donaldxm vs grumlt

Šis straipsnis yra mano atsakymas į tikrai rimtą analitinį postą konferncijoje. Kadangi mano galva, jis trurėtų išlikti, parašiau trumpus komentarus tezėms.
donaldxm tekstas paliktas kursyvu, grumlt - tiesus

Primenu, kad viskas prasidejo nu grumlt laiks nuo laiko kartojamos minties, kad zhmones 'kazhkodel renkasi XM'
Taip, tai buvo mano atsakas į ne kartą konferencijoje pareikštą mintį, jog su XM'u Citroen baige savo originalių automobilių gamybą, todėl viskas, kas pagaminta po XM - muilinės, šlamštas. Kadangi aš taip nemanau, tai kartoju tokią mintį.

APIE SAVE
1) as - originaliu, individualiu automobiliu ultranacionalistas.
Čia pagal GXM klsifikaciją. Pagal manąją, sekant vėlesnį teksta - Citro-ekstremistas ;-) No offence

APIE GAMINTOJUS
2) PSA grupei priklausanti bendrove Citroen tokiu nebegamina
Tokių, kokie buvo prieš 50 metų - nebegamina. Netgi tokių, kokie buvo prieš 10 metų.

3) manau, kad abstrakti meile komercinei strukturai - visiska nesamone. Pvz.Pieno zvaigzdes
Galiu prisipažinti ištikimybėje Rokiškio pieninės produktams ;-) Nėra meilės Citroen, yra lojalumas markei, kuri man bendru požiūriu patinka bent 70%. Tai skirtingi dalykai.

4) del to koncernai suinteresuoti sudvasinti savo kurinius, tiksliau nors viena kita modeli idant islaikytu tam tikra savo auto savituma siekdami islaikyti ir fanu klubus populiarinancius pacia marke. vieni tai daro sekmingiau, kiti nelabai.
Pritariu minčiai. Tačiau šiandieninis pasaulis palieka vis mažiau galimybių tą daryti radikalių revoliucinių sprendimų (Traction Avant, DS) pagalba, veiksmas vyksta evoliucijos keliu (CX, XM)

5) PSA grupei priklausanti Citroen ir yra tokia komercine struktura
Taip, siekimas apeliuoti į kliento nostalgiškus prisiminimus kartais krečia juokingus pokštus (Volkswagen Beetle II)

6) Meile brandui irgi yra nesamone, bet labai maloni :)
Žr.p.3 - ne meilė, o ištikimybė. Nesigėdiju to - pradėjau nuo BX, turiu Xantia, trečiasis auto irgi bus Citroen (jei kas neatsitiks iki to laiko ;-)

7) Citroen issvaiste savo brando kredita
Ką vadiname brando kreditu? Ar tai reiškia, jog turi būti gaminamos 50 metų senumo automobilių replikos ar naujadarai (žr. VW Beetle II - savo idėja baisesnis net už Golfą)

8) Shevronai ant kapoto, deja, nieko nebereiskia
Reiškia, kad šis automobilis pagamintas Automobiles Citroen. Tokios firmos kokia ji yra šiandien. Patinka tai kam nors ar ne.

APIE PASIRINKIMUS
9) Renkuosi XM, nes tai yra szirdziai mielas automobilis, kuri galiu sau leisti iszlaikyti (CX ir DS, deja, kol kas per brangus)

Pritariu pasirinkimui, jei tai širdžiai mielas automobilis. Ir aš norėjau tokio, ypač XM Break, tačiau matyt nepakankamai, nes esu labai patenkintas Xantia.

10) Noriu szirdzhiai mielo automobilio, kuri galeciau be sazines grauzimo eksploatuoti kiekviena diena (DS iszkrenta isz viso)
Ir aš taip pat tokio noriu. ir turiu. ir eksplotuoju.

11) Yra automobiliai kuri gali buti ivaizdzio dalimi ir yra, kurie negali. pastarieji manes nedomina.
Pritariu. Mano įvaizdis - vienintelis Citroenščikas darbovietėje, nebijantis į užuojautos žvilgsnius "Nabagas, tikram vokiškam automobiliui turbūt pinigų neužteko" atsakyti - "Yra dvi rūšys automobilių: Citroen ir visi kiti"

12) Hidrauline pakaba, viso labo techninis elementas.
Ne tik. Puikus dekoratryvinis elementas, skirtas pakraupinti tradicinių automobilių specialistus. Puiki tema pokalbiams"Kaip aš pervažiavau balą, o Audi paskendo". Nuostabus dalykas miške ir šiaip gamtoje.

APIE SZALTKALVYSTE
13) as nesu szaltkalvis

Ir aš nesu, kuo labai stebisi kolegos iš Peugeot klubo - tokiame amžiuje jau derėtų būt išardžius ir sudėjus savo automobilį bent kelis kartus.

14) todel manes nedomina argumentai, koki >> modeli pigiau eksploatuoti (incl. remontuoti)
Manęs taip pat - aš eksplotuoju ir emontuoju savo širdžiai mielą Xantia.

15) todel as nesikaunu su anti-<< shaltkaviskomis temomis
Ne visai supratau mintį. Jei turima omenyje dvikova tarp Golfo ir BX pagal eksploatacijos savikainą - teiginiai įdomūs, bet nereiktų painioti uogienės su grybais, net jei BX eksploatacija ir būtų išėjusi brangesnė.
 
16) tai nereiskia, kad man neidomu automobilis, kaip techno konstrukcija, ar kur gerai ji suremontuoti ;)
Kaip ir man - kadangi man automobilis skirtas ne gaminti pinigams, o juos leisti, norėtųsi, kad jis tą darytų kuo taupiau.

APIE LUKESCIUS
17) klube tikiuosi bendraminciu

Aš jau radau :-)

18) mailing liste techniniu konsultaciju ir zinoma pafleiminti retkarciais ;)
Gavau konsultacijų, floodinimą paskutiniu metu apmažinau, nes yra kitų cu Citroen susijusių asmeninių projektų ;-)

DISCLAIMER
19) As nemanau, kad Xantia, Xara, Megane, Laguna, Scorpio ir t.t. yra blogi ar kazkaip kitaip niekintini automobiliai. tiesiog man jie yra visiskai
neidomus.

Mane gi domina visa Citroen produkcija, o taip pat klasikiniai auto iki 1945 metų. Ne praktine, o virtualia prasme.

20) Is racionalistiniu paskatu, vargu bau, ar buciau pirkes XM, veikiau ka nors kita. Bet juk smagiau vairuoti automobili kuris tau is tikruju patinka, o ne Xantia :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD :))))))))))))))))))))))))))))))))) /prasau nefleiminti del szito, czia welnes uzh liezhuvio traukia/
Ryškus XM-rasizmo priepuolis... ;-)

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI
>Ir kai mes kai kada apsiputoje kaunames su anti-<<-enscikais ar net pirmi puolame juos - ar neginame mes is anksto pasmerktu poziciju?
Jeigu nesam szaltkalviai, tai taip nedarome.
Nenoriu patikėt, jog aplinkiniai giria tavo pasirinkimą ir vienas per kitą puola pirkt XMų. Manau, jog ne kartą teko aiškinti, kodėl nusipirkai tą prancūzišką grabą vietoj Audi100 derivative ar BMW5xx

>lietuvio naturoj turbut yra turet kazka didelio ir ispudingo
geriau, ka nors originalaus ir didelio, nei nuobodaus ir nesvarbu kokio dydzio
Rekomenduoju pačiam senovišką Ikarusą su atkištu užpakaliu - ir originalus, ir didelis, ir nenuobodus, ir GERO dydžio ;-)

><< pagrindini bisni visados dare ant mazuju masinikiu
?? so
VISOS didžiosios automobilių firmos daro pagrindinį biznį ant mažųjų mašinikių. Kreiserių gamintojos tampa tų mikro-makro-gigantų padaliniais

>Praktinia klausiamai: Jei kalbet apie vaziavima+parkavima mieste, tai kreiseriui XMui toli iki Mario AXiuko
:))) Vargu ar labai praktiszkas zhmogus pirktu XM. O kas del vaziavimo.. :D
Tokiame Kaune praktiškas žmogus šiandien ir net rytoj dar gali pirkti XM. Vilniuje - šiandien - dar taip, rytoj - jau ne.

>Todel renkantis automobili vistik reiketu ivertint, kas svarbiau - super-duper komfortas senesnej amsinkoj ar tiesiog komfortas naujesnej
Mano galva, renkantis automobili svarbiausia ivertinti ar tau patinka tas automobilis ir kaip jis koreliuoja su tavo finansinemis galimybemis palaikyti ji negedingame stovyje.
Absoliučiai pritariu. Tai buvo vienas iš argumentų, apsisprendžiant Xantia naudai prieš XM.

>faktai daznai kalba , kad remontui Xantianinkai isleidzia pakolkas maziau
faktai daznai kalba, kad yra automobiliu, kuriu remontui savininkai isleidzia dar maziau nei Xantianininininkai. So?
Jei kalba ėjo apie Citroen rinkos segmentą, tai Mario AXas duoda mums abiems forų ir laimi. Jei ne - nereikia žongliruoti faktais

> Xantias pirks is praktishkumo (is tokiu zmoniu mazai kam idomu CITROEN),
Logishka. Bijau kad ir XM daug kas pirks del nezmonisko ju pigumo :(
Taip jau vyksta, o po to žmonės GAILISI... Va šitai tau turėtų rūpėti, jei iš tikrųjų esi XM-fanas...

>XMas taps masina su isliekamaja verte
Tikiu
Pritariu. Jei atlaikys iki to laiko, naudojamas kasdien. Aplenkdamas komentarą - Xantia patapimas mašina su išliekamąja verte nenumatomas.

>Brangieji mano, << nebenori eilinio finansinio pravalo
O tai jau ju problemos. Jos manes neipareigoja pirkti butent Citro muiliniu, yra daug kitu ir tikrai ne prastesniu.
Pirkdamas XM, tu sponsoriuoji Citroen atsarginių dalių gamybą... ;-)

Donaldas
XM 2.0i // 1990 // RKB010
Vilnius
Gintaras
Xantia 1.8i // 1994 // SKA854
Kaunas