donaldxm vs grumlt
Šis
straipsnis yra mano atsakymas į tikrai rimtą analitinį postą
konferncijoje.
Kadangi mano galva, jis trurėtų išlikti, parašiau trumpus komentarus
tezėms.
donaldxm tekstas paliktas kursyvu, grumlt - tiesus
Primenu,
kad viskas prasidejo nu grumlt laiks nuo laiko kartojamos minties, kad
zhmones
'kazhkodel renkasi XM'
Taip, tai buvo mano atsakas į ne kartą konferencijoje pareikštą
mintį,
jog su XM'u Citroen baige savo originalių automobilių gamybą, todėl
viskas,
kas pagaminta po XM - muilinės, šlamštas. Kadangi aš taip nemanau, tai
kartoju
tokią mintį.
APIE SAVE
1) as - originaliu, individualiu automobiliu ultranacionalistas.
Čia pagal GXM klsifikaciją. Pagal manąją, sekant vėlesnį teksta
-
Citro-ekstremistas ;-) No offence
APIE GAMINTOJUS
2) PSA grupei priklausanti bendrove Citroen tokiu nebegamina
Tokių, kokie buvo prieš 50 metų - nebegamina. Netgi tokių,
kokie
buvo prieš 10 metų.
3) manau, kad abstrakti meile komercinei strukturai - visiska
nesamone.
Pvz.Pieno zvaigzdes
Galiu prisipažinti ištikimybėje Rokiškio pieninės produktams
;-)
Nėra meilės Citroen, yra lojalumas markei, kuri man bendru požiūriu
patinka
bent 70%. Tai skirtingi dalykai.
4) del to koncernai suinteresuoti sudvasinti savo kurinius,
tiksliau
nors viena kita modeli idant islaikytu tam tikra savo auto savituma
siekdami
islaikyti ir fanu klubus populiarinancius pacia marke. vieni tai daro
sekmingiau,
kiti nelabai.
Pritariu minčiai. Tačiau šiandieninis pasaulis palieka vis
mažiau
galimybių tą daryti radikalių revoliucinių sprendimų (Traction Avant,
DS)
pagalba, veiksmas vyksta evoliucijos keliu (CX, XM)
5) PSA grupei priklausanti Citroen ir yra tokia komercine
struktura
Taip, siekimas apeliuoti į kliento nostalgiškus prisiminimus
kartais
krečia juokingus pokštus (Volkswagen Beetle II)
6) Meile brandui irgi yra nesamone, bet labai maloni :)
Žr.p.3 - ne meilė, o ištikimybė. Nesigėdiju to - pradėjau nuo BX, turiu
Xantia,
trečiasis auto irgi bus Citroen (jei kas neatsitiks iki to laiko ;-)
7) Citroen issvaiste savo brando kredita
Ką vadiname brando kreditu? Ar tai reiškia, jog turi būti gaminamos 50
metų
senumo automobilių replikos ar naujadarai (žr. VW Beetle II - savo
idėja
baisesnis net už Golfą)
8) Shevronai ant kapoto, deja, nieko nebereiskia
Reiškia, kad šis automobilis pagamintas Automobiles Citroen.
Tokios
firmos kokia ji yra šiandien. Patinka tai kam nors ar ne.
APIE PASIRINKIMUS
9) Renkuosi XM, nes tai yra szirdziai mielas automobilis, kuri galiu
sau
leisti iszlaikyti (CX ir DS, deja, kol kas per brangus)
Pritariu pasirinkimui, jei tai širdžiai mielas automobilis. Ir aš
norėjau
tokio, ypač XM Break, tačiau matyt nepakankamai, nes esu labai
patenkintas
Xantia.
10) Noriu szirdzhiai mielo automobilio, kuri galeciau be sazines
grauzimo
eksploatuoti kiekviena diena (DS iszkrenta isz viso)
Ir aš taip pat tokio noriu. ir turiu. ir eksplotuoju.
11) Yra automobiliai kuri gali buti ivaizdzio dalimi ir yra,
kurie
negali. pastarieji manes nedomina.
Pritariu. Mano įvaizdis - vienintelis Citroenščikas darbovietėje,
nebijantis
į užuojautos žvilgsnius "Nabagas, tikram vokiškam automobiliui turbūt
pinigų
neužteko" atsakyti - "Yra dvi rūšys automobilių: Citroen ir visi kiti"
12) Hidrauline pakaba, viso labo techninis elementas.
Ne tik. Puikus dekoratryvinis elementas, skirtas pakraupinti
tradicinių
automobilių specialistus. Puiki tema pokalbiams"Kaip aš pervažiavau
balą,
o Audi paskendo". Nuostabus dalykas miške ir šiaip gamtoje.
APIE SZALTKALVYSTE
13) as nesu szaltkalvis
Ir aš nesu, kuo labai stebisi kolegos iš Peugeot klubo - tokiame
amžiuje
jau derėtų būt išardžius ir sudėjus savo automobilį bent kelis kartus.
14) todel manes nedomina argumentai, koki >> modeli pigiau
eksploatuoti
(incl. remontuoti)
Manęs taip pat - aš eksplotuoju ir emontuoju savo širdžiai mielą Xantia.
15) todel as nesikaunu su anti-<< shaltkaviskomis temomis
Ne visai supratau mintį. Jei turima omenyje dvikova tarp Golfo ir BX
pagal
eksploatacijos savikainą - teiginiai įdomūs, bet nereiktų painioti
uogienės
su grybais, net jei BX eksploatacija ir būtų išėjusi brangesnė.
16) tai nereiskia, kad man neidomu automobilis, kaip techno
konstrukcija,
ar kur gerai ji suremontuoti ;)
Kaip ir man - kadangi man automobilis skirtas ne gaminti
pinigams,
o juos leisti, norėtųsi, kad jis tą darytų kuo taupiau.
APIE LUKESCIUS
17) klube tikiuosi bendraminciu
Aš jau radau :-)
18) mailing liste techniniu konsultaciju ir zinoma pafleiminti
retkarciais
;)
Gavau konsultacijų, floodinimą paskutiniu metu apmažinau, nes
yra
kitų cu Citroen susijusių asmeninių projektų ;-)
DISCLAIMER
19) As nemanau, kad Xantia, Xara, Megane, Laguna, Scorpio ir t.t. yra
blogi
ar kazkaip kitaip niekintini automobiliai. tiesiog man jie yra visiskai
neidomus.
Mane gi domina visa Citroen produkcija, o taip pat klasikiniai auto iki
1945
metų. Ne praktine, o virtualia prasme.
20) Is racionalistiniu paskatu, vargu bau, ar buciau pirkes XM,
veikiau
ka nors kita. Bet juk smagiau vairuoti automobili kuris tau is tikruju
patinka,
o ne Xantia :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
/prasau nefleiminti del szito, czia welnes uzh liezhuvio traukia/
Ryškus XM-rasizmo priepuolis... ;-)
KLAUSIMAI-ATSAKYMAI
>Ir kai mes kai kada apsiputoje kaunames su anti-<<-enscikais
ar
net pirmi puolame juos - ar neginame mes is anksto pasmerktu poziciju?
Jeigu nesam szaltkalviai, tai taip nedarome.
Nenoriu patikėt, jog aplinkiniai giria tavo pasirinkimą ir
vienas
per kitą puola pirkt XMų. Manau, jog ne kartą teko aiškinti, kodėl
nusipirkai
tą prancūzišką grabą vietoj Audi100 derivative ar BMW5xx
>lietuvio naturoj turbut yra turet kazka didelio ir
ispudingo
geriau, ka nors originalaus ir didelio, nei nuobodaus ir nesvarbu kokio
dydzio
Rekomenduoju pačiam senovišką Ikarusą su atkištu užpakaliu - ir
originalus,
ir didelis, ir nenuobodus, ir GERO dydžio ;-)
><< pagrindini bisni visados dare ant mazuju masinikiu
?? so
VISOS didžiosios automobilių firmos daro pagrindinį biznį ant
mažųjų
mašinikių. Kreiserių gamintojos tampa tų mikro-makro-gigantų padaliniais
>Praktinia klausiamai: Jei kalbet apie vaziavima+parkavima
mieste,
tai kreiseriui XMui toli iki Mario AXiuko
:))) Vargu ar labai praktiszkas zhmogus pirktu XM. O kas del
vaziavimo..
:D
Tokiame Kaune praktiškas žmogus šiandien ir net rytoj dar gali
pirkti
XM. Vilniuje - šiandien - dar taip, rytoj - jau ne.
>Todel renkantis automobili vistik reiketu ivertint, kas
svarbiau
- super-duper komfortas senesnej amsinkoj ar tiesiog komfortas naujesnej
Mano galva, renkantis automobili svarbiausia ivertinti ar tau patinka
tas
automobilis ir kaip jis koreliuoja su tavo finansinemis galimybemis
palaikyti ji negedingame stovyje.
Absoliučiai pritariu. Tai buvo vienas iš argumentų,
apsisprendžiant
Xantia naudai prieš XM.
>faktai daznai kalba , kad remontui Xantianinkai isleidzia pakolkas
maziau
faktai daznai kalba, kad yra automobiliu, kuriu remontui savininkai
isleidzia
dar maziau nei Xantianininininkai. So?
Jei kalba ėjo apie Citroen rinkos segmentą, tai Mario AXas
duoda
mums abiems forų ir laimi. Jei ne - nereikia žongliruoti faktais
> Xantias pirks is praktishkumo (is tokiu zmoniu mazai kam
idomu
CITROEN),
Logishka. Bijau kad ir XM daug kas pirks del nezmonisko ju pigumo :(
Taip jau vyksta, o po to žmonės GAILISI... Va šitai tau turėtų
rūpėti,
jei iš tikrųjų esi XM-fanas...
>XMas taps masina su isliekamaja verte
Tikiu
Pritariu. Jei atlaikys iki to laiko, naudojamas kasdien.
Aplenkdamas komentarą - Xantia
patapimas mašina su išliekamąja verte nenumatomas.
>Brangieji mano, << nebenori eilinio finansinio pravalo
O tai jau ju problemos. Jos manes neipareigoja pirkti butent Citro
muiliniu,
yra daug kitu ir tikrai ne prastesniu.
Pirkdamas XM, tu sponsoriuoji Citroen atsarginių dalių
gamybą...
;-)
Donaldas
XM 2.0i // 1990 // RKB010
Vilnius
Gintaras
Xantia 1.8i // 1994 // SKA854
Kaunas