Valdant naujiesiems šeimininkams, Citroën koncernas iš esmės nepakeitė savo vystymosi. Techninę politiką vykdė dar André surinkta komanda, 1938 metais buvo sukurtas geriausias Traction Avant variantas, 15CV su 6 cilindrų varikliu. Vadinamas "kelių karaliene", modelis buvo toks sėkmingas, kad su nedidelėmis modifikacijomis jis buvo gaminamas iki pat 1956 metų. Šiame modelyje jau po karo buvo išbandyta (ant užpakalinių ratų) hidro-pneumatinė pakaba, kuri pilnai atsiskleidė modelyje DS.
1936 metais buvo
pradėtas konstruoti kadaise garsaus Type C įpėdinis, super-populiarusis
2CV, vadinamas "bjauriuoju ančiuku". Prasidėjęs karas sutrukdė šio
modelio serijinę gamybą, netgi prototipai buvo sunaikinti,
kad neatitektų vokiečiams.
Skirtingai nuo Louis Renault, kuris bendradarbiavo su okupaciniu
režimu (todėl po karo jo gamyklos buvo nacionalizuotos, o jis pats
paslaptingomis aplinkybėmis po teismo mirė kalėjime) Citroën
vadovybė
ir darbuotojai priešinosi okupacijai, todėl gamybos apimtys karo metu nenumaldomai mažėjo, per metus
buvo pagaminama
prieškarinė poros savaičių norma.
Tik po karo Citroën atgavo savo pajėgumus. Iš pradžių buvo tęsiama tik Traction Avant gamyba, o 1948 metais pradėta serijinė 2CV gamyba. 1955 metais pasaulį išvydo legendinis DS, kuriame panaudota hidro-pneumatinė pakaba, sankaba, vairo ir stabdžių stiprintuvai. Vėliau, kiek supaprastinus DS, buvo pradėtas gaminti ID. Šių modelių konstravime buvo panaudota koncerno Michelin patirtis gumos konstrukcijų gamyboje. Po DS/ID turbūt visame pasaulyje nebuvo sukurta revoliucingesnio automobilio ir tam tikra prasme šiuos automobilius, pratęsusius Citroën novatoriškumo tradicijas, galima laikyti savotišku paminklu André Citroën.
Toliau Citroen koncernas vystėsi gana stabiliai, leidžiant naujus
modelius ir tobulinant senus, tačiau jis niekad nebeužėmė tos padėties,
kaip valdant André. Jau 60aisiais buvo galvojama apie
Citroën koncerno
sujungimą su Italijos koncernu Fiat, bet tik 1971 metais Fiat nupirko
51%
prancūzų koncerno akcijų. Tačiau ši sąjunga buvo trumpalaikė - 1975
metais
Fiat vėl pardavė savo dalį Michelin koncernui. Šis kuris savo ruožtu po
metų Citroën turtą perdavė kuriamai su Peugeot koncernu bendrovei,
ir nuo 1976 metų Citroën kartu Peugeot sudaro PSA koncerną, kurį
valdo
Peugeot šeima.
Tiems, kas domisi tiksliais skaičiais: pridedamame XLS faile galite pamatyti Citroën markės automobilių gamybą įvairiais metais.