1900-1919 
1920-1929 
1920 
1921 
1922 
1923 
1924 
1925 
1926 
1927 
1928 
1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1921 1922 1923

 Firmos istorija:

1921ųjų pabaigoje Citroën išsinuomoja gamyklą iš Clément Bayard Paryžiaus priemiestyje Levallois. 1922aisiais Citroën pradeda gaminti garsųjį Trèfle, 5CV atvirą turistinį automobilį, o taip pat pusvikšrius Croisière Noire ir Croisière Jaune pervažiavimams. Levallois gamykla taip pat gamina atsargines dalis, kėbulo priedus ir guolius.
Citroën išvysto pardavimus kreditan, siūlydamas lengvus 12 ar 18 mėnesių apmokėjimo terminus. Naujoji sistema patinka vartotojams ir padeda populiarinti automobilį Prancūzijoje.
Citroën pateikia Prancūzijos valdžiai 150.000 skydų su firmos pavadinimu, kuruos galima panaudoti kelio užrašų remontui ir pagerinimui visame krašte.
7ojo Paryžaus Autosalono atidarymo dieną virš Paryžiaus praskrenda lėktuvas, užrašydamas 5km aukščio raidėmis užrašą Citroën.

 Gaminami modeliai:

Spalio mėnesį pristatomas Caddy: pirmas sportinis automobilis, sukurtas iš standartinio serijinio modelio. Lengvesnė, galingesnė B2 versija, Caddy varomas 1452cc variklio su lengvo lydinio stūmokliais (22AG/2100apm). Įvertintas 9CV, padidinto galingumo ir perprojektuoto kėbulo dėka jis pasiekia 90 km/h greitį. Tarp 1922ųjų liepos ir 1925ųjų spalio pagaminta maždaug 226 Caddy.
Citroën taip pat sukuria du lengvus komercinius automobilius B2 šasi ir mechaninių dalių bazėje: Boulangère ( nenuimamas stogas) ir Normande (atviras viršus). Abu turi 1.40m ilgio ir 1.20m aukščio krovinių skyrių, o taip pat užpakalines kovinių skyriaus pločio duris. Tarp 1922ųjų lapkričio ir 1925ųjų gruodžio viso pagaminti 10.856 komerciniai automobiliai.
Paryžiaus Autosalone pristatomas 5CV Type C. Modelis nudažytas geltonai, todėl pakrikštijamas "petite citron" ("mažoji citrina"). 856cc variklio galingumas 11AG/2100apm, įrengta 3 bėgių pavarų dėžė, važiuoja 60km/h greičiu ir naudoja 5ltr/100km. Šis labai ekonomiškas automobilis pažymi automobilio "demokratizacijos" pradžią. Jį taip lengva vairuoti ir prižiūrėti, jog jis tampa pirmu "moterišku" automobiliu. Tarp 1922ųjų kovo ir 1926ųjų gruodžio pagaminta ne mažiau kaip 80.759 Type C.

 Pagaminta automobilių - 21.025


Levallois gamykla

Kelio ženklas su Citroën pavadinimu

5km aukšio raidėmis užrašyta Citroën

B2 Caddy Sport

B2 Normande

B2 Boulangère

5CV Type C Torpedo atviras automobilis

"Moteriškasis" 5CV Type C