1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1930 
1931 
1932 
1933 
1934 
1935 
1936 
1937 
1938 
1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1933 1934 1935

 Firmos istorija:

Traction Avant gamybos neužtenka pataisyti rimtas finansines Citroën problemas, ir kompanija nepajėgia patenkinti savo finansinių įsipareigojimų.
Prancūzijos vyriausybė prašo Michelin - pagrindinio kreditoriaus - perimti finansinę kontrolę ir vėl pastatyti biznį ant kojų. Citroën toliau pardavinėja automobilius, tačiau atleidžiami 8.000 darbininkų.

 Gaminami modeliai:

Rosalie serijos modeliai 8, 10 ir 15 modernizuojami, gaminant labiau aerodinamiškus kėbulus ir tą pažymint NH (Nouvel Habillage arba nauja apdaila) - 8NH, 10NH ir 15NH.
Balandį pradedamas gaminti 7A - pirmas iš Traction Avant modelių, kurie bus gaminami iki 1957ųjų.
Jis nustulbina automobilizmo pasaulį savo stulbinančia specifikacija: aerodinamiškas kėbulas, vienos dalies plieninis kėbulas be pakojų, nepriklausoma pakaba su torsioninėmis juostomis priekyje ir užpakalyje, priekiniai ratai varomi ir vairuojami, todėl automobilis puikiai laikosi ant kelio, ir hidrauliniai stabdžiai. "Plaukiantis" 4 cilindrų su viršuje išdėstytais vožtuvais 1303cc variklis (32AG/3200apm) ir 3 bėgių pavarų dėžė. Įvertintas 7CV, jis važiuoja 95km/h greičiu ir naudoja 9ltr/100km. Jis gaminamas tik su sedano kėbulu.
Gegužę pasirodo 7S, didesnio galingumo 7 versija, kurioje įrengtas "plaukiantis" 1911cc variklis (42AG).
Birželį pradėtas gaminti 7B su 1529cc varikliu.
Rugpjūtį vietoj 7B pradedamas gaminti 7C.
Tarp 1934ųjų balandžio ir 1941ųjų birželio pagaminti 88.066 7 modelio egzemplioriai. Bendra Traction Avant gamyba tarp 1934 balandžio ir 1957 liepos pasiekė 759.123 egzempliorius.
Paryžiaus Autosalone buvo pristatytas 22CV, automobilis su V8 3822cc varikliu (100AG) ir 3 bėgių pavarų dėže. Jis važiavo 140km/h greičiu ir naudojo 16ltr/ 100km. Paskelbtas greičiausiu ir saugiausiu pasaulio serijiniu automobiliu, jis teliko prototipas.
Dar vienas naujas modelis, pristatytas Autosalone, buvo 11: iš esmės tas pats kėbulas, kaip ir 7, tačiau 14cm platesnis ir 40cm ilgesnis. 11 buvo gaminamas šešių versijų ir tarp 1934ųjų rugsėjo ir 1954ųjų liepos pagaminti 620.455 egzemplioriai.
Komercinių automobilių srityje Type 32 pakeitė 29. Kėbulas liko identiškas 29, bet jame įrengtas "plaukiantis" 4 cilindrų 3053cc su viršuje išdėstytais vožtuvais variklis (56AG). Automobiliu galima vežti 3.200kg ir bendras pakrauto automobilio svoris 5.200kg.
Sausį Type 45S autobusas dalyvavo Monte Carlo rali su 29 keleiviais. Type 45B pakeitė 45S.

 Pagaminta automobilių - 56.123


10NH

7A

7S

22CV

11

Type 45S autobusas