1900-1919 
1920-1929 
1920 
1921 
1922 
1923 
1924 
1925 
1926 
1927 
1928 
1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1923 1924 1925

 Firmos istorija:

Už Paryžiaus ribos, kai pradedamas gaminti Citroën B12, automobilius su "ištisai plieniniu" kėbulu, pradeda veikti Saint-Ouen gamykla. Gamyklos specializacija - mažų komponentų šaltas presavimas dideliais kiekiais, gamykloje įrengta 250 presų, kurių galingumas siekia 1.400 tonų.
Prie Saint-Ouen gamyklos metų pabaigoje pradeda veikti Epinettes gamykla, kurioje gaminamos ir bandomos spyruoklės.
Įsitikinęs pasauline automobilio sėkme, André Citroën padeda pamatus tarptautiniam dukterinių kompanijų tinklui, įkurdamas filialus Briuselyje, Amsterdame, Kelne, Milane, Ženevoje ir Kopenhagoje.
1924aisiais metais eksportuojama 17.000 automobilių. Citroën atnaujina taxi parką Paryžiuje ir įkuria greitaeigių tarpmiestinių autobusų kompaniją.
Įkuriama Société Anonyme Automobiles Citroën su l00 milijonų frankų kapitalu. Jos pagrindinis tikslas - gaminti automobilius.
Kasdieninė gamyba pakyla iki 300 automobilių.

 Gaminami modeliai:

Spalį Citroën pristato Type B modelį B10. Naujasis automobilis turi tą patį šasi ir mechaninius komponentus, kaip ir B2, tačiau jo kėbulas - plieninis vietoj buvusios įprastinės maišytos medžio ir plieno konstrukcijos. B10 kėbulas pagamintas iš suvirintų plokščių, kurios pagamintos šalto presavimo būdu, jis daug atsparesnis smūgiams. Užbaigiama atviro turistinio automobilio epocha (kai jie sudarė 80% gamybos nuo 1919 metų), pradedami gaminti uždari sedanai. Visi naujai po B10 sukurti automobilai turi plieninius kėbulus. B10 įrengtas 1452cc variklis (20AG/2100apm), 3 bėgių pavarų dėžė. Įvertintas 9CV, jis važiuoja 70 km/h greičiu ir naudoja 8ltr/100 km. Tarp 1924ųjų spalio ir 1925ųjų gruodžio pagaminti 17.259 B10.
Kompanija taip pat išleidžia 5CV "Citroënette" pedalinį autombiliuką vaikams.

 Pagaminta automobilių - 55.387


B10 Conduite intérieurie sedanas

Žaislinis automobiliukas