1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1950 
1951 
1952 
1953 
1954 
1955 
1956 
1957 
1958 
1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1957 1958 1959

 Firmos istorija:

Pirmininku-Generaliniu direktoriumi tampa Pierre Bercot.
Citroën Hispania atidaro gamyklą Ispanijos Vigo uoste ir pradeda gaminti 2CV sunkvežimukus Ispanijos rinkai ir eksportui. Pradėjęs gaminti automobilius Ispanioje, Citroën gauna priėjimą prie rinkos, kur importas griežtai ribojamas.
Saplio 9 Quai de Javel oficialiai pervadinama "Quai André Citroën".

 Gaminami modeliai:

Paryžiaus Autosalone pristatomas ID 19 Break, kuriame suderintos techninės ID 19 Lux savybės su Break kėbulu - tai šeimos ar universalus automobilis.
DS 19 Prestige pradedamas gaminti tuo pat metu. Orientuotas verslininkams, jis turi stiklo pertvarą tarp priekinių ir užpakalinių sėdynių.
Kovą pradedamas gaminti 2CV Sahara, 4 varomais ratais su dviem 425cc varikliais (bendrai 24AG/3500apm) ir įvertintas 5CV. Nuostabios 4x4 2CV visureigio savybės ypač patinka naftos ieškotojų ir kalnakasybos brigadoms dykumose. Pilnai pakrautas automobilis gali užvažiuoti į 40% statumo smėlio šlaitą. Sahara pradedama gaminti 1960ųjų gruodį ir per šešis metus pagaminami 694 egzemplioriai.

 Pagaminta automobilių - 246.305


Pierre Bercot (1903-1991)

ID 19 Break Ambulansas

Sahara