1900-1919  1920-1929  1920  1921  1922  1923  1924  1925  1926  1927  1928  1929  1930-1939  1940-1949  1950-1959  1960-1969  1970-1979  1980-1989  1990-1999  2000->  |
Firmos istorija: Paryžiuje pradeda veikti Gutenberg gamykla, kurioje gaminami varikliai ir pavarų dėžės.Įkuriamos dukterinės kompanijos Lisabonoje ir Tunise. Citroën gamyklos Prancūzijoje ir užsienyje užima 762.000m2 plotą, jose dirba 31.000 žmonių. Gamybos apimtys pasiekia 400 automobilių per dieną, Europoje dar nematytą lygį, tuo pagrįsdamos automobilių kainų didelį sumažėjimą. Paryžiaus Autosalono metu André Citroën organizuoja be galo sėkmingas viešas ekskursijas po savo gamyklas. Keliuose važinėja 319.074 Citroën'ai. Gaminami modeliai: Kovą vietoje Type B modelio B14 pradėtas gaminti B14F su žymiai patvaresniu varikliu bei keturių ratų stabdžiais su vakuuminiu stiprintuvu.Nuo 1926ųjų rugsėjo iki 1927ųjų gruodžio pagaminti 60.526 B14 ir B14F. Paryžiaus Autosalone Type B modelis B14G pakeičia B14F su 1539cc varikliu (22AG/2300apm), 3 bėgių pavarų dėže. Įvertintas 9CV, jis važiuoja 80km/h greičiu ir naudoja 8.5ltr/100km. Jis gaminamas su atviro turistinio automobilio, sedano, su nenuimamu ir su nuimamu stogu, kėbulais. Nuo 1927ųjų rugsėjo iki 1928ųjų spalio pagamintas 59.391 B14G. Gruodžio mėnesį pristatomas Type B modelis B18, speciali B14G versija su platesne vėže. Nuo 1927ųjų gruodžio iki 1928ųjų rugpjūčio pagaminti 5.707 B18. B14 taxi pakeičia Type A ir B2 taxi versijas. Aprūpintas 1539cc varikliu (22AG/2300apm) ir 3 bėgių pavarų dėže, įvertintas 9CV, automobilis važiuoja 80km/h greičiu ir naudoja 8.5ltr/100km. Gaminami trijų tipų kėbulai: limuzinas, sedanas ir su nuimamu stogu. Dauguma dažomi geltonai ir juodai. Viso pagaminta 4.659 B14 taxi. Pagaminta automobilių - 76.077 |
Gutenberg gamyklos atidarymas B14F Torpedo atviras automobilis B14G Torpedo atviras automobilis B14G Cabriolet 4 vietų B14G Berline sedanas B14 Coupe de ville taxi B14 Landaulet taxi |