1900-1919  1920-1929  1930-1939  1930  1931  1932  1933  1934  1935  1936  1937  1938  1939  1940-1949  1950-1959  1960-1969  1970-1979  1980-1989  1990-1999  2000->  |
Firmos istorija: Pasaulinė ekonominė krizė stipriai veikia Prancūzijos automobilių pramonę ir gamyba krenta. Bet André Citroën laikosi savo principų - didina gamybą, kad sumažinti kaštus - ir numato ateitį. Planuojama padidinti kasdieninę gamybą iki 1.000 automobilių ir pradėti gaminti naują automobilį priekiniais varomais ratais ("traction avant") - sukurtą André Lefebvre ir jo komandos projektavimo skyriuje.Quai de Javel gamykla turi būti išgriauta ir rekonstruota per penkis mėnesius. Kol vyksta rekonstrukcija, gamykla kasdien gamina 360 automobilių. Gaminami modeliai: Kovą pasirodo 15 GL, geriau įrengta 15 versija, su sedano ir šeimyninio automobilio kėbulais.Kovą nustatomas naujas greičio rekordas. 8CV "Petite Rosalie" - su specialiu kėbulu - Montlhéry autodrome sumuša pasaulio nuotolio rekordą, nuvažiuodama 300.000km vidutiniu 93km/h greičiu. Rugsėjį nauji Type 29 ir 45 sunkvežimiai pakeičia C61: normalus, ilgas arba su žema šasi. Type 29 gaminami su 2650cc (53AG) 6 cilindrų varikliu, veža 2.900kg krovinį ir pakrautas sveria 4.900 kg. Jo bazėje taip pat gaminamas autobusas. Type 45 gaminami su originaliu 4.580cc (73AG) 6 cilindrų varikliu, veža 4.500kg ir pakrautas sveria 7.600kg. Pirmą metų pusmetį beveik 40% universalių Prancūzijos automobilių yra Citroën'ai. Pagaminta automobilių - 71.472 |
15 GL 8CV "Petite Rosalie" Type 29 sunkvežimio bazė Autobusas Type 29S Type 45 sunkvežimis |