1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1950 
1951 
1952 
1953 
1954 
1955 
1956 
1957 
1958 
1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1952 1953 1954

 Firmos istorija:

Bretanėje, Rennes-la Barre Thomas, pradeda veikti nauja Citroën gamykla, kuri specializuojasi guolių ir termplastinio elastomero (gumos ar plastiko) gaminių gamyboje. Bretanėje Citroën pradeda decentralizuoti gamybą, kuri anksčiau buvo sutelkta Paryžiuje apie Quai de Javel gamyklą. Tačiau tik 1970ųjų pabaigoje pasiektas galutinis balansas tarp Paryžiaus regiono ir provincijos.
Citroën ir Panhard susitaria dėl dalinio savo pardavimo tinklų sujungimo.
Jacques Cornet ir Henri Luchon, vairuodami 2CV, pasiekia aukčio automobiliu rekordą - 5420m, Mont Chacaltaya kalnas Bolivijoje.

 Gaminami modeliai:

Type 55 komercinis automobilis pakeičia Type 45. Su benzininiu ar dyzeliniu varikliu (76AG) ir sverdamas pakrautas 9.300kg, Type 55 veža 5.000kg.
Taip pat pradėtas gaminti 55 UADI autobusas su 6 cilindrų dyzeliniu varikliu ir suapvalintu užpakalio dizainu. Jame telpa 29 sėdintys keleiviai, autobusas gaminamas nuo 1953ųjų iki 1958ųjų.

 Pagaminta automobilių - 137.459


2CV, pasiekęs aukščio rekordą

Type 55

55 UADI