradedama gaminti SM verisja su elektroniniu kuro įpurškimu: 2670cc (178AG/5500apm), 15CV, 228km/h, 11.22ltr/100km. Tarp 1972ųjų spalio ir 1975ųjų rugsėjo pagaminta 3.500 SM su įpurškimu.
Rugsėjį pradėtas gaminti GS 1220: 1222cc variklis, 7CV, 151km/h. Automobilis gamintas su sedano, universalo ir krovininiu kėbulais.

 Pagaminta automobilių - 730.840


2CV rallye-cross

1974 DS 23 Pallas

1974 SM Electronic Injection