1900-1919 1920-1929 1930-1939 1940-1949 1950-1959 1960-1969 1970-1979 1980-1989 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1989 1989 1990-1999 2000-> |
Firmos istorija: Société Anonyme Automobiles Citroën Pirmininku-Generaliniu direktoriumi tampa Jean Baratte.Po 68 metų Citroën palieka Quai de Javel (pervadintą Quai André Citroën 1958aisiais) ir perkelia savo pagrindinę būstinę į Neuilly-sur-Seine, visai šalia Paryžiaus. Citroën Industrie susitaria su Automatique Industrielle, bendra PSA, SG2, PUK ir Rhone-Poulenc dukterine kompanija bendradarbiauti planuojant, projektuojant ir parduodant lanksšias automatines gamybos sistemas Prancūzijos ir tarptautinėse rinkose. Paryžiuje keliose Citroën gamyklose kyla streikai, nutraukdami gamybą kelioms savaitėms. Citroën parduoda 150 CX Dong Fang viešbušiui Kantone (Kinija). Tai pirmasis iš trijų kontraktų, Citroën įžengia į Kinijos rinką. Bendradarbiaujant su Total ir Michelin, Citroën atidaro Visa International Trophy, kuriame dalyvauja 200 Visa, patvirtintų Grupei B. Gaminami modeliai: Balandį ribotomis serijomis pagaminta Visa West End ir GSA Tuner, 1.000 ir 1.500 egzempliorių atitinkamai.Liepą CX 20 ir 20 TRE pakeišia CX Reflex ir Athena. Taip pat liepą GSA X1 pakeišia GSA Club. Liepą Visa II Super X pakeišiama Visa GT: 1360cc variklis (80AG/5800apm), 168km/h, 5.6ltr/100km, 5 bėgių pavarų dėžė. Vėlgi liepą prie LNA prisijungia LNA 11 E ir 11 RE, su 4 cilindrų 1124cc varikliu. Paryžiaus Autosalone pristatomas BX, siūlantis tris variklius: 1360cc (62AG/5500apm), 4 bėgių pavarų dėžė, 155km/h, 5.6ltr/100km; 1360cc (72AG/5700apm), 5 bėgių pavarų dėžė, 163km/h, 5.5ltr/100km; 1580cc (90AG/6000apm), 5 bėgių pavarų dėžė, 176km/h, 5.5ltr/100km. Nutaikytas į plašiąją rinką ir numatytas pardavimų "nukariavimui", 5 durų 5 vietų BX užima tarpinę padėtį tarp CX ir GSA. Pagaminta automobilių - 606.262 |
1982 LNA 11E 1983 BX 14 |