1900-1919  1920-1929  1930-1939  1930  1931  1932  1933  1934  1935  1936  1937  1938  1939  1940-1949  1950-1959  1960-1969  1970-1979  1980-1989  1990-1999  2000->  |
Firmos istorija: Tarp 1931 balandžio ir 1932 sausio Haardt ir Audouin-Dubreuil pradeda trečią didžiąją ekspediciją - Croisière Jaune ("Geltonasis pervažiavimas"). Keturiasdešimt žmonių ir 14 pusvikšrių įveikia 12.000 kilometrų nuo Beiruto iki Pekino per Himalajus, Gobio dykumą ir Kiniją, kuri draskoma revoliucijos spazmų.Gaminami modeliai: Balandį pasirodo C4G ir C6G, pirmieji automobiliai su minkšta variklio pakaba, kad sumažinti vibracijas. Šis patobulinimas simbolizuojamas gulbe, skrendančia tarp Citroën ženklo dvigubų ševronų.Paryžiaus Autosalonas pristato elegantišką 8CV automobilį su "vienos dalies" kėbulu, kuris netgi stipresnis už plieninį variantą. Pajėgus išlaikyti autobuso su 22 keleiviais svorį, šis modelis įeis į istoriją kaip "Rosalie". Jis turi "plaukiantį" 1452cc (32AG/3200apm) variklį, 3 bėgių pavarų dėžę su sinchronizuotomis antra ir trečia pavaromis. Įvertintas 8CV, automobilis važiuoja 90km/h ir naudoja 9ltr/100km. Gamintas su atviru turistiniu, sedano ir 2 ar 4 vietų atverčiamu arba neatverčiamu stogu kėbulais. Tarp 1932ųjų spalio ir 1935ųjų sausio pagaminta 38.835 Citroën 8. Vietoj C4 pradedamas gaminti 10 modelis. Žymiai tvirtesnis 1767cc variklis su šoniniais vožtuvais (36AG/3200apm), 3 bėgių pavarų dėžė. Įvertintas 10CV, jis važiuoja 100km/h greičiu ir naudoja 9ltr/100km. Citroën 10 gaminamas su sedano, atverčiamu ar neatverčiamu stogu, su 2 arba 4 vietomis ir sudedama užpakaline sėdyne arba bagažine, arba atverčiamu ar neatverčiamu stogu "karieta/coach" kėbulais. Tarp 1932ųjų spalio ir 1935ųjų sausio pagaminti 49.249 Citroën 10. Vietoj C6G pradedamas gaminti 15, panašus į 8 ir 10, tačiau su 6 cilindrų "plaukiančiu" 2650cc varikliu (56AG/3200apm). Įvertintas 15CV, jis važiuoja 100km/h greičiu ir naudoja 14ltr/100km. Citroën 15 gaminamas su sedano, atviro turistinio, šeimyninio automobilio ar miesto kupe su atverčiamu stogu kėbulais. Taip pat pagaminta daug "karietų/coach" ir kabrioletų modifikacijų. Tarp 1932ųjų spalio ir 1935ųjų sausio pagaminti 7.228 Citroën 15. Lapkritį pasirodo 10L, kur Citroën 8 kėbule įmontuotas 1767cc variklis iš Citroën 10. Tuo pat metu išleidžiamas 15L, kur Citroën 8 kėbule įmontuotas 6 cilindrų Citroën 15 variklis. Pagaminta automobilių - 48.027 |
Croisière Jaune C4G sedanas C6G Berline "Plaukiančio" variklio ženklas Rosalie 8 Rosalie 8 Berline - sedanas Rosalie 10A Rosalie 10 2 vietų kabrioletas > Rosalie 15 Rosalie 15 4 vietų kabrioletas |