> Jo, pirmyninko zodis citroligoniams kaip istatymas, taip galima
ne viena servisa uzdaryti:))
...kas nedirba tas neklysta, bet - klaidingai dirbti yra nusikaltimas.
Darbdavio ir darbininko problema....!!!
Su klientu bendrauja darbdavys, darbdavys kaip ir nusimano apie
klientui iskilusiu problemu sprendima, jis darbininkui
suformuoja uzduoti ir sis jau turi ja ivykdyti kompetetingai ir
saziningai. Saziningumas tiesiogiai proporcingas atlyginimui - kuo
zmogus kompetetingesnis ir
saziningesnis tuo didesnis atlyginimas, bet kas yra "didesnis
atlyginimas" ? Varztus sukineja zmoguciai tautoje dar vadinami
batrachais - 800 lt max ka jiems gali moketi darbdavys?! (siu
skaiciu nezinau, bet manau nedaugiau tikrai).
800 lt/men - sutikite yra nedaug ir dar dirbant juoda tepaluota darba,
neturalu, kad
klientui skirtas LHMas ar oro filtras tokiu budu gali nukeliauti kazkam
uz Serviso ribu. Bet, logishka, klientui tai neidomu, cia jau darbdavio
administravimosi savo "darze" problemos. Todel is bendrazmonishkos
puses galima suprasti Servisu
problemas, bet kodel jos turi buti sprendziamos klientu kisenes
saskaita ? Alternatyva - garaziukai, kur klientas pats gali stebeti
visa darbo
eiga, jei negali jau jo problemos, nes si galimybe jam suteikta. Bet
lazda turi du galus -Servise garantijos kurias gali
issireikalauti per teismus, garaziuke jokiu garantiju, kurias taip gali
issireikalauti, bet tik su
lazda ;).
Kas belieka? O gi nieko.... arba pirkti tik naujus automobilius ;).