1900-1919 
1920-1929 
1920 
1921 
1922 
1923 
1924 
1925 
1926 
1927 
1928 
1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1926 1927 1928

 Firmos istorija:

Paryžiuje pradeda veikti Gutenberg gamykla, kurioje gaminami varikliai ir pavarų dėžės.
Įkuriamos dukterinės kompanijos Lisabonoje ir Tunise.
Citroën gamyklos Prancūzijoje ir užsienyje užima 762.000m2 plotą, jose dirba 31.000 žmonių.
Gamybos apimtys pasiekia 400 automobilių per dieną, Europoje dar nematytą lygį, tuo pagrįsdamos automobilių kainų didelį sumažėjimą.
Paryžiaus Autosalono metu André Citroën organizuoja be galo sėkmingas viešas ekskursijas po savo gamyklas.
Keliuose važinėja 319.074 Citroën'ai.

 Gaminami modeliai:

Kovą vietoje Type B modelio B14 pradėtas gaminti B14F su žymiai patvaresniu varikliu bei keturių ratų stabdžiais su vakuuminiu stiprintuvu.
Nuo 1926ųjų rugsėjo iki 1927ųjų gruodžio pagaminti 60.526 B14 ir B14F.
Paryžiaus Autosalone Type B modelis B14G pakeičia B14F su 1539cc varikliu (22AG/2300apm), 3 bėgių pavarų dėže. Įvertintas 9CV, jis važiuoja 80km/h greičiu ir naudoja 8.5ltr/100km. Jis gaminamas su atviro turistinio automobilio, sedano, su nenuimamu ir su nuimamu stogu, kėbulais. Nuo 1927ųjų rugsėjo iki 1928ųjų spalio pagamintas 59.391 B14G.
Gruodžio mėnesį pristatomas Type B modelis B18, speciali B14G versija su platesne vėže. Nuo 1927ųjų gruodžio iki 1928ųjų rugpjūčio pagaminti 5.707 B18.
B14 taxi pakeičia Type A ir B2 taxi versijas. Aprūpintas 1539cc varikliu (22AG/2300apm) ir 3 bėgių pavarų dėže, įvertintas 9CV, automobilis važiuoja 80km/h greičiu ir naudoja 8.5ltr/100km. Gaminami trijų tipų kėbulai: limuzinas, sedanas ir su nuimamu stogu. Dauguma dažomi geltonai ir juodai. Viso pagaminta 4.659 B14 taxi.

 Pagaminta automobilių - 76.077


Gutenberg gamyklos atidarymas

B14F Torpedo atviras automobilis

B14G Torpedo atviras automobilis

B14G Cabriolet 4 vietų

B14G Berline sedanas

B14 Coupe de ville taxi

B14 Landaulet taxi