1900-1919 1920-1929 1930-1939 1940-1949 1950-1959 1960-1969 1970-1979 1980-1989 1990-1999 2000->

1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999

1998

Firmos istorija:
Sausio 21 Jean-Martin Folz atskelidžia naują PSA Peugeot Citroën grupės organizaciją, kurią iliustruoja lozungas "Dvi markės, viena Grupė". Peugeot ir Citroën turi išlaikyti savo statusą kaip pilnaverčiai automobilių gamintojai, kiekvienas su stipriu identiškumu ir visuotiniu dalyvavimu.
Sausio 26 PSA Peugeot Citroën pasirašo susitarimą statyti galutinio surinkimo gamyklą Porto Real, Brazilijoje. Grupės sprendimas įsikurti Brazilijoje yra atsakymas į stiprų automobilių rinkos augimą Mercosur valstybėse (Brazilija, Argentina, Paragvajus ir Urugvajus). Porto Real gamykla taip pat užtikrina priėjimą prie plačių Pietų Amerikos rinkų.
Xsara Auto PC, sukurtas su Microsoft ir Clarion, debiutuoja Naudotojų elektronikos parodoje Las Vegas. Su šiuo nauju automobiliu Citroën grindžia kelią borto PC-technologijoms automobiliuose.
Vasarį nepriklausoma sertifikavimo kompanija Prancūzijoje patalpina Xantia labiausiai patikimų automobilių sąrašo viršuje. Auto išbandymuose Xantia turi mažiausią antrinių apžiūrų procentą: 3.21% išbandytose 52.040 Xantia.
Airijos žurnalistų asociacija pavadina Xsara "1998 metų automobiliu" už jos technologines savybes, našumo rodiklius, stilių ir vertės/kainos santykį.
Citroën Aulnay-sous-Bois gamykla pasiekia savo gamybos rekordą. Kovo 25 gamyklą palieka 500.000asis Saxo, kurio "krikštatėviu" tampa skulptorius César. Aulnay 1997aisiais pagamino daugiau kaip 260.000 Saxo, pasiekdams vidutinį našumą 1.230 automobilių kasdien.
Citroën pasitraukia iš Pasaulio taurės Crossrallye, kai nuostatai uždraudžia gamyklinius prototipus. Markė persifokusuoja į Prancūzijos ralio čempionatą ir tris Pasaulio čempionato varžybas.
Kovą Xsara Kit Car debiutuoja Lyons-Charbonničres ralyje. Išvystęs 280AG ir sverdamas 130kg mažiau nei standartinis modelis, Xsara Kit Car pademonstruoja sportines savybes: Bugalski- Chiaroni komanda dviem minutėmis aplenkia artimiausius varžovus, o Magaud-Périn duetas atvyksta penktas.
Tarp modelių, demonstruojamų Paryžiaus Rétromobile senoviškų automobilių parodoje, yra trys unikalūs prieškariniai 2CV, pagaminti pagal 1939aisiais sertfikuotą automobilį.
Balandžio 18-26 Leipcigo Autosalone Citroën švenčia legendinio 2CV 50metį. Įvykis surenka 15 modelių ir baigiasi 119 dalyvių varžybomis.
Urugvajaus prezidentas atidaro naują Citroën surinkimo liniją Oferol. Partnerystė tarp Citroën ir Oversil apima Xsara surinkimą, planuojant iki 1998ųjų pabaigos rinkti 400 automobilių kas mėnesį.
Didžiojoje Britanijoje Chester Autosalone pristatomi aplinkai draugiški automobiliai. Su Xsara Dynalto Citroën kuria automobilį, sujungiantį vidaus degimo variklį su kita varymo forma, siekiant sumažinti užteršimą.
Citroën plečia ir konsoliduoja tarptautinį buvimą. Gegužės 4 Brazilijoje pradedama gaminti Xsara. Automobilis pritaikytas Brazilijos sąlygoms: daug greičio apribojimo "guzų", kuras, kuriame iki 25% alkoholio, etc. Tikslas yra parduoti 5.000 Xsara 1998aisiais prieš Markei laipsniškai sukuriant savo pajėgumus.
Citroën gegužės 15-20 dalyvauja Casablanca Autosalone, kur pristatomi Saxo, Xsara, Berlingo ir Xantia keleiviniai automobiliai bei Jumper komercinis automobilis. Sopriam yra išimtinis Citroën importuotojas Maroke.
Citroën vadovybė padarė užteršimo kontrolę vienu svarbiausių savo strategijos punktų. Gegužę Markė pasirašo susitarimą su ZEUS (Zero and low Emission vehicles in Urban Society) asociacija, kuri ssukurta Europos generaliniame energijos direktorate. Šiame susitarime numatyta pristatyti 30 Berlingo Electrics į Londoną, Stokholmą ir Palermo.
Birželį Berlingo Multispace pasirodo Argentinos keleivinių automobilių rinkoje.
PSA Peugeot Citroën dalyvauja aplinkosaugoje: 1.000 ir daugiau dyzeliniais variklias varomų aptarnavimo automobilių, naudojamų Grupės Paryžiaus regione, dabar naudoją kurą, kuriame yra 30% diestero, augalinės kilmės kuro, kuris mažiau teršia aplinką, nei tradicinis kuras.
Žurnalas "L'Automobile et l'Entreprise", kuris specializuojasi tarnybiniuose automobiliuose, pavadina Xsara "Metų tarnybinis automobilis".
Lenkijoje Nysa surinkimo gamyklą palieka 10.000asis C15.
Prancūzijos rali čempionate Bugalski ir Magaud laimi dvigubą pergalę  savo Xsara Kit Car, atvažiuodami pirmas ir antras Limousin ralyje. Citroën Sport komanda pakartoja pergalę liepą Rouergue rali. Citroën taip pat laimi keletą prizų liepą.
Lenkijoje Xsara laimi pagrindinį prizą 1998ųjų Autopremiera varžybose už dizainą, funkcionalumą, naudojimo ekonomiją ir reklamavimo operacijas.
Prancūzijoje žurnalas "Le Caravanier" pavadina Xantia 2.1 TD "1998 metų vilkiku" už jos dinamines savybes ir vilkimo našumą.
Rugsėjį dar 1994aisiais pasirašytas preliminarinis susitarimas su Irano automobilių gamintoju Iran Khodro leidžia susitarti dėl Xantia surinkimo Irane, 51% dalių gaminant vietoje.
Citroën išplečia savo buvimą Brazilijoje, įvesdamas Berlingo Multispace. Po penkių mėnesių nuo pristatymo, Xsara tampa geriausiai parduodamu importiniu automopbiliu Brazilijoje.
Spalio 13 Automobilizmo garbės salė sveikina André Citroën. Šis fondas buvo įsteigtas 1939aisiais Mičigane įamžinti automobilio istoriją ir atiduoti duoklę asmenims, kurie užtikrino jo nesibaigiančią sėkmę. André Citroën yra pirmas prancūzas, patekęs į garbės salę, kur jis prisijungia prie tokių įžymių asmenybių kaip Henry Ford, Karl Benz ir Rudolf Diesel.
Xsara įspūdingai debiutuoja Argentinoje, kur vienu metu pristatomos sedano ir coupé versijos. Spalį Xsara tampa Ispanijos geriausiai parduodamu automobiliu, užimdama 7.3% bendros rinkos.
Lapkričio 4  Palomar gamykloje Sevel Argentina pradeda gaminti Berlingo Multispace.
Spalį Citroën laimi eilę prizų Birmingham Autosalone. C3 pavdintas "geriausiu konceptiniu automobiliu" ir laimi tris prizus už automobilio dizainą; Berlingo Multispace paskelbtas geriausiu savo kategorijos automobiliu, o Berlingo komercinis automobilis pavadintas lengvųjų komercinių automobilių numeriu vienas.
Saxo gauna prizą "Geriausias naujas motoras 98" iš "Max Power", Didžiosios Britanijos automobilių žurnalo.
Xantia 1.8i SX pavadinta "1998 pardavėjo mašina" Danijos pardavėjų asociacijos.
Antrus metus iš eilės Berlingo pavadintas "Metų komerciniu automobiliu" Didžiosios Britanijos žurnalo "What Van?"
Kenneth Hansen laimi trečią iš eilės Europos Rallycross titulą, vairuodamas naują Xsara Turbo 4WD. Jean-Luc Pailler vairuoja savo Xantia Turbo 4WD ir laimi Prancūzijos Divizijono 1 rali kroso čempionatą septintą kartą. Marc Amourette laimi Prancūzijos Divizijono 2 čempionatą su Saxo Kit Car. Philippe Bugalski ir Jean-Paul Chiaroni laimi Var ralyje ir nugali Prancūzijos ralio čempionate. Patrick Magaud ir Michel Périn atvažiuoja treti. Xaara Kit Cars laimi šešias lenktynes pirmais savo lenktyniavimo metais.
Pristatomosiose formulėse Jean-Marie Clairet laimi Saxo taurę,  Jean-François Bérenguer laimi Saxo Kit Car trofėjų, Ludovic Cluzel atvažiuoja pirmas Saxo Challenge ir Pierre Llorach laimi Saxo Rallycross Challenge.
Lapkričio 2-8 Citroën Italia paremia Prancūzų kinofestivalį Florencijoje. Parodyta daugiau kaip 40 filmų, prieš tai reklamuojant Xsara Break.
Gruodį Citroën pavadintas "Sportiškiausia marke" Olandijoje. Šis titulas pripažįsta Citroën politiką jaunųjų vairuotojų talentų padarąsinimo srityje ir Citroën Saxo taurės sportinį etosą.
Gaminami modeliai:
Sausį Citroën išleidžia Xsara coupé, kuri, kaip ir kiti modeliia šeimoje, gaminami trijų įrangos lygių: X, SX ir Exclusive. Siūlomi penki benzininiai variklia, nuo 1.4i 75AG iki 2.0i 16V 167AG, taip pat du dyzeliniai: 1.9 D 68AG ir 90AG.
Vasarį pristatoma Xsara Intel. Šis konceptinis automobilis, bendradarbiavimo tarp Intel ir Citroën vaisius, aprūpintas Connected Car PC ryšių sistema, ir siūlo pažvekgti į tipą automobilių, kurie turės mobilias komunikacijos sistemas.Borto interfeisai, spalvotas ekranas su IR distanciniu valdymu ir personalinis kompiuteris suteikia vairuotojui ir keleiviams galimybę lengvai naudotis radiju, telefonu, CD-Rom, elektroniniu paštu ir Interneto pslaugomis.
Kovą Citroën pasiūlymus M1 segmentui išplečia  Xsara Break. Jos pagrindinės charakteristikos yra didelis krovinių skyrius ir geras pritaikomumas. Galimas benzino/LPG variklis sedano ir universalo versijoms iliustruoja Citroën apsisprendimą derinti automobilį su aplinkos apsauga.
Dar kartą aplinkos apsaugos klausimai pristatomi Ženevos Autoalone, kur Citroën pristato pirmus Prancūzijos dyzelinius variklius su didelio slėgio tiesioginio įpurškimo sistema. Didelio slėgio tiesioginio įpurškimo sistemos (High pressure Direct Injection - HDi) varikliai naudoja "bendro bėgio (common rail)" sistemą, sukurtą kartu su Bosch. Ši sistema įpurškia kurą tiesiogiai į degimo kamerą 1350 barų spaudimu. Tokia technologija padidina vairavimo malonumą, sumažina kuro sunaudojimą 20% ir sumažina teršalų išmetimą. HDi įrengtas 110AG Xantia versijoje 1998ųjų rudenį.
Citroën plečia elektrinių automobilių gamą, siūlydamas alternatyvas vidaus degimo varikliams. Saxo Electric 5 durų versija gali važiuoti 80km ir išvystyti 90km/h greitį. Entreprise modelis gaminamas dviejų įrangos lygių: SX ir X.
Ženevos Autosalone pristatytas specialia serija gaminamas Saxo K.Way, kurio konkurencinga kaina ir žavi įranga turi pritraukti jaunuosius pirkėjus.
Birželį Berlingo gama išplečiama Berlingo "Big Blue", specialus Berlingo Multispace variantas, skirtas pažymėti Luc Besson kultinio filmo dešimtosioms metinėms. Suprojektuotas kaip daugiatikslis automobilis, jis turi tokias savybes, kaip maksimali vidaus talpa 2.8m3, daugybę įvairių podėliukų ir didelį stoglangį.
Taip pat birželį Citroën susitaria su Bic, Prancūzijos tušinukų, žiebtuvėlių ir skutimosi peiliukų gamintoju dėl naujos specialios serijos Saxo Bic gaminimo. Hatchback versija su 1.4i varikliu (75AG), Saxo Bic gaminamas šešių spalvų ir turi tokią pačią išvaizdą Saxo VTS.
Rugsėjo 28 Dongfeng Citroën Automobile Company (DCAC) pateikia 988, trijų tūrių ZX Fukang specialiai sukurtą Kinijos rinkai.
Spalį Paryžiaus Autosalonas švenčia savo 100tąsias metines.
Citroën pristato Xsara Picasso. Būdamas vieno tūrio priekyje ir dviejų tūrių užpakalyje, šis kompaktiškas sedanas yra labai patrauklus savo originalia ir novatoriška išvaizda. Kiaušiniška forma ir plokščios gindys sukuria didelį erdvų keleivių saloną palyginti su kompaktiškais šio segmento dydžiais. Saugumo ir komforto priemonių daugybė ir trys pilnavertės sėdimos vietos užpakalyje padaro Xsara Picasso idealiu šeimos automobiliu. Jo išleidimas planuotas 1999ųjų pabaigai.
Citroën žvelgia į ateitį su C3 konceptiniu automobiliu. Sukurtas Citroën Kūrybinio dizaino centro, C3 siūlo naujovišką ir daugiatikslę architektūrą funkcijų ir vidaus išdėstymo požiūriu. Tai yra B segmento sedanas su keturiomis simetriškai atsidarančiomis šoninėmis durimis, stoglangiu iš stiklo juostų ie užpakaliniu dangtis, atsidarančiu "portfolio" stiliumi.
Dveji metai po Berlingo gamybos pradžios, Multispace versija gauna slystančias šonines duris kaip standartines, palengvinant priėjimą prie užpakalinės dalies. Ši nauja versija numatyta išleisti 1999ųjų pradžioje.
Pristatomas ir pakeisto dizaino Evasion: pakeičiamas interjero išdėstymas ir naujos elegantiškesnės radijatoriaus grotelės.
Saxo Dynavolt yra Citroën tyrimo aplinkosaugos srityje vaisius. Šis prototipas sukurtas iš standartinio Saxo Electric, jame yra kompaktiškas pagalbinis variklis (2 cilindrų, 2 taktų tiesioginio degimo) ir integruotas alternatorius-starteris. Su šiuo hibridiniu įrenginu Saxo Dynavolt gali vaažiuoti 340km ir mažina CO2 išmetimą dviem trečiosiomis, palyginus su vidaus degimo varikliu (60g/km).
Citroën žvelgimo pirmyn metodą patvirtina stende esantys du automobiliai su pskutiniais informacinių technologijų pasiekimais.
Xm Multimedia aprūpintas Magneti Marelli's Route Planner navigacijos sistema, o jo borto personalinis kompiuteris leidžia gauti informaciją iš Interneto.
Xsara Auto PC atveria naujus horiz
ontus balso atpažinimo ir balso sintezės srityse (sukurta Clarion). Sukurtas panaudojant Microsoft Windows CE 2.0, Auto PC turi GPS sistmą. Vairuotojas gali bendrauti su sistema neatitraukdamas akių nuo kelio.
Visi automobiliai Paryžiaus Autosalone pateikiami stende, sukurtame architekto Christian de Portzamparc. Jo darbo tema - miestas ir kaimas, natūralus automobilių užpakalinis planas.
Pristatyta Xsara Dynalto ir du akį patraukiantys bandymai spalvos ir įrangos požiūriu: gyvas, kibirkščiuojantis Berlingo Diabolo ir Saxo New Morning, kurio odiniai ir alcantara audinio apmušalai išreiškia eleganciją ir nenugalimą potraukį.
1999ųjų
gamoje numatyti pakeitimai: Xsara, Berlingo ir Xantia LPG bus aprūpinti mažiau griozdišku spurgos formos kuro baku; lengvieji komerciniai automobiliai atitiks Euro 96 teršalų sumažinimo standartą; Xsara, Berlingo ir Jumpy gaus naują 1.9 D netiesioginio įpurškimo variklį (71AG).
Pagaminta automobilių - 959.000 Istorijos momentai:

1997Istorija1999