1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1960 
1961 
1962 
1963 
1964 
1965 
1966 
1967 
1968 
1969 
1970-1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1966 1967 1968

 Firmos istorija:

Belgijoje pradedama surinkti Dyane.
Citroën pasirašo pramoninio bendradarbiavimo sutartį su Berliet, EEC didžiausiu universalių automobilių gamintoju, gaminti bendrus modelius. Pagal šią sutartį Citroën perima didžiąją dalį Berliet akcijų.
Liuksemburge atidaryta dukterinė bendrovė Comotor, kuri gamins automobilių variklius. Vienas iš jos gaminių yra Vankelio variklis, kuris bus panaudotas M35 prototipe 1969aisiais.

 Gaminami modeliai:

Liepą pradėta gaminti Dyane, kuri patenka tarp 2CV ir Ami 6. Joje yra patikrintos mechaninės 2CV dalys - 425cc plokščias 2 cilindrų variklis (21AG/5500apm), 4 bėgių pavarų dėžė. Įvertintas 2CV, automobilis važiuoja 100km/h greičiu ir naudoja 4.9ltr/100km - bet jo kėbulas yra absoliučiai naujas. Tai sedanas, kuris siūlo visus universalo privalumus, su užpakaliniu dangčiu ir sulankstoma užpakaline sėdyne. Tarp 1967ųjų liepos ir 1983ųjų birželio pagaminti 1.443.583 Dyane.
Rugsėjį patiekiamas naujas kėbulas ID ir DS serijai: visiškai perprojektuotas priekis (sparnai, kapotas, apatinė dalis), kuriame įrengtos 4 lempos (iš jų 2 sukiojasi vairuojant).
Vasarį pradedamas gaminti universlas 600 PD bazėje: 800 PYD Series R. Naujas automobilis yra cisterna, kurios pilnas svoris 11.900kg. Type 350 pakrauto svoris padidėja iki 6.990kg ir modeliai pervadinami 450 Club ir 450 Confort.
Prie 700 serijos pridedamas vilkikas, kuriame įrengtas oro kompresorius aprūpinti priekabos stabdžių sistemą.
60 DIP autobusas gauna naują vidaus dizainą, kas padidina sėdimų vietų skaičių nuo 36 iki 42.

 Pagaminta automobilių - 498.574


Dyane

DS atnaujintu priekiu

Type 60 DIP pakeistu kėbulu