1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1980 
1981 
1982 
1983 
1984 
1985 
1986 
1987 
1989 
1989 
1990-1999 
2000-> 

  1981 1982 1983

 Firmos istorija:

Société Anonyme Automobiles Citroën Pirmininku-Generaliniu direktoriumi tampa Jean Baratte.
Po 68 metų Citroën palieka Quai de Javel (pervadintą Quai André Citroën 1958aisiais) ir perkelia savo pagrindinę būstinę į Neuilly-sur-Seine, visai šalia Paryžiaus.
Citroën Industrie susitaria su Automatique Industrielle, bendra PSA, SG2, PUK ir Rhone-Poulenc dukterine kompanija bendradarbiauti planuojant, projektuojant ir parduodant lanksšias automatines gamybos sistemas Prancūzijos ir tarptautinėse rinkose.
Paryžiuje keliose Citroën gamyklose kyla streikai, nutraukdami gamybą kelioms savaitėms.
Citroën parduoda 150 CX Dong Fang viešbušiui Kantone (Kinija). Tai pirmasis iš trijų kontraktų, Citroën įžengia į Kinijos rinką.
Bendradarbiaujant su Total ir Michelin, Citroën atidaro Visa International Trophy, kuriame dalyvauja 200 Visa, patvirtintų Grupei B.

 Gaminami modeliai:

Balandį ribotomis serijomis pagaminta Visa West End ir GSA Tuner, 1.000 ir 1.500 egzempliorių atitinkamai.
Liepą CX 20 ir 20 TRE pakeišia CX Reflex ir Athena.
Taip pat liepą GSA X1 pakeišia GSA Club.
Liepą Visa II Super X pakeišiama Visa GT: 1360cc variklis (80AG/5800apm), 168km/h, 5.6ltr/100km, 5 bėgių pavarų dėžė.
Vėlgi liepą prie LNA prisijungia LNA 11 E ir 11 RE, su 4 cilindrų 1124cc varikliu.
Paryžiaus Autosalone pristatomas BX, siūlantis tris variklius: 1360cc (62AG/5500apm), 4 bėgių pavarų dėžė, 155km/h, 5.6ltr/100km; 1360cc (72AG/5700apm), 5 bėgių pavarų dėžė, 163km/h, 5.5ltr/100km; 1580cc (90AG/6000apm), 5 bėgių pavarų dėžė, 176km/h, 5.5ltr/100km. Nutaikytas į plašiąją rinką ir numatytas pardavimų "nukariavimui", 5 durų 5 vietų BX užima tarpinę padėtį tarp CX ir GSA.

 Pagaminta automobilių - 606.262


1982 LNA 11E

1983 BX 14