1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1950-1959 
1960-1969 
1960 
1961 
1962 
1963 
1964 
1965 
1966 
1967 
1968 
1969 
1970-1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1963 1964 1965

 Firmos istorija:

Praeda veikti Mangualde gamykla Portugalijoje, kurioje gaminami 2CV. Kaip ir Ispanijoje, ši operacija padeda apeiti griežtus pilnai surinktų automobilių importo apribojimus.
Citroën pasirašo sutartį su vokiečių firma NSU Motorenwerke kurti Vankelio variklį per Ženevoje esančią bendrą dukterinę komapniją Comobil.
Nanterre gamykla plečiama, joje atidaromos dirbtuvės, gaminančios DS mechanines dalis.
Jugoslavijoje, remiantis 1960ųjų susitarimu, pradeda veikti Cimos gamykla. Naujoji gamykla surenka Dyane ir gamina kai kurias dalis.

 Gaminami modeliai:

Paryžiaus Autosalone pristatomas Ami 6 Break. Sukurtas sedano pagrindu ir su daug panašių techninių savybių, jis siūlo eilę galimybių, paryškindamas lankstų Ami charakterį. Siūlomos dvi 4/5 vietų versijos - Tourisme ir Confort - plius universalus automobilis.
Rugsėjį pasirodo DS 19 Pallas, automobilis su pagerintu vidumi ir užbaigimu.
Paryžiaus Autosalone kaip papildomas elementas visiems Citroën modeliams siūlomi saugos diržai.
Gruodį 2CV gauna priekines duris su vyriais priekyje vietoj vyrių užpakalyje.
Pradėtas gaminti Type 60 DIP autobusas, su oleopneumatine priekine pakaba ir 36 sėdimomis vietomis.

 Pagaminta automobilių - 464.955


Ami 6 Break

2CV AZAM seno tipo priekinėmis durelėmis

2CV AZAM atnaujintomis priekinėmis durelėmis

Type 60 DIP