C5 (2001-...)

VIDUTINĖS KLASĖS AUTOMOBILIS
2001m. - universalo versija
2002m. - HPi variklio gamybos nutraukimas 2004m. - kėbulo ir vidaus atnaujinimas

Lietuvoje 2008-01 registruoti 585 vnt.

Vidutinė dėvėto automobilio kaina - nuo 12300Lt
Patogus prietaisų ksydelis, čia palyginti nedaug vietos kojoms
Pakaba turi reguliuojamą prošvaistą, yra SPORT režimas


GEDIMAI
Susidėvi stabdžių diskai ir trinkelės, subyra variklio dirželio guolis, labai jautri įpurškimo sistemos aparatūra, susidėvi galinės pakabos sijų guoliai, elektros instaliaciją reikia nuolat tikrinti, o tai nepigiai kainuoja.

TECHNINIAI DUOMENYS
Kėbulas: 5 durelių, matm. 4756/1770/1516mm, bag.563-1658l
Varikliai: benz. 1.8/117-125AG, 2.0/138-143AG, 3.0 V6/210AG, 2.0HPi/143AG; dyz. 1.6HDi/110-136AG, 2.2HDi/136-170AG
Pakaba/Pavara: priekiniai varantieji ratai; reguliuojama hidropneumatinė pakaba.

KAI KURIŲ DETALIŲ KAINOS
Alyvos filtras - 28Lt
Priekinės stabdžių trinkelės (2vnt.) - 120Lt
Sankabos komplektas - 597Lt
Priekinis žibintas - 505Lt

IŠVADOS - BENDRAS ĮVERTINIMAS 4+
Jei ruošaiatės pirkti automobilį su tokia egzotiška pakaba, teks susitaikyti su netikėtoomis, kartais ir labai didelėmis išlaidomis. C5 važiuoklėje yra nemažai nepatvarių elementų, bet tai ne hidropneumatinės pakabos detalės. Dažniau genda klasikinės detalės, tokios kaip "sailentblokai" ir stabilizatoriaus jungtys. Būdinga šio modelio gedimo vieta - nepatvarios galinės pakabos sijos guoliai, kurie greitai susidėvi, kai pro tarpines patenka daug dulkių. Šis automobilis - važiavimo komfroto pavyzdys, nelygumus slopinantis tiesiog stulbinamai, todėl kai kuriems jis gali pasirodyti per minkštas. Jei rinksitės brangesnę versiją, tai galima ištaisyti: pakanka paspausti tarp sėdynių esantį mygtuką SPORT, ir pakab taps kietesnė. Bazinis 1.8 benzininis variklis turi normalius techninius rodiklius, o turbodyzeliniai yra labai taupūs. Būkite atsargūs rinkdamiesi galingiausią benzininį 6V variklį - jis ryja itin daug degalų. Prieš perkant siūlome nuvaryti mašiną į servisą ir įvertinti techninę būklę. Šioje vietoje neeikėtų taupyti, nes automobilis yra nestandartinis ir remontas gali būti brangus.

PRIVALUMAI
Labai didelis važiavimo komfortas, erdvi galinė sėdynė, gera įranga

TRŪKUMAI
Brangus servisas, reikalaujantis specialios pakabos ir elektros įrangos profilaktikos

Info paruošta pagal Auto-Bild-Lietuva medžiagą