1900-1919 
1920-1929 
1920 
1921 
1922 
1923 
1924 
1925 
1926 
1927 
1928 
1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1925 1926 1927

 Firmos istorija:

Pastoviai didėjant gamybos apimtims,Citroën pritaiko Taylor'o metodą specializuoti kiekvieną gamyklą tam tikrai veiklai.
15tame Paryžiaus rajone pradeda veikti Grenelle gamykla, gaminanti priekines ašis ir galutinai surenkanti važiuokles naujam B14. Gamykla ir tyrimų laboratorija pajungiamos techninių tyrimų ir kokybės kontrolės biurui.
Citroën išleidžia savo pirmą standartin&į aptarnavimo ir remonto vadovą atstovams kartu su atsarginių dalių sąrašu. Kompanija taip pat sukuria pakeičiamumo politiką standartinėms mechninėms dalims.
Vaikams sukurtas animuotas Javel gamyklos modelis pasirodo toks pats įdomus ir suaugusiems. Jo dydis - 15m x 2m, jis rodo gamyklos surinkimo cechą. Modelis tampa įžanga į organizuojamas su gidu Citroën gamyklų apžiūras.
Brussels-Forest pradeda veikti pirma Belgijos automobilių surinkimo gamykla, kur gaminami 5CV, B12 ir B14. Antra nauja gamykla - laikoma viena iš moderniausių šalyje - pradeda veikti Britanijos Slough mieste, kur gaminami kėbulai ir surenkami 5CV Trèfle; dar viena gamykla Vokietijoje, Kelne surenka B14, C4 ir C6, o dar viena Italijoje, Milane surenka 5CV Trèfle, C4 ir C6.
Iš 600.000 Prancūzijos keliais važinėjančių automobilių 175.000 yra Citroën'ai.

 Gaminami modeliai:

Paryžiaus Autosalone spalį pristatomas Type B modelis B14, su 1539cc varikliu (22AG/2300apm), 3 bėgių pavarų dėže. Įvertintas 9CV, jis važiuoja 80km/h greičiu ir naudoja 8.5ltr/100km. Masinės gamybos automobilis su prabangia įranga (tokia, kaip modernus, pilnai įrengtas prietaisų skydas su netiesioginiu apšvietimu), B14 tampa žinomas kaip "Nenuilstantis" ir tampa viena didžiųjų tarpukario metų motorizacijos sėkmių. Jis gaminams su sedano, atviro universalaus turistinio automobilio, 2 ar 4 vietų su nudengiamu stogu, 2 durų, 4 vietų "coach/karietos", šešių langų limuzino ir 7 vietų šeimyninio automobilio kėbulais.
Rugsėjį pristatomas B15. Tai pirmas Prancūzijos pagalbinis automobilis su uždara kabina B14 mechaninėje bazėje, vežantis 1000kg krovinį. Tarp 1926ųjų rugsėjo ir 1928ųjų rugpjūčio pagaminti 12.566 B15.

 Pagaminta automobilių - 50.404


B14 sedanas

B14 Faux cabriolet

B14 2durų, 4 vietų Coach (karieta)

B14 krovininis variantas

B15 sunkvežimukas