1900-1919  1920-1929  1930-1939  1940-1949  1950-1959  1950  1951  1952  1953  1954  1955  1956  1957  1958  1959  1960-1969  1970-1979  1980-1989  1990-1999  2000->  |
Firmos istorija: Pirmininku-Generaliniu direktoriumi tampa Pierre Bercot.Citroën Hispania atidaro gamyklą Ispanijos Vigo uoste ir pradeda gaminti 2CV sunkveimukus Ispanijos rinkai ir eksportui. Pradėjęs gaminti automobilius Ispanioje, Citroën gauna priėjimą prie rinkos, kur importas grietai ribojamas. Saplio 9 Quai de Javel oficialiai pervadinama "Quai André Citroën". Gaminami modeliai: Paryiaus Autosalone pristatomas ID 19 Break, kuriame suderintos techninės ID 19 Lux savybės su Break kėbulu - tai šeimos ar universalus automobilis.DS 19 Prestige pradedamas gaminti tuo pat metu. Orientuotas verslininkams, jis turi stiklo pertvarą tarp priekinių ir upakalinių sėdynių. Kovą pradedamas gaminti 2CV Sahara, 4 varomais ratais su dviem 425cc varikliais (bendrai 24AG/3500apm) ir įvertintas 5CV. Nuostabios 4x4 2CV visureigio savybės ypač patinka naftos ieškotojų ir kalnakasybos brigadoms dykumose. Pilnai pakrautas automobilis gali uvažiuoti į 40% statumo smėlio šlaitą. Sahara pradedama gaminti 1960ųjų gruodį ir per šešis metus pagaminami 694 egzemplioriai. Pagaminta automobilių - 246.305 |
Pierre Bercot (1903-1991) ID 19 Break Ambulansas Sahara |