Kodėl atsirado šis tinklalapis?

Dauguma asmeninių tinklalapių atsiranda, kai autorius pajunta poreikį paskelbti apie save pasauliui. Šis tinklalapis - ne išimtis. Jis buvo pradėtas kurti gal ne tiek "pasauliui", kiek "sau" - yra aibė dalykų, kuriuos norisi apibendrinti, susieti, kad turėtum tą informaciją patogiai sutvarkytą ir patogiai prieinamą. Iš kitos pusės - jei tokia informacija jau yra, kodėl ja negalėtų naudotis visi? Todėl ir užgimė Internetinis sprendimas. Aišku, darydamas viską "tik sau", daug ką gali supaprastinti ar nekreipti dėmesio į klaidas ;-) Viešas priėjimas prie tokios informacijos lyg ir įpareigoja ją "sušukuoti", išgaudyti klaidas, sutvarkyti viską kiek atsakingiau. Nors pilnai išvengti "kliurkų" turbūt neišeina, todėl būsiu dėkingas už informaciją apie pastebėtas klaidas ir netikslumus. Kadangi šį puslapį kuriu laisvalaikiu, nesijaučiu labai įsipareigojęs kažką daryti pagal grafiką ar patenkinti kažkieno norus . Tiesiog - subręsta mintys, atsiranda laiko - gimsta puslapis.
Pribrendęs noras (ne reikalas) kažkaip surašyti mintis apie save ir Citroën automobilius, kurių štai jau trejetas sudalyvavo mano gyvenime, pagimdė puslapį apie mano turėtą BX TRD TURBO Break '89 ir dabartiniu metu turimas bei naudojamąs Xantia 1.8i LX Prestige '94 ir Xantia 2.0i 16v Exclusive '98.
Klubiokas Citrius prisijungė prie manęs, papasakodamas savąją Citro-istoriją. Paskui jį pasekė aktyvūs konferencijos dalyviai broliai markerXM ir LaurisXn bei klubiokas Mario ir dar keletas kitų.
Kitas dalykas, stipriai sudominęs mane - André Citroën, kuris ir pradėjo visą Citroën istoriją, asmenybė. XX amžiaus pradžioje jis sušvito tarsi meteoras. Ir užgeso, tarsi meteoras. Padirbėjęs Internete ir sukaupęs informacijos, aš paruošiau jo trumpą biografiją lietuviškai, kadangi kelios pastraipos, esančios oficialiame lietuviškame Citroën tinklalapyje toli gražu neatspindi šios prieštaringos asmenybės. Šitoje vietoje norėčiau padėkot klubiokams Mario ir MarkerXM, kurie išgaudė nemažai gramatinių ir kitokių klaidų tekste. Ačiū!
Važinėjant Citroën automobiliais, iškyla specifinių jų remonto problemų, susijusių su garsiąja hidrauline pakaba. Todėl Lietuvos Citroën vairuotojai tarpusavyje keičiasi informacija apie meistrus-autoremontininkus (mūsų vadinamus CitroDaktarais), kurie gali padėti remontuoti jų dažnai nenaujus Citroën automobilius. Įdėjus nemažai pastangų, aš sukaupiau šią išbarstytą informaciją ir pateikiu ją šiame tinklalapyje. Taip pat paruošiau keletą techninių apraįymėlių, skirtų pradedantiems Citroën naudotojams.
Šiuo metu nevisai intensyviai (priklauso nuo nuotaikos ir laisvo laiko) dirbu prie atnaujinamos ir papildomos Citroën firmos ir automobilių istorijos lietuviškai. Kadaise ši idėja nedavė ramybės tiek man, tiek vienam iš klubiokų, MarkerXM, todėl aš, remdamasis Internete sukaupta medžiaga, paruošiau tokią istoriją. Dabar šis projektas vėl po truputį juda pirmyn. Teksto pagrindą sudaro oficialaus Citroën tinklalapio medžiaga, informacija pildoma tiek tekstais, tiek ilustracijomis. Įtariu, jog darbo užteks ne vieniems metams. Prie šitos dalies priskirčiau ir kasdien papildomas Citroën automobilių fotografijų galerijas.
2003 vasarį konferencijoje vyko arši diskusija, kurios temą galima būtų apibūdinti taip "Citroën dvasia". Pagrindiniai diskutantai grumlt ir Citrius žarstė krūvas argumentų, kodėl ir kaip jie myli Citroën. Panoręs vistik permąstyti ir apibendrinti, kas gi man yra Citroën, kaip aš matau Citroën vairuotojų/savininkų pasaulį ir panašius dalykus, parašiau nedidelį esse.
2003 balandį konferencijoje vyko diskusija apie firmų atsakomybę prieš klientus. Ši diskusija irgi pavirto esse. Prie šito galėčiau priskirti ir įspūdžius iš apsilankymo Autosabinoje.
Tingėdamas normaliai tvarkyti nuorodų puslapį, 2003 gegužę pradėjau rinkti dienos nuorodas ir dienos citatas.
Įdomybėms priskirčiau savo įspūdžius iš įvairių renginių ir kelionių.
Siekiant išvengti nereikalingų laiko sąnaudų, kraunantis puslapiams, pasirinktas minimalistinis dizainas, kuris šiuo metu atnaujinamas. Ta pačia proga gaudomos klaidos ir papildoma informacija.
Tinklalapio tikslas ir devizas - "Maksimum informacijos, minimum trukdžių".