1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1980 
1981 
1982 
1983 
1984 
1985 
1986 
1987 
1989 
1989 
1990-1999 
2000-> 

  1980 1981 1982

 Firmos istorija:

Citroën pradeda reklaminę kampaniją, naudodamas plakatų seriją "mažasis ponas ir ševronai", nupieštą Savignac.
Kartu su Total, Citroën paskelbia "Visa for Competition" Trophy, reklamines lenktynes, skirtas demonstruoti Visa kokybę. Du laimėtojai tampa įmonės vairuotojais 1982ųjų sezonui.

 Gaminami modeliai:

Kovą Visa pakeičiama Visa II, automobiliu su perprojektuotu kėbulu ir ekonomiškesniu varikliu. Visa II gaminama keturių versijų: Special, Club, Super E ir Super X. Visa II Special ir Club: 652cc variklis (35AG/5250apm), 4CV, 124km/h, 5.8ltr/100km. Visa II Super E: 1124cc variklis (50AG/5500apm), 5CV, 140km/h, 5.1ltr/100km. Visa II Super X: 1219cc variklis (64AG/6000apm), 7CV, 155km/h, 6.7ltr/100km.
Gegužę pradedamas gaminti naujas C25 universalus automobilis, kuris gaminams ir parduodamas Citroën (tieka pavarų dėžes ir dyzelinius variklius), Peugeot (benzininius variklius) ir Fiat (kėbulai ir surinkimas). Gaminamos trys versijos: C25 benzininis su 1.070kg krovinio, 1796cc, 69AG/4800apm, 10CV, 120km/h; C25 benzininis su 1.405kg krovinio, 1971cc, 78AG/5000apm, 11CV, 124km/h ir C25 Diesel su 1070 ar 1405kg krovinio, 2500cc, 75AG/4100apm, 10CV, 122km/h.
Liepą pradėtas gaminti GSA Special su 1300cc ekonomiškai suderintu varikliu.
Spalį pasirodo LNA Club su pagerinta vidaus įranga.

 Pagaminta automobilių - 618.818


Vienas iš Savignac plakatų

1982 C25

1981 GSA Special