Citroën-Kegresse Autochenille

B2 Autochenille
Autochenille evoliucija Autochenille evoliucija ir pavirtimas Unic
Adolphe Kégresse buvo prancūzų inžinierius, kuris prieš Pirmą pasaulinį karą įkūrė Rusijos caro Nikolajaus II Imperatoriškąjį garažą ir jam vadovavo 1909-1917. Kadangi tuometinė Rusija "pasižymėjo" ypač blogais keliais ir ypač žiemą, Kegresse sukūrė guminių pusvikšrių sistemą, kurią buvo galima pritaisyti prie įprastinių automobilių, tuo juos pritaikant civilinėms ir karinėms reikmėms ten, kur nėra kelių. Po Pirmojo pasaulinio karo jis pradėjo bendradarbiauti su Citroen ir kartu su Jacques Hinstin (iš 'Hinstin Freres Citroen & Cie') sukūrė sistemą, iš pradžių pritaikytą Type A ir Type B automobiliams, o vėliau žymiai patobulintą serijai C4/C6.
Siekiant išgarsinti sistemą, buvo atlikti keli labai įspūdingi ir dramatiški transkontinentiniai žygiai. Viena iš labiausiai žinomų yra 1922ųjų Trans-Sahara Ekspedicija į Timbuktu, bet kitos buvo dar  įspūdingesnės - 1924ųjų 'La Croisiere Noire' ("Juodasis pervažiavimas") - Afrikos pervažiavimas ių šiaurės į pietus, ir 1931ųjų 'La Croisiere Jaune' ("Geltonasis pervažiavimas"), prasidėjęs Beirute (Libanas) ir toliau vykęs Marco Polo keliu išilgai Šilko kelio į Pekiną (Kinija). Dar viena kelionė, dabar jau mažai težinoma, yra Subarktinis pravažiavimas, kai 1934aisais, vadovaujant Bedaux, buvo pravažiuota Britų Kolumbija.
1921
Iš standartinių Type A ir B2 pradėti gaminti pusvikšriai, aprūpinti Citroën-Kégresse-Hinstin važiuoklėmis. Juose įrengti B2 1452cc varikliai (20AG/2100apm), 3 bėgių pavarų dėžės ir dvigubos užpakalinės vikšrinės važiuoklės. Gaminami trys modeliai: "sniego" (labai sėkmingas modelis), "be kelių" ir "tolimų atstumų". Iš viso pagaminti 1.134 pusvikšriai. Tai pirmieji automobiliai, pervažiavę Sacharą, o taip pat atlikę Croisière Noire ("Juodąjį pervažiavimą") per Afriką.
'Croisiere Noire' auto charakteristikos: 3 vietos, kuro bakas+rezervas 300ltr, vandens bakas 60ltr, greitis 25km/val, ilgis su prikabinimo kabliu 3890mm, kėbulo plotis 1260mm, plotis su vikšrais 1365mm, kėbulo aukštis be krovinio 1650mm, "apytikslis" ilgis su priekaba 5900mm, priekinė vėžė 1200mm, užpakalinė vėžė 1215mm, bazė 3030mm, vikšrų bazė 1300mm, padangos Michelin 730x130, vikšro plotis 150mm
1931
C4F (1628cc variklis, 30AG/3000apm) ir C6F (2442cc variklis,  45AG/3000apm) panaudoti kaip bazė pusvikšriams, kurie dalyvavo ekspedicijoje Croisière Jaune ("Geltonasis pervažiavimas"). Juose įrengtos Kegresse-Hinstin važiuoklės, duraliuminio kėbulai ir brezentiniai tentai. Varikliai ant ant keturių guminių pagalvių, 3 bėgių pavarų dėžės.

Citroen-Kegresse pusvikšriai buvo gaminami Citroen Levalllois gamykloje šiauriniuose Paryžiaus priemiesčiuose. Po to, kai Automobiles Citroen pradėjo valdyti Michelin šėima, pusvikšrių gamyba buvo perduota firmai Unic.
Roll-Royce Kegresse - Roll-Royce su Kegresse važiuokle/1917 Rusija
Austin-KegresseAustin-Kegresse šarvuotis/1919 Rusija
1921 B2 B2 remas 1921 B2
1923 B2 demonstracija Australijoje
B2 Autochenile B2 ( 4-cilindrų, 1.500 cm3 variklis, Danijos kariuomenės bandymai 1923/24)
B2 B2 Lenkijos kariuomenėje
1924 B2 1924 B2 B2 B2 B2 B2 B2 B2 B2 B2 B2 B2 B2 schema B2 1924/25 Croisière Noire B2 pusvikšriai
1927 P7 su patobulinta viksrine vaziuokle 1927 P7 su patobulinta vikšrine važiuokle (gamintas iki 1930ųjų)
1932 P7(?) (4 cilindrų variklis, ilgis 4.27m, plotis 1.70m, svoris 2.500kg, važiavimo nuotolis 150km), Danijos kariuomenės bandymai
P14 P14 vilkikas Lenkijos kariuomenėje
Robert Byrd P15 P15 P15 Robert Byrd Robert Byrd P15 sunkvežimis -  1934 Robert Byrd Antarktikos ekspedicija (smulkiau galima pasiskaityti čia - prancūziškai)
AMC M23prototipas AMC M23 1923 M23 šarvuotis Auto-mitrailleuse de combat (Citroën-Kegresse AMC M23)
P28 1928 M28 šarvuotis Auto-mitrailleuse de combat (Schneider-Kegresse AMC M28)
P28 1929 P16 šarvuotis Auto-mitrailleuse de combat (Panhard-Schneider-Kegresse AMC M29)
P17 telefono tiesejas P17 Lenkijos kariuomenėje
P19 Lenkijoje P19 Lenkijoje P17 ar P19 Lenkijos kariuomenėje
P17
P17(?) 1931/32 Croisière Jaune P17 ir P19 pusvikšriai
P17 P17 P17 P17 P17 P17 P17 P17 P17 P17 P17 70ame dešimtmetyje specialiai atkurtas TV serialui "La cloche thibethaine" AC6 F
1931/32 Croisière Jaune AC6 F pusvikšriai
1933 P19

Įvairūs P17 ir P19

1934 Subarktine ekspedicija 1934 - Charles Bedaux Subarktinė ekspedicija
Mali Falklands Iceland NigerAutochenille pašto ženkluose
Unic wz.34 Unic pusvikšriai