1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1930 
1931 
1932 
1933 
1934 
1935 
1936 
1937 
1938 
1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1930 1931 1932

 Firmos istorija:

Įkuriama Société Anonyme des Transports Citroën.

 Gaminami modeliai:

Vasarį Citroën pristato C6 CGL, tikrai prabangų modelį, kuris laimi eilę konkursų dėl savo grynos elegancijos. Ne mažiau įspūdingos ir techninės charakteristikos - galingas 2650cc 6 cilindrų variklis (50AG/3200apm) ir 3 bėgių pavarų dėžė. Įvertintas 15CV, jis važiuoja 103km/h greičiu ir naudoja 14 ltr/100km.
Vietoj B14 taxi pradedama gaminti C4F taxi ant platesnės C4F 1930ųjų šasi su 1628cc varikliu (30AG/3000apm) ir 3 bėgių pavarų dėže. Įvertintas 9CV, jis važiuoja 90km/h greičiu ir naudoja 9ltr/100km. Automobiliai gaminami su 4 vietų sedano kėbulu.
Paryžiaus Autosalone C4F pakeičiamas C4G, kuris yra geresnio dizaino. 1767cc variklis (32AG/2700apm), 3 bėgių pavarų dėžė. Įvertintas 10CV, jis važiuoja 95km/h greičiu. Tarp 1931ųjų rugsėjo ir 1933ųjų spalio pagaminti 55.788 C4G.
Autosalone taip pat pristatomas pagerintas C6G - 2650cc variklis (50AG/2700apm), 3 bėgių pavarų dėžė ir maksimalus 110km/h greitis. Tarp 1931ųjų rugsėjo ir 1933ųjų spalio pagaminti 17.694 C6G su sedano ir šeimyninio automobilio kėbulais.
C4F ir C6F panaudoti kaip bazė pusvikšriams, kurie dalyvavo ekspedicijoje Croisière Jaune ("Geltonasis pervažiavimas"). Juose įrengtos Kegresse-Hinstin važiuoklės, duraliuminio kėbulai ir brezentiniai tentai.
Levallois gamykloje pgamintas pirmais autobusas - C6 G1 - su plieniniu kėbulu, 6 cilindrų varikliu, talpina 22 sėdinčius keleivius. Tarp 1931ųjų rugsėjo ir 1932ųjų pabaigos pagaminti 1.600 C6 G1.

 Pagaminta automobilių - 71.932


C6 CGL 7 vietų Familiale

C4F taxi

C4G sedanas

C6G Berline

Ugniagesių automobilis C6F bazėje su Kegresse-Hinstin važiuokle

C6F