1900-1919 1920-1929 1930-1939 1940-1949 1950-1959 1960-1969 1970-1979 1980-1989 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1989 1989 1990-1999 2000-> |
Firmos istorija: Citroën pradeda reklaminę kampaniją, naudodamas plakatų seriją "mažasis ponas ir ševronai", nupieštą Savignac.Kartu su Total, Citroën paskelbia "Visa for Competition" Trophy, reklamines lenktynes, skirtas demonstruoti Visa kokybę. Du laimėtojai tampa įmonės vairuotojais 1982ųjų sezonui. Gaminami modeliai: Kovą Visa pakeičiama Visa II, automobiliu su perprojektuotu kėbulu ir ekonomiškesniu varikliu. Visa II gaminama keturių versijų: Special, Club, Super E ir Super X. Visa II Special ir Club: 652cc variklis (35AG/5250apm), 4CV, 124km/h, 5.8ltr/100km. Visa II Super E: 1124cc variklis (50AG/5500apm), 5CV, 140km/h, 5.1ltr/100km. Visa II Super X: 1219cc variklis (64AG/6000apm), 7CV, 155km/h, 6.7ltr/100km.Gegužę pradedamas gaminti naujas C25 universalus automobilis, kuris gaminams ir parduodamas Citroën (tieka pavarų dėžes ir dyzelinius variklius), Peugeot (benzininius variklius) ir Fiat (kėbulai ir surinkimas). Gaminamos trys versijos: C25 benzininis su 1.070kg krovinio, 1796cc, 69AG/4800apm, 10CV, 120km/h; C25 benzininis su 1.405kg krovinio, 1971cc, 78AG/5000apm, 11CV, 124km/h ir C25 Diesel su 1070 ar 1405kg krovinio, 2500cc, 75AG/4100apm, 10CV, 122km/h. Liepą pradėtas gaminti GSA Special su 1300cc ekonomiškai suderintu varikliu. Spalį pasirodo LNA Club su pagerinta vidaus įranga. Pagaminta automobilių - 618.818 |
Vienas iš Savignac plakatų 1982 C25 1981 GSA Special |