1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1980 
1981 
1982 
1983 
1984 
1985 
1986 
1987 
1989 
1989 
1990-1999 
2000-> 

  1985 1986 1987

 Firmos istorija:

Po šešerių metų finansinių nesėkmių, Citroën lipa iš "duobės". Automobilių gamintojas pasiekia didžiulį prasilaužimą Europoje, 10.8% padidina pardavimus už Prancūzijos ribų, kai rinka iš viso padidėja 9%. Britanija pirmauja pardavimuose su 30.4% padidėjimu.
Citroën įdiegia Plan Mercure - kokybės kontrolės programą - kiekvienoje iš savo gamyklų siekdamas trigubo rezultato - "nulis defektų, nulis gedimų ir nulis sandėlių". Plan Mercure pagrįstas esminiu kliento pasitenkinimu visais lygmenimis ir pasiekia tikslą restruktūrizuojant gamybos sistemą.
Siekiant patenkinti klientų viltis, Planas įveda produktų įvairovę, kainų mažinimo schemas ir trumpesnius pristatymo grafikus. Nauji darbo metodai - pagrįsti trumpesnėmis vadovavimo grandimis ir vertę pridedančiomis darbuotojų grandimis - taip pst yra įdiegiami, vykdant Plan Mercure.
Galutinio surinkimo gamykla Aulnay-sous-Bois Paryžiaus šiaurėje modernizuojama AX gamybai ir paverčiama pilnaverte bandomąja gamykla. Kompiuterizuotas gamybos stebėjimas, automatizuotas surinkimas ir lanksti organizacija leidžia 30% sutrumpinti gamybos laiko sąnaudas.
Pavarų dėžių gamykloje Metz-Borny, Moselle regione, prieš AX gamybos pradžią įdiegiamos naujausios ir tobuliausios technologijos.
Citroën organizuoja Jaunųjų mechanikų varžybas vaikams, lankantiems techninius koledžus. Mokykla-nugalėtoja, Montbéliard mieste, paruošia Visa "1000 Pistes" lenktyniauti 1987 Monte Carlo Rally ir pateikia pilna apimtimi aptarnavimo ir techninės pagalbos paslaugas.
"Revoliucinio" AX paleidimui reklaminė agentūra RSCG rekomenduoja vieningą reklamos strategiją visose šalyse - ir automobilis tampa greit identifikuojamas žmonių mintyse su Kinija ir Didžiąja kinų siena.

 Gaminami modeliai:

Vasarį išleidžiami penki nauji BX universalai. BX 14 Break turi 1360cc variklį iš BX 14 sedano (72AG/5750apm, sukimas 11mkg/3000apm, 5 bėgių pavarų dėžė). Kitos keturios naujos universalų versijos siūlo skirtingą vidaus įrengimą: BX 19 D, BX 14 E Entreprise, BX 16 S Entreprise ir BX 19 D Entreprise.
Kovą išleidžiama Visa 10 E - 11 E bazėje - tuo padidindama Visa modelių skaičių iki trylikos.
Liepą BX keleivių skyrius ir kėbulas modifikuojami, ir išleidžiamos 5 naujos versijos: BX 19 GTI su nauju 4 cilindrų 1905cc įpurškimo varikliu (125AG/5500apm, sukimas 17.8mkg/4500apm). Savybės: 0 iki 400 m: 16.4sek.; 0-1000m: 30.5sek.; 0-100km/h: 8.9sek.; maksimalus greitis: 198km/h. BX D pagamintas BX 19 RD bazėje, aprūpintas nauju 1769cc XUD7 varikliu. BX 19 TRS pakeičia BX 19 GT, o kiti modeliai tai BX 16 TS ir BX 19 RD. BX gama pasiekia 22 modelius.
CX 25 GTI Turbo 2 aprūpinamas oro/oro keitikliu.
Visa GTI 105AG variklis pakeičiamas galingesniu 115AG varikliu.
Paryžiaus Autosalone pristatomas AX. Parodinis egzempliorius - 3 durų priekiu varomas modelis su pasipriešinimo koeficientu 0.31 - aprūpintas nauju variklio-pavarų dėžės agregatu. Siūlomi trys skirtingi 4 cilindrų TU variklio variantai: 954cc/45AG; 1124cc/55AG; 1360cc/65AG. Šie trys variklių modeliai palydimi trijų skirtingų vidaus įrangos lygių, iš viso gaunant 6 versijas.

 Pagaminta automobilių - 626.057


1986 BX Break

1987 CX 25 GTI Turbo 2

1986 AX