Kolegos Xminde's pirmasis laiškas

> Jo, pirmyninko zodis citroligoniams kaip istatymas, taip galima ne viena servisa uzdaryti:))

...kas nedirba tas neklysta, bet - klaidingai dirbti yra nusikaltimas.
Darbdavio ir darbininko problema....!!!
Su klientu bendrauja darbdavys, darbdavys kaip ir nusimano apie klientui iskilusiu problemu sprendima, jis darbininkui suformuoja uzduoti ir sis jau turi ja ivykdyti kompetetingai ir saziningai. Saziningumas tiesiogiai proporcingas atlyginimui - kuo zmogus kompetetingesnis ir saziningesnis tuo didesnis atlyginimas, bet kas yra "didesnis atlyginimas" ? Varztus sukineja zmoguciai tautoje dar vadinami batrachais - 800 lt max ka jiems gali moketi darbdavys?! (siu skaiciu nezinau, bet manau nedaugiau tikrai). 800 lt/men - sutikite yra nedaug ir dar dirbant juoda tepaluota darba, neturalu, kad klientui skirtas LHMas ar oro filtras tokiu budu gali nukeliauti kazkam uz Serviso ribu. Bet, logishka, klientui tai neidomu, cia jau darbdavio administravimosi savo "darze" problemos. Todel is bendrazmonishkos puses galima suprasti Servisu problemas, bet kodel jos turi buti sprendziamos klientu kisenes saskaita ? Alternatyva - garaziukai, kur klientas pats gali stebeti visa darbo eiga, jei negali jau jo problemos, nes si galimybe jam suteikta. Bet lazda turi du galus -Servise garantijos kurias gali issireikalauti per teismus, garaziuke jokiu garantiju, kurias taip gali issireikalauti, bet tik su lazda ;).
Kas belieka? O gi nieko.... arba pirkti tik naujus automobilius ;).