1900-1919 
1920-1929 
1920 
1921 
1922 
1923 
1924 
1925 
1926 
1927 
1928 
1929
 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1920 1921 1922

 Firmos istorija:

Visoje Prancūzijoje Citroën savininkų patogumui įrengti atsarginių dalių sandėliai.
Citroën pradeda kurti sau vardą užsienyje - eksportuota apie 3.000 automobilių.

 Gaminami modeliai:

Birželį vietoj Type A pradėtas gaminti 9CV Type B modelis B2. Kaip ir jo pirmtakas, jis parduodamas pilnai įrengtas. B2 turi daug galingesnį 1452cc variklį (20AG/2100apm), aprūpintas 3 bėgių pavarų dėže, išvysto 72 km/h greitį ir naudoja 8ltr/100km. Dėl patvarios konstrukcijos ir taupumo, B2 greit patiria sėkmę. Tarp 1921ųjų gegužės ir 1926ųjų liepos pagamintas 89.841 B2.
Balandį pasirodo Type A Sport, de luxe atviras turistinis automobilis, gamintas mažomis serijomis. Elegantiškas, žemai pakabintas keturvietis kėbulas, aprūpintas 1452cc varikliu su lengvo lydinio stūmokliais (22AG/2100apm) ir 3 bėgių pavarų dėže. Įvertintas 9CV, jis važiuoja 75 km/h greičiu ir naudoja 8.5ltr/100km. Tarp 1921ųjų balandžio ir 1921ųjų gruodžio pagamintas 671 Type A Sport.
Iš standartinių Type A ir B2 pradėti gaminti pusvikšriai, aprūpinti Citroën- Kégresse- Hinstin važiuoklėmis. Juose įrengti B2 1452cc varikliai (20AG/2100apm), 3 bėgių pavarų dėžės ir dvigubos užpakalinės vikšrinės važiuoklės. Gaminami trys modeliai: "sniego" (labai sėkmingas modelis), "be kelių" ir "tolimų atstumų". Iš viso pagaminti 1.134 pusvikšriai. Tai pirmieji automobiliai, pervažiavę Sacharą, o taip pat atlikę Croisière Noire ("Juodajį pervažiavimą") per Afriką.

 Pagaminta automobilių - 10.933


9CV Type B2

Type A Torpedo Sport

Pusvikšrio "sniego" modelis

Pusvikšrio "tolimų atstumų"modelis

192x Type B2 geležinkelinis variantas