1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1980 
1981 
1982 
1983 
1984 
1985 
1986 
1987 
1988 
1989 
1990-1999 
2000-> 

  1988 1989 1990

 Firmos istorija:

Citroën atidaro moderniausius gamybos pajėgumus, ruošiantis XM sedano gamybos pradžiai, ir įdiegia visą kompaniją apimančią apmokymo programą. XM svarba atsispindi investicijų dydyje: 7.5mlrdFF, tame tarpe 1.2mlrdFF kūrimo kaštų.
XM galutinio surinkimo gamykla Rennes-La Janais yra pilnai rekonstruota. Atidaryti nauji pajėgumai atskiram agregatų surinkimui, kad padidinti patikimumą ir našumą. Kėbulų surinkimo cechas pilnai automatizuotas ir įdiegti "švarūs kambariai" dažymo ceche, kad pašalinti dulkes ir užtikrinti absoliučią paruošimo, dažymo ir lakavimo kokybę.
Nacionalinis ir tarptautinis pardavimų tinklai turėjo įdiegti naują, modulinę ekspozicijų kambarių išdėstymo koncepciją iki 1989ųjų metų pabaigos. Šis bazinis standartinis išdėstymas leidžia praktiškai neišsemiamas galimybes rekonfigūravimui ir sukuria vieningą aukščiausios kokybės įvaizdį.
Paroda XM'Art, sudaryta iš modernaus meno kūrinių, vaizduojančių automobilius ir ypač XM, buvo atidaryta Paryžiuje gegužę ir po to keliavo po Europą.
Po Kinijos Opération Dragon, Citroën suorganiavo ekspoziciją Musée de l'Homme Paryžiuje vasario 19-kovo 25. Šioje ekspozicijoje buvo parodyta daugybė nuotraukų, suvenyrų ir filmų.
Frankfurto Autosalone modernaus stiliaus stende, kurio centrinė dalis simbolizavo judėjimą į ateitį, Citroën ryškiai pristatė XM.
Japonijoje pradeda veikti bendras Citroën-Mazda pardavimų tinklas. Žinomas kaip Eunos, tinklas pardavinėja geriausius Mazda ir Citroën automobilius, dar prieš paliekant Prancūziją pritaikytus atitikti Japonijos standartus.
Guy Fréquelin paskirtas vadovauti Citroën Sport (ex. Citroën Compétitions). Christine Driano laimi 1989 Prancūzijos ralio čempionatą Grupėje A su AX. Maurice Chomat laimi Prancūzijos off-road ralio čempionatą.

 Gaminami modeliai:

Vasarį išleidžiami BX 4x4 ir BX 4x4 Evasion. Keturių varomų ratų modelis turi tris diferencialus: priekinį, centrinį su elektroniniu blokavimu ir riboto slydimo diferencialą gale. Abu modeliai aprūpinti l905cc 4 cilindrų varikliu (107AG/6000apm, sukimas 16.6mkg/3000apm). Trečias modelis, varomas BX 19 GTI variklio (125AG/5500apm), pateikiamas rinkai liepą.
Vyksta atnaujinimas: BX, BX 14 E, BX 14 RE, BX 15 RE ir BX 16 RS pakeičiami BX 14 TE, BX 14 TGE, BX 15 TGE ir BX 16 TGS.
Pakeičiamas C15 dizainas.
Nutraukiama CX sedanų gamyba, o CX universalams (7 versijos) pakeičiamas dizainas ir jie pervadinami CX Evasion.
Gegužę pradeadmas gaminti naujas prašmatnus sedanas XM. Pirmą kartą serijinis automobilis aprūpintas hidraktyvia pakaba - sistema, kurioje sujungta elektroninių daviklių išmintis su hidraulinės jėgos lankstumu. XM atverčia naują skyrių aukščiausios klasės istorijoje: vairavimo malonumo ir aktyvaus saugumo kombinciją. Pradėtas gaminti trimis versijomis ir su dyzeliniu varikliu nuo spalio, šis Bertone suprojektuotas kampuoto užpakalio sedanas buvo gaminamas aštuonių versijų, su trimis įrangos lygiais ir penkiais varikliais: 3 benzininiai (4 cilindrų 2ltr karbiuratorius, 115AG/5800apm - 193km/h; 4 cilindrų 2ltr įpurškimo, 130AG/5600apm - 205km/h; 6 cilindrų 3ltr įpurškimo, 170AG/5600apm - 222km/h); ir 2 4 cilindrų dyzeliniai 12 vožtuvų (atmosferinis 2.1ltr, 83AG/4600apm, 176km/h; turbininis 2.1ltr, 110AG/4300apm - 192km/h).
Gruodį pradedamas gaminti BX 19 TGS (1905cc variklis, 9CV ar 7CV). Visa BX šeima pagerinama ir pervadinama.
Išleidžiamos penkios specialios serijos: AX ir BX Tonic, AX Air France Madame, AX ir BX Image.

 Pagaminta automobilių - 905.118


1988 BX 4x4

1988 BX 4x4 Evasion

BX 14 TGE

1989 XM

1989 XM skydelis