1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1930 
1931 
1932 
1933 
1934 
1935 
1936 
1937 
1938 
1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1932 1933 1934

 Firmos istorija:

Pasaulinė ekonominė krizė stipriai veikia Prancūzijos automobilių pramonę ir gamyba krenta. Bet André Citroën laikosi savo principų - didina gamybą, kad sumažinti kaštus - ir numato ateitį. Planuojama padidinti kasdieninę gamybą iki 1.000 automobilių ir pradėti gaminti naują automobilį priekiniais varomais ratais ("traction avant") - sukurtą André Lefebvre ir jo komandos projektavimo skyriuje.
Quai de Javel gamykla turi būti išgriauta ir rekonstruota per penkis mėnesius. Kol vyksta rekonstrukcija, gamykla kasdien gamina 360 automobilių.

 Gaminami modeliai:

Kovą pasirodo 15 GL, geriau įrengta 15 versija, su sedano ir šeimyninio automobilio kėbulais.
Kovą nustatomas naujas greičio rekordas. 8CV "Petite Rosalie" - su specialiu kėbulu - Montlhéry autodrome sumuša pasaulio nuotolio rekordą, nuvažiuodama 300.000km vidutiniu 93km/h greičiu.
Rugsėjį nauji Type 29 ir 45 sunkvežimiai pakeičia C61: normalus, ilgas arba su žema šasi.
Type 29 gaminami su 2650cc (53AG) 6 cilindrų varikliu, veža 2.900kg krovinį ir pakrautas sveria 4.900 kg. Jo bazėje taip pat gaminamas autobusas.
Type 45 gaminami su originaliu 4.580cc (73AG) 6 cilindrų varikliu, veža 4.500kg ir pakrautas sveria 7.600kg.
Pirmą metų pusmetį beveik 40% universalių Prancūzijos automobilių yra Citroën'ai.

 Pagaminta automobilių - 71.472


15 GL

8CV "Petite Rosalie"

Type 29 sunkvežimio bazė

Autobusas Type 29S

Type 45 sunkvežimis