1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1930 
1931 
1932 
1933 
1934 
1935 
1936 
1937 
1938 
1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1931 1932 1933

 Firmos istorija:

Tarp 1931 balandžio ir 1932 sausio Haardt ir Audouin-Dubreuil pradeda trečią didžiąją ekspediciją - Croisière Jaune ("Geltonasis pervažiavimas"). Keturiasdešimt žmonių ir 14 pusvikšrių įveikia 12.000 kilometrų nuo Beiruto iki Pekino per Himalajus, Gobio dykumą ir Kiniją, kuri draskoma revoliucijos spazmų.

 Gaminami modeliai:

Balandį pasirodo C4G ir C6G, pirmieji automobiliai su minkšta variklio pakaba, kad sumažinti vibracijas. Šis patobulinimas simbolizuojamas gulbe, skrendančia tarp Citroën ženklo dvigubų ševronų.
Paryžiaus Autosalonas pristato elegantišką 8CV automobilį su "vienos dalies" kėbulu, kuris netgi stipresnis už plieninį variantą. Pajėgus išlaikyti autobuso su 22 keleiviais svorį, šis modelis įeis į istoriją kaip "Rosalie". Jis turi "plaukiantį" 1452cc (32AG/3200apm) variklį, 3 bėgių pavarų dėžę su sinchronizuotomis antra ir trečia pavaromis. Įvertintas 8CV, automobilis važiuoja 90km/h ir naudoja 9ltr/100km. Gamintas su atviru turistiniu, sedano ir 2 ar 4 vietų atverčiamu arba neatverčiamu stogu kėbulais. Tarp 1932ųjų spalio ir 1935ųjų sausio pagaminta 38.835 Citroën 8.
Vietoj C4 pradedamas gaminti 10 modelis. Žymiai tvirtesnis 1767cc variklis su šoniniais vožtuvais (36AG/3200apm), 3 bėgių pavarų dėžė. Įvertintas 10CV, jis važiuoja 100km/h greičiu ir naudoja 9ltr/100km. Citroën 10 gaminamas su sedano, atverčiamu ar neatverčiamu stogu, su 2 arba 4 vietomis ir sudedama užpakaline sėdyne arba bagažine, arba atverčiamu ar neatverčiamu stogu "karieta/coach" kėbulais. Tarp 1932ųjų spalio ir 1935ųjų sausio pagaminti 49.249 Citroën 10.
Vietoj C6G pradedamas gaminti 15, panašus į 8 ir 10, tačiau su 6 cilindrų "plaukiančiu" 2650cc varikliu (56AG/3200apm). Įvertintas 15CV, jis važiuoja 100km/h greičiu ir naudoja 14ltr/100km. Citroën 15 gaminamas su sedano, atviro turistinio, šeimyninio automobilio ar miesto kupe su atverčiamu stogu kėbulais. Taip pat pagaminta daug "karietų/coach" ir kabrioletų modifikacijų. Tarp 1932ųjų spalio ir 1935ųjų sausio pagaminti 7.228 Citroën 15.
Lapkritį pasirodo 10L, kur Citroën 8 kėbule įmontuotas 1767cc variklis iš Citroën 10. Tuo pat metu išleidžiamas 15L, kur Citroën 8 kėbule įmontuotas 6 cilindrų Citroën 15 variklis.

 Pagaminta automobilių - 48.027


Croisière Jaune

C4G sedanas

C6G Berline

"Plaukiančio" variklio ženklas

Rosalie 8

Rosalie 8 Berline - sedanas

Rosalie 10A

Rosalie 10 2 vietų kabrioletas
>
Rosalie 15

Rosalie 15 4 vietų kabrioletas