Kolegos Kestuko laiškas apie ACSus

Yra geru, daug yra, bet ne visi geri yra kruopstus ir saziningi :(
Is esmes man paksas cituosi ar ne ;),
bet jei nori mano pilno vertinimo,
tai tureciau si dalyka kazkiek papildyti ir patikslinti (ir CP, ir ACS nenaudai).
Nors ACS is esmes turi nemaza potenciala, taciau darbu organizavimo deka nukencia kokybe.
Paklausi kodel?
Jei ten teko uzeiti paziurek i darbu schema:
1. Atvaro CitroenaI
2. Pastato CitroenaI
3. Pakelia ant pakelejo CitroenaI (Citroenai {nuo II iki XX} arba kabo arba guli apsimyze, arba rymo lauke)
4. Atbega ciortikai [1] ir [2]
5. Pamato ciortikai [1] ir [2] gedima, kviecia ciortika [3]
6. Ateina Arunas, nuveja ciortika [2] prie kitam gale isardyto CitroenoII, ciortikai [1] ir [3] lieka ardyti CitroenoI
7. Ramunas pakviecia ciortika [1] prie CitroenoIII, o Arunas atsistojes prie CitroenoIV liepia ciortikui [3] nuimti kazkokia detale
8. CitroenasI kybo tarp dangaus ir zemes, salia jo guli detale (gal gera o gal bloga)
9. Eina pro sali ciortikas [4] , kuris iesko tokios detales. apsidziaugia rades. susuka i CitroenaV
10. Vyksta toliau Citroenu{nuo I iki XX}bei ciortiku {nuo 1 iki 10} rokiruotes, rokiruotems vadovauja Arunas ir Ramunas, kartais ko nors uzklausia Gintas Didysis ar vokietis-kryziuotis, tuo nezymiai itakojantys rokiruociu eiga ir tvarka.
11. Pietus. Citroenai gui, kaba, stovi.
12. Rokiruociu sokis tesiasi.
13. Prie CitroenoI pakaitomis pabuna beveik visi ciortikai, po 3-5 min. pasikrapsto, pasukioja, patampo. Vienas atsuka, kitas prisuka arba neprisuka. Vienas pratempia kokia zarnele, bet pamates, kad ne pro ta vieta, nubega paziuret kaip tai padaryta ant CitroenoXII. Kitas, pamates neprisukta zarnele, ja zinoma prisuka (nesvarbu kad ne taip). Anas, kur nuejo paziuret, kaip tai daroma pakvieciamas prie CitroenoXIX. Kazkoks varztukas neprisukamas, kazkokia detale, kuri keiciama geresne padeveta detale, vel grizta atgal i savo vieta, nes tai daranti ciortika[9] pakeicia ciortikas[13], o jam padeda ciortikas [6]. Senoji detale nepakeista, naujoji, bet padeveta grizta i savartyna. Niekam neidomu, visiems paksas...
14. CitroenasI atiduodamas jo laimingam savininkui, kuris dziaugiasi: padarytas ratu suvedimas (paksas, kad su isbarskintais antgaliais. Vaziuoklei gi paksas, kad suvedimas yra, o antgaliai nukvake, ji ir toliau berskes ir vartaliosis), sutvarkytas ABS'as (paksas, kad uz 400m nebeveiks), pripustos sferos (paksas, kad neuzverztos ir po 1 menesiuko atsisuks)...
15. CitroenasII atiduodamas jo laimingam savininkui, kuris dziaugiasi, kad sutvarkytas jo dyzeliukas (paksas, kad nepakeistas dirzelis baigsis variklio galvutes keitimu), kad gerai kuriasi (paksas, kad susuktos trumpos pigesnes "golfines" zvakes ir ziema nesikurs; paksas, kad stovejo geros kaip visuose citroenuose originalios zvakes ir jas nusvilpe ciortikas[4]), kad tvarkingai isvedzioti vamzdeliai (paksas, kad visdelto netvarkingai ir del to po kurio laiko prasitrins, nuo ko CitroenasII atsiguls savaitei), kad sutvarkyti galiniai zibintai (paksas, kad betvarkant nulauzti ju tvirtinimai), kad vel veikia laikrodis (paksas, kad po 50-60 km vel neveiks), kad kitakart elektrikas per pusdieni (!) pajungs tachometra tik uz 130 Lt (cia turi buti juokas pro asaras) (paksas, kad po savaites kitas Citroenistas tai padarys nemokamai per 0.5 min, sujunges kabanti prie variklio "kistuku" dueta)...
16. Toliau seka tas pats ciklas, nezymiai pakeiciant kai kuriuos jo elementus...
Kyla klausimas, kuris ciortikas[?] (vietoje klaustuko irasyti skaiciu) kaltas sugadinant CitroenaI del aplaidumo ar nemokejimo?
Kuris ciortikas[?] (vietoje klaustuko irasyti skaiciu) kaltas sugadinant CitroenaII del detaliu vagystes?
ir taip toliau... Arunas is ACS'u nesugebejo isgirsti situ klausimu, Ramunas parode pirstu i Aruna, Gintaras pasipiktino, as likau neisgirstas :) Del tokio metymosi, kancia tik vartotojui, patys ACS nuo atsakomybes is anksto pasiruose atsiriboti.
Tiksliau apie ju poziuri, galesiu pasakyti tik susitikes su p. Arunu, nes telefonu jis iskart nuo atsakomybes atsiribojo paklausdamas apie garantija...
Idomu, ka pasakos del atsisukusiu 2 sferu :) Kiek teko girdeti, tai ivyksta gana retokai, kaip sake Ramunas is ACS'u - 1/10000 (tokiu atveju, mano automobilyje ju turetu buti nuo 10000 iki 20000, gal kam reiks atliekamu ;))))))

Apie CP tai isvis nenoriu net rasyti, nes sugadinsiu visiems nuotaika. Galiu tik pamineti, kad ten totalinis gaidynas...
Jei ACS'ai bent nutuokia ka daro ir nusimano, bei reciau ka nors sulauzo, tai CP ciortikai tinka tik raktus padavineti ir detales plauti, o CP "bosai" labai tiktu elgetauti apsimete agentais, nes daugiau nieko, kaip tik lupti pinigus, net neisigiline i problema nesugeba...
ACS'uose yra darbuotoju, kurie tikrai sugeba dirbti ir net labai gerai, taciau ACS'uose ypatingai netikes darbu pasiskirstymas ir organizavimas...Ir kok bebutu geras specialistas Ramunas ir kaip bebutu geranoriskai (skirtingai nei CP gaidynas) nusiteike klientu atzvilgiu Arunas su Gintaru, taciau del blogo darbu pasiskirstymo ar paskirstymo (kai vienas atsuka, o kitas uzsuka) kencia ju paciu autoritetas, kencia klientai, kencia isvis Citroen servisu ivaizdis. Ir bala nemate tu susigaidinusiu CP, ar amzinai girtu Zbignevu, arba sukciu bratku is Virsuliskiu, taciau, kai rodos jau pakvimpa civilizacija ACS'uose ar Veho, kazkaip neranda dar jie jegu pagaliau uzlipti ant auksciausio laiptelio (galu gale gauti ISO9001[http://praxiom.com/iso-9001.htm], kuriuo didziuojasi vis daugiau imoniu, ir ne veltui!) /ovacijos, transparantai, trimitai.../

Be to, uzbegdamas uz akiu (perskaiciau diskusija) noriu pasakyti, jog Revi tai absoliuciai ir nenugincijamai lygu CP.
Pabreziu, CP=Revi ir Revi=CP, nes is Revi emigrave "specai" (kazkodel norisi ir Dariu su kasicka i ta pati buri itraukti) jokiu plastiniu operaciju nepasidare, atsakomybes ir bendravimo kulturos nepasimoke (deja Lietuvoj nepopuliari specialybe). Apie ju darbelius galetu papasakoti pazistamas, kuris savo nelaimei dare Peugeot 605 priekini tilta, tapusi neberemontuojamu po CP (exRevi) kanopu (net ne nagu!) prikisimo. Uz galinio tilto remonta paprase 1700 Lt, (del ko teko atsikratyti mano tureto Peugeot 405 GRD) kai iskart po to Zibintas viska sutvarke uz 180 Lt + 2x70 Lt (guoliai).

Kas nori, gali priestarauti :)
Ciortiku veidai vietoje numeriu redakcijai zinomi (pazinciau nesunkiai, nors Aruno tai nesudomino) /aut.past./

{Cia ne straipsnis laikrasciui, o tik atsakymas/sutikimas, todel neredaguotas ir netaisytas. Tai labiau issiliejimas po metu tylejimo. Jei reikies, galesiu papildyti tikrais faktais, cekiais, nuotraukomis, paaiskinimais, nes viskas saugoma ir priziurima, ne taip, kaip ACS'uose, kur dingsta generatoriai, paskirstymo velenelio laikikliai, kaitinimo zvakes. Nepretenduoju i ISO9001}