Labai brangu! Be to jie dirba labai atmestinai, na pats pamatysi veliau, nes
tai vieni is "siknarankiu". Maza to - pasiputusiu ir ispuikusiu
"siknarankiu".
Mano XM darydami diagnostika tik sugadino kuro sistema, subjaurojo
akumuliatoriaus gnybtus, suplese viena slanga ir nurove 360Lt. Kai
pareiskiau pretenzijas po 5 min. nuo automobilio atsiemimo, pasake, kad cia
viska as pats sugadinau ir dabar noriu jiems pareiksti pretenzijas.
<...>
O ka, bent jau nesugrius vos tik is garazo isvaziavus ir sferos savaime
neatsisukines, bo ikale kai uzsuksim ;)
<...>
Ir tikrai po sito nebeatiduosiu savo karietu "siknarankiams" gerus varztus
kujeliais kalantiems, o vietoj saugikliu vinis kisantiems arba laidus nuo
lygintuvo ("proso:)") naudojantiems, bei makaronus ant ausu kabinantiems
"vach, vach! - mes tau laidus sujungem, bo kabojo, bet kadangi liektriko
ner, tai gaidys mums gavos, bo pofig mum ant tavo citro, tu tik atvaziuok su
savo babkem dar, ir da, ir dar..., o mes tavi nuskausmysim ir da daugiau
makaronu prikabysim."
nieko cia as nepuolu tik isreiskiu savo nuomone apie CP ir ju ShR.
P.S. pirkau BX'a is tokio paprasto zmogeliuko, labai blogai atsiliepia apie
CP ir Zbignieva, ant siknos lipdukas "ACS'u", bet nesake ka pas tuos dare,
tik patikino jog buvo...
<...>
Neuzsiimu as agitacija ar antiagitacija, bet isskestom rankom priima ne tave
ar tavo automobili, o babkes ;)
Cia normalus Zbignieviskas poziuris: issketi rankas, pirsciuku prirodai,
pamalonini kalbomis, priskiedi butu ir nebutu dalyku netaip nusimananciam.
Paseki pasakaite apie aliektrykus ir hidraulistus (Idomi specialybe -
hidraulistas, turetu buti kiekviename servise, nes visuose automobiliuose
yra daugiau ar maziau hidraulikos. Pvz. stabdziai. Ir kas ten tokio baisiai
sudetingo yra? Pavazinejau po kaimus, tai kolukieciai patys CXus ir BXus
tvarkosi, net geda pasidare.), dar numeti keleta "puikiu" patarimu ("parduok
sita automobili iki rudens" - sena gera fraze, norint, kad zmogelis is
nevilties ne tik is pinigines, bet ir kojines babkes issitrauktu) ir "skink
gausu derliu".
CP i pakaba nelenda todel, kad prigaidinus pakaboje, viskas islenda labai
greitai, o kituose dalykuose yra laiko daugiau, kol pradeda byreti.
Idomu jie variklius, dezes (kapitalini) daro? Nemanau, kad jie gali buti net
lyginami su Zbignievu, jims dar iki to toli. Didysis specas isskestarankis
Darius ismoko tvarkyti dyzelinio variklio kuro sistema? Jo zodziai buvo -
"tavo variklis mires, parduok iki rudens, nes kainuos nuo 2600Lt" :))) Jau 3
rudenys praejo nieko nedarant (ACS'u Ramunas pora varzciuku pakrapste ir
pasukiojo NEMOKAMAI). Uz tuos speco Dariaus Isskestarankio zodzius palikau
360Lt Dariui Isskestarankiui. Tepaspringsta :)))) Dare diagnostika: nemate
neprisukto starterio, sugadino akumuliatoriaus gnybtus, nemate neprisuktu 2
bamperiu (!), nemate kad neveikia turbina del mazytes smulkmenos, nemate,
kad puse detaliu neprisukta ir tabaluoja pakibe, na tiesiog nieko nemate tik
uz 360Lt. Tik mate, kad variklis nusibaiges :)))
Pazistamam Peze 405 vietoj galiniu guoliu ivores sukiso (nezinau kuris is
ju, bet CP, t.y. Revi /na vistiek gi Revi = CP ir tegul nekalba apie
atsinaujinima/) :))) Graziau nebuna :)
Galiu faktais irodyti, kad tu jiems nerupi, tavo automobilis taipogi nerupi
(nebent kaip donoras), o rupi TIK tavo pinigelis-zvangutis ir dar kitas
pinigelis-slamutis. Tokia tiesa. Neramink saves visokiais Dariais
Isskestarankiais, paziurek i kitu patirti, pasimokyk is ju, nes nutiks kaip
man (buvo daug progu pasimokyti) pagautas euforijos nulekiau pas Dariu
volosatika kasichkina 3 kartus, ir, likimo ironija, tikimybes sangruda, -
likau pagaidintas 3 kartus is triju...