1900-1919 
1920-1929 
1930-1939 
1940-1949 
1940 
1941 
1942 
1943 
1944 
1945 
1946 
1947 
1948 
1949 
1950-1959 
1960-1969 
1970-1979 
1980-1989 
1990-1999 
2000-> 

  1947 1948 1949

 Firmos istorija:

Asnières, už Paryžiaus ribų, pradeda veikti štampavimo gamykla, nupirkta iš Automobiles Laffly.
Levallois gamykla, 1929aisiais nupirkta Citroën, tampa 2CV namais. Ji tėra vienintelė Citroën įmonė, kurioje yra ir kėbulų gamyba, ir dideli mechanizmų surinkimo plotai.

 Gaminami modeliai:

Paryžiaus Autosalone spalį pristatomas 2CV, apstulbinęs lankytojus savo naujoviška išvaizda, išradingu dizainu, ekonomija ir galimybe įvairiems pritaikymams. 2CV išreiškia naują individualaus transporto filosofiją. Naujai sukurtas 375cc oru aušinamas plokščias dviejų cilindrų variklis (9AG/3500apm). Pirmą kartą Citroën panaudoja 4 greičių pavarų dėžę kaip standartinę. 2CV važiuoja 65km/h greičiu ir naudoja 4.5ltr/100km. Tarp 1949ųjų spalio ir 1990ųjų liepos 27 pagaminti 3.872.583 egzemplioriai 2CV ir įvairių jo lengvų universalų modifikacijų.
Birželį pradedamas gaminti H, 1.200kg keliamosios galios universalus automobilis. H siūlo naują struktūrinę koncepciją - šasi su platforma ir gofruoto plieno kėbulu, aprūpinti 1911cc varikliu (50AG/3800apm. Įvertintas 11CV, H važiuoja 78km/h greičiu ir naudoja 13ltr/100km. Tarp 1948ųjų birželio ir 1981ųjų gruodžio pagaminta 490.156 H.
Vienas iš Citroën populiariausių universalių automobilių - 45 UADI autobusas - taip pat pradėtas gaminti tuo pat metu. Veža 29 keleivius 65km/h greičiu. Pagaminta 800 45 UADI su 6 cilindrų 67AG dyzeliniu varikliu, 4 greičių pavarų dėže.

 Pagaminta automobilių - 42.776


2CV

H

45 UADI